|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
7 ابزار برای تقویت تلاش های روابط عمومی و بازاریابی

هیچ چیز بیشتر از نوآوری و خلاقیت فناورانه، صنعت روابط عمومی را متحول نکرده است. این تحول به عنوان « فناوری روابط عمومی» در عصر هیجان انگیز جدید، کارگزاران روابط عمومی و آنهایی که در بازاریابی فعالیت دارند را به تحقیق در جهت استفاده از پلت‌فرم‌ها و یادگیری مهارت‌های جدید متعهد ساخته است.

  کاوشگران روابط عمومی- بخش بین الملل- معصومه رشیدی:

چه شما یک کارآفرین آماده برای راه اندازی یک محصول جدید باشید یا یک فرد حرفه‌ای روابط عمومی که با مشتریان خود برای انتقال داستان‌هایش به جهان کار می‌کند، باید اذعان کرد که امروزه روابط عمومی حتی از آنچه که در پنج سال پیش بوده، بسیارفراتر رفته است. 

هیچ چیز بیشتر از نوآوری و خلاقیت فناورانه، صنعت روابط عمومی را متحول نکرده است. این تحول به عنوان « فناوری روابط عمومی» در عصر هیجان انگیز جدید، کارگزاران روابط عمومی و آنهایی که در بازاریابی فعالیت دارند را به تحقیق در جهت استفاده از پلت‌فرم‌ها و یادگیری مهارت‌های جدید متعهد ساخته است.  

قدرت یافتن با استفاده از داده و فناوری‌های جدید، ما را قادر ساخته است که هم با اعضاء رسانه‌های خبری و هم با مشتریان خود در بسیاری از روش‌های الزام آور ارتباط برقرار نماییم. شاید در ابتدا استفاده و شروع از ابزارهای جدید کمی دلهره‌آور به نظر برسد. بنابراین برای آنکه این دلهره تا حدودی کاسته شود، هفت راه‌حل در اینجا آورده می‌شود که تضمین می‌کند زندگی شما را بسیار ساده‌تر و سرگرم کننده‌تر سازد.

هر یک از این راه‌ حل‌ها با یک هدف مهم روابط عمومی منطبق است و اجرای این راه حل‌ها همه ما را به رویکرد برنامه‌‌ای روابط عمومی‌ها نزدیک‌تر می‌سازد.


1. افزایش داستان سرایی بصری با
Canva

Canva یک توانمند سازی شغلی باورنکردنی است برای هر کسی که می‌خواهد خلاق باشد. جلب مشتری کردن و یافتن خریدار به عنوان ساده‌ترین برنامه طراحی جهانی، کانوا یکی از جنبه‌های دشوار و ( اغلب گران ) روابط عمومی را مردمی کرده است.

 هرفردی با این گفته موافق است که محتوای بصری یک روند رسانه‌ای مهم است که به این اهمیت خود ادامه خواهد داد. هدف از محتوای تصویری، بیان روایت‌ها و داستان‌های گیرا از طریق اینفوگرافیک‌ها، اطمینان از اینکه برندینگ بصری با تمام بازاریابی جنبی سازگار است  و ادغام تصویر ذهنی بیشتر درباره هر آن چیزی است که شما پیش برده‌اید.


2. کشف فرصت‌های استراتژیک رسانه‌ای با
Muck Rack

Muck Rack به کارگزاران زرنگ و دانای روابط عمومی کمک می‌کند تا روزنامه نگاران، بلاگرها و خبرنگاران مستقل را شناسایی و با آنها ارتباط برقرار نمایند در حالیکه در زمینه‌ها و موضوعات مورد علاقه اطلاعاتی را فراهم می‌نمایند. این ابزار همچنین یک ابزار پژوهشی قوی برای یادگیری چیزهایی است که روزنامه نگاران تمایل دارند درباره آن بنویسند و آنچه که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند.

بکارگیری بینش‌های فراهم شده توسط Muck Rack ایده‌های ویرایشی  مهیج ارایه می‌دهد تا شرکت شما را در موقعیت نهادی که تصاویر بزرگتر را می‌بیند، قرار دهد. آوردن داده منحصر به فرد و جالب در یک جدول (امتیازتی برای تجسم داده‌ها) و مشاهده به عنوان همکاری‌های کوچک روشی برای ویژگی‌های بزرگتر ارایه می‌دهد.


3.  با
PitchEngine خارج از چهار چوب بیانیه مطبوعاتی فکر کنید 

PitchEngine به دست‌اندرکاران روابط عمومی اجازه می‌دهد تا داستان‌های غنی چند رسانه‌ای و زیبا که بویژه برای جوامع ساخته شده است را با مهارت و چیره دستی دنبال کنند.  پس از انتخاب کاملترین طراحی صفحه آرایی، کاربران به آسانی می‌توانند اخبار را برای دینفعان کلیدی منتشر سازند. یک قابلیت‌ کلیدی این ابزار آن است برای همه دستگاه‌های دیجیتال و همه نوع محتوا طراحی می‌شود.

اینجا مکان مناسبی است برای شروع ادغام تصاویر زرق و برق داری که با ابزار Canva ایجاد کردید. تصاویر چندتایی با داستان ‌هایی برای بیان مطالب گیرا، معرفی یک ایده جدید و یا ترویج بحث‌های سالم و قابل فهم.

به یاد داشته باشید به سرو صداها چیزی نیفزایید بلکه به ایجاد مطالب معنی دار کمک کنید.


4. ایجاد نفوذ و اقتدار با
Influence & Co

آیا به موقعیت افراد کلیدی به عنوان رهبران تفکر صنعتی دقت کرده‌اید؟ Influence & Co به برندها کمک می‌کند تا با ارایه انتشارات با محتوای تخصصی و کیفیت بالا، اعتبار، نفوذ و اقتدار خود را منتقل نماید.

 محتوای کمکی عاملی است تا هر بیت به  فشردگی رسانه‌های درآمد زا باشد. در حقیقت، باید به محتوای تخصصی به عنوان یک دارایی بلند مدت نگریسته شود. این قاعده‌های کلی را به ابزارهای تعاملی و فعال سازی تبدیل کنید که می‌تواند به وسیله بازاریابی، فروش و غیره در تمامی نوآوری‌های شرکت شما قویتر شود.


5. خدمت محتوای مربوط به مخاطب حقیقی با
Outbrain

 شما با ایجاد محتوای فوق العاده زیبا و با ارزش ( با استفاده از Influence & Co ) کار بزرگی انجام داده‌اید اما هم اکنون نیازمند آن هستید تا افراد حقیقی را در پیدا کردن و مصرف مطالب خود مطمئن سازید. وارد Outbrain شوید. تیمی که به خاطر کمک به افراد در کشف محتوای مرتبط  و مورد علاقه به خود می‌بالد.

اتخاذ یک استراتژی با محتوای هدف و داده محور، باید شما را در ایجاد روابط مصرف واقعی هدایت کند که نتیجه کیفیت، رابطه و فایده محتوای شما است که آن را به تاخیر انداخته‌اید. شما همچنین باید عمر مفید محتوای خود را بیشتر و بیشتر گسترش دهید


6. گسترش تاثیرات شبکه‌ای همه تلاش‌های روابط عمومی با اتاق خبر مدرن

قطعه بارها نادیده گرفته شده پازل نام تجاری، PRESSfeed به شرکت‌ها کمک می‌کند تا صفحات نشریات خود را به هاب‌های محتوای مرکزی منتقل کنند که میزبان همه اطلاعات مهم برندها در یک مکان واحد است.

از داده‌های تخصصی تا دارایی‌های طراحی شرکت، PRESSfeed می‌تواند کمک کند تا اتاق خبر شما به یک دارایی برند عمده تبدیل شود که قادر به پرداخت سود سهام رسانه ( و مشتری) باشد.

بنابراین اتاق خبر مدرن برای طیف گسترده‌ای از شما اعتبار به همراه می‌آورد و اثرات شبکه را در همه کارهای سختی که انجام می‌دهید گسترش می‌دهد. در پایان روز، اتاق خبر شما باید علایق را تحریک و توسعه را تشویق کند به دلیل ارزش ذاتی که شما فراهم آورده‌اید.

هنگامی که به درستی با تمام ملزومات مواجه شوید، این بخش از وب سایت شما یک ژنراتور فرصت رسانه‌ای ، یک ابزار و یک مسیر کشف مشتریان بالقوه می‌شود.


7. دریافت تحلیل‌ها و شاخصه‌ها برای گزارش با گوگل آنالیز

 اگر شما تا الان از گوگل آنالیز بهره نبرده‌اید، سریع اقدام کنید و با استفاده از آن، خود را جزء علاقه مندان آن قرار دهید. شما می‌توانید مهارت‌های تحلیلی خود را بهبود بخشیده و درک خود را با پلت فرم شرکت گوگل که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد، افزایش دهید.

الان زمان آن است که از معیارهای پوچ و بیهوده که با موضوعات کسب و کار شما مرتبط نیستند و شهرت روابط عمومی را خدشه‌دار می‌کنند عبور نمایید.

مطمئن شوید که چگونه بازدیدکنندگان با جایگزینی‌های رسانه‌ای درتعامل هستند و آیا آنها را به سمت هرگونه فعل و انفعال خاص بر روی پروفایل‌های دیجیتال شان سوق می‌دهد؟ (اشتراک گذاری‌های اجتماعی، خروج از وبلاگ‌ها، دانلود گزارش‌ها و درخواست دمو). تنظیم اهداف خاص با گوگل می تواند این موارد را انجام دهد.

 هرچند تجزیه همه ابزارها و شیوه‌های در حال گسترش روابط عمومی و اکوسیستم فناوری روابط عمومی برای ارایه راه حل‌ها، پلت فرم‌ها و ... امکان پذیر نیست اما این لیست می‌تواند مکان خوبی برای شروع باشد.

 آیا شما در زمینه فناوری روابط عمومی پیشنهادی دارید؟ آنها را به لیست ذکر شده در این مقاله بیفزایید.


منبع

زمان انتشار: 1394/02/29 به نقل از کاوشگران روابط عمومی نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت : مترجم: معصومه رشیدی

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
سایت کاوشگران روابط عمومی فعلا به طور آزمایشی فقط در کانال کاوشگران در تلگرام به روز رسانی...
1396/04/04

   
موسس تلگرام ادعا می کند مقامات دولتی ایالات متحده آمریکا سعی کرده اند به او و کارمندانش رش...
1396/04/04

   
بسیاری از مذاکرات تلفنی تنها به این دلیل مهم به نتیجه نمی رسند که پیگیری های آتی برای مذاک...
1396/04/04

   
تولید محتوای خلاق یک مزیت رقابتی در عصر دیجیتال است. با توجه به عکس محور بودن اینستاگرام ا...
1396/04/04

   
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار از برگزاری نخستین جشنواره "بو...
1396/04/04

   
استفاده از ربات تلگرام و تکنولوژی هوش مصنوعی واقعیت غیر قابل انکار کسب و کارهای امروزی است...
1396/04/03

   
جالب است بدانید که مشتریان هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب یک برند یا محصول، درک و دید کاملی ...
1396/04/03

   
تعداد کاربران ماهانه یوتیوب به 5/ 1 میلیارد کاربر رسید.
1396/04/03

   
شماره 30 و31 مدیریت رسانه با موضوع انتخابات به مدیر مسئولی مهدی قمصریان وسردبیری قاسم صفا...
1396/04/03

   
مرکز آموزش مدیریت دولتی، سمینار آینده نگری روابط عمومی در مدیریت نوین سازمان ها را 17 مردا...
1396/04/03