|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
چهار عنصر کلیدی برای موفقیت تیم مدیریت بحران در روابط عمومی

موثرترین تیم بحران یک رییس منصوب شده توسط مدیر ارشد اجرایی و یا مدیر عامل داشت به عنوان نماینده او و ارایه دهنده گزارش‌ها. دارا بودن یک رییس مستقل برای کمک به مذاکره و هدایت بحث با در نظر گرفتن همه گزینه‌ها، برای کسب نتایج مثبت ضروری است.

  کاوشگران روابط عمومی- بخش بین الملل- معصومه رشیدی:


برای گرد آوردن یک تیم ارتباطات تا بتواند با موفقیت سازمان خود را در خلال یک بحران راهنمایی و مدیریت کند، ویژگی‌های خاصی وجود دارد که باید در میان کاندیداها به شکلی برجسته وجود داشته باشد.

Sandra Coyle موسس Coyle Communications   برخی از این آیتم‌های اصلی را برای ویژگی‌های اعضاء تیم مدیریت بحران به اشتراک گذارده است:


1. پیوند و رابطه:
چگونه تقسیم بندی آنها برای نتایج بحران حیاتی هستند؟ به عنوان مثال اگر شما با یک تهدید برای عملیات فنی روبرو شدید؛ CIO یا مدیر فناوری اطلاعات و CTO یا همان مشاورین تکنولوژی و ارتباطات به عنوان اعضاء اصلی محسوب می‌شوند.


2. مهارت‌ها: چه مهارت‌هایی لازم است به تیم افزوده شود تا عملکرد خوبی داشته باشند. به طور معمول انتخاب مدیر منابع انسانی، مدیر ارشد استعداد، مدیر فناوری اطلاعات/ مشاورین تکنولوژی و ارتباطات و مشاور حقوقی تیم را با حداکثر پنج یا شش مهارت حفظ می‌کند. مهارت‌هایی که شما به آن نیاز دارید بستگی به بحرانی دارد که با آن مواجه شده‌اید و انتخاب درست تاثیر قابل توجهی بر روی نتایج شما خواهد داشت. پس عاقلانه انتخاب کنید.


3. رهبری: موثرترین تیم بحران که من تابه حال با آنها کار کرده‌ام یک رییس منصوب شده توسط مدیر ارشد اجرایی و یا مدیر عامل داشت به عنوان نماینده او و ارایه دهنده گزارش‌ها. دارا بودن یک رییس مستقل برای کمک به مذاکره و هدایت بحث با در نظر گرفتن همه گزینه‌ها، برای کسب نتایج مثبت ضروری است.


4. تجربه: آیا پرسنل و یا کارکنانی وجود دارند که دارای تجربه بحران‌های پیشین داشته باشند؟ اگر چنین است شما باید آنها را در تیم خود داشته باشید تا به رهبری شما کمک کنند و به رییس مشورت بدهند. آنها همچنین می‌توانند به عنوان عضو کمکی و نه به عنوان بخشی از تیم رسمی بحران به شما خدمت کنند.


منبع:
http://www.prnewsonline.com

زمان انتشار: 1393/07/07 به نقل از کاوشگران روابط عمومی نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز با اشاره بر نقش روابط عمومی ها در تشکیلات اداری گفت...
1395/12/04

   
بازاریابی سیاسی نیاز به تحول ساختاری دارد و باید دانش جهانی را در بطن فرآیند های خود جاری ...
1395/12/04

   
شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان قدس به ریاست سید مهدی محمدی فرماندار و رئیس شورای رو...
1395/12/04

   
کار کمیته روابط عمومی اسلامی به نوعی مانند کار کمیته روابط عمومی اسراییل (Impac) در آمریکا...
1395/12/04

   
دکتر فرهنگی با تشریح کارکردهای اخلاقی تبلیغات و ترویج فروش، گفت: بازاریاب‌ها و مبلغان، عوا...
1395/12/04

   
نتایج ۲ نظرسنجی جدید نشان می‌دهد، اقبال مردم به شبکه‌های اجتماعی برای دریافت خبر رو‌به‌افز...
1395/12/04

   
دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی،مردادماه ۱۳۹۶ توسط انجمن...
1395/12/04

   
پیام نظر مشاور مدیرکل ورزش و جوانان و مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران گفت: رواب...
1395/12/04

   
آیدین روشن ضمیر، از فعالان حوزه فتوژورنالیسم و یکی از موفق ترین عکاسان مطبوعاتی در یک سانح...
1395/12/04

   
مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) بوشهر از برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی روابط عمومی‌های ...
1395/12/04