|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
مهم ترین راه های تعامل روابط عمومی ها در رسانه های اجتماعی

در دنیای کنونی برای این که روابط عمومی ها و برند ها بتوانند در کسب و کار اجتماعی به موفقیت دست یابند تعامل با کاربران و شبکه وندان و هواداران در رسانه های اجتماعی یک موفقیت بزرگ برای آن ها محسوب می شود.

 کاوشگران روابط عمومیدر دنیای کنونی برای این که روابط عمومی ها و برند ها بتوانند در کسب و کار اجتماعی به موفقیت دست یابند تعامل با کاربران و شبکه وندان و هواداران در رسانه های اجتماعی یک موفقیت بزرگ برای آن ها محسوب می شود. در ادامه نکاتی برای تعامل بهتر روابط عمومی در رسانه های اجتماعی ارایه می شود:

1-     بارگذاری یک برنامه هفتگی. این مورد سازگاری کلیدی در رسانه‌های اجتماعی است تا حضور فعالانه شما را به یادآوری نموده و به تجسم موقعیت برند شما کمک نماید و روشی برایی افزایش میزان تعامل شما با طرفداران است.

2- سوال بپرسید. این روش به شما کمک می کند تا به علایق و سلیقه های مشتریان خود آگاهی پیدا کنید و دریافت پاسخ های مخاطبان مانند نظرسنجی به شما کمک بزرگی خواهد کرد.

3- « به این عنوان دهید». این روش به ویژه در تعامل در فیسبوک کاربرد زیادی دارد و به تعامل بیشتر شما با مخاطبان تان منجر می شود و سرگرمی و شادی آفرین است.

4- مقایسه و به اشتراک‌گذاری. استفاده ازA  برای « لایک کردن» و  برای « اشتراک ‌گذاری» می‌تواند به دو دلیل خوب باشد: اول اینکه می‌تواند بار دیگر حجم بالایی از تعامل با محتوای واقعی ایجاد نماید. دوم اینکه مانند طرح سوال، قادراست به شما پیرامون آنچه طرفداران و دنبال کنندگانتان دوست دارند و اینکه برند شما در کدام مسیر برندینگ و بازاریابی باید حرکت کند، اطلاعات ارزشمندی ارایه دهد.
  

5- گفت و گو . این روش و دخالت در گفت و گوها ضمن طولانی کردن مباحث موجب اظهارنظر بیشتر درباره برند خود و همراهی بیشتر با شما در شبکه ها خواهند شد.

6-  اجتناب از ری توییت خودکار محتوا. روابط عمومی ها باید از اشتراک مطالب قبل از مطالعه کامل بپرهیزند چون خود ممکن است زمینه ساز بحران در روابط عمومی شود .

7-  پرهیز از اضافه کردن خبرنگاران.  هرگز در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و ... برای اشتراک گذاردن اطلاعات شخصی، خبرنگاری را به فهرست دوستان خود اضافه نکنید در غیر اینصورت اگر اتفاقات« خصوصی» شما به اخبار تبدیل شد نباید ناراحت و یا متعجب نشوید.

8- عدم انتشار موضع سیاسی و مذهبی در صفحات حرفه ای . انتشار موضع سیاسی و مذهبی موجب می شوداز دست دادن مشتریان بالقوه شما خواهد شد داشتن احساس قوی درباره بعضی چیزها یک اصل است و منتشر ساختن آن برای قضاوت دیگران چیز دیگری است.


منبع:کاوشگران روابط عمومی

زمان انتشار: 1393/03/03 به نقل از کاوشگران روابط عمومی- تهیه و تنظیم: زهرا علی پور: نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


مطالب مرتبط
   
دست‌اندرکاران روابط عمومی نیازمند آن هستند تا دریابند چگونه به بهترین صورت می‌توانند شخصیت...
1393/01/29

   
استراتژی رسانه‌های اجتماعی ما بر محور روابط عمومی و مسایل مرتبط با تعاملات اجتماعی است. ای...
1392/12/02

   
انجمن روابط عمومی آمریکا تلاش کرده در سمیناری روابط عمومی ها با استراتژی رسانه های اجتماعی...
1392/10/11

   
مطالعات و نظرسنجی اخیر موسسه تحقیقاتی Pew در آمریکا نشان می‌دهد که آمار مربوط به تعداد کار...
1392/07/05

آخرین مطالب
   
نشریه معتبر «فوربس» سه سال است که برندهای ورزشی در جهان را بر این اساس ارزیابی می کند. کار...
1396/01/08

   
معاون امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: گروهی مامور بررسی و اصلاح قانون بیمه خبرنگ...
1396/01/08

   
اکثراستادان روابط عمومی به سخنگوها یاد می‌دهند تا در سخنرانی‌ها، ارائه‌ها و مصاحبه‌های رسا...
1396/01/08

   
در حکمی از سوی استاندار چهارمحال و بختیاری سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری منصوب شد.
1396/01/07

   
با ظهور راه حل های پیشرفته اتوماسیون بازاریابی، کسب و کارها به متخصصانی نیاز دارند که در ک...
1395/12/28

   
آینده واقعیت مجازی روشن به نظر می­ رسد و متخصصان روابط عمومی با این تکنولوژی جدید، فرصتی ب...
1395/12/28

   
استاندار خراسان شمالی در حکمی علی اصغر ایزدی را به سمت مدیر کل روابط عمومی استانداری منصوب...
1395/12/28

   
دانشکده خبر وابسته به خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در نیمسال دوم سال تحصیلی 96- 95 در مق...
1395/12/28

   
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه محدودیت ها برای فعالیت حرفه ای رسانه های روسی در غرب را...
1395/12/28

   
روزنامه ایران از پنجم تا دهم فروردین ماه 96 به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد.
1395/12/28