|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
مهم ترین راه های تعامل روابط عمومی ها در رسانه های اجتماعی

در دنیای کنونی برای این که روابط عمومی ها و برند ها بتوانند در کسب و کار اجتماعی به موفقیت دست یابند تعامل با کاربران و شبکه وندان و هواداران در رسانه های اجتماعی یک موفقیت بزرگ برای آن ها محسوب می شود.

 کاوشگران روابط عمومیدر دنیای کنونی برای این که روابط عمومی ها و برند ها بتوانند در کسب و کار اجتماعی به موفقیت دست یابند تعامل با کاربران و شبکه وندان و هواداران در رسانه های اجتماعی یک موفقیت بزرگ برای آن ها محسوب می شود. در ادامه نکاتی برای تعامل بهتر روابط عمومی در رسانه های اجتماعی ارایه می شود:

1-     بارگذاری یک برنامه هفتگی. این مورد سازگاری کلیدی در رسانه‌های اجتماعی است تا حضور فعالانه شما را به یادآوری نموده و به تجسم موقعیت برند شما کمک نماید و روشی برایی افزایش میزان تعامل شما با طرفداران است.

2- سوال بپرسید. این روش به شما کمک می کند تا به علایق و سلیقه های مشتریان خود آگاهی پیدا کنید و دریافت پاسخ های مخاطبان مانند نظرسنجی به شما کمک بزرگی خواهد کرد.

3- « به این عنوان دهید». این روش به ویژه در تعامل در فیسبوک کاربرد زیادی دارد و به تعامل بیشتر شما با مخاطبان تان منجر می شود و سرگرمی و شادی آفرین است.

4- مقایسه و به اشتراک‌گذاری. استفاده ازA  برای « لایک کردن» و  برای « اشتراک ‌گذاری» می‌تواند به دو دلیل خوب باشد: اول اینکه می‌تواند بار دیگر حجم بالایی از تعامل با محتوای واقعی ایجاد نماید. دوم اینکه مانند طرح سوال، قادراست به شما پیرامون آنچه طرفداران و دنبال کنندگانتان دوست دارند و اینکه برند شما در کدام مسیر برندینگ و بازاریابی باید حرکت کند، اطلاعات ارزشمندی ارایه دهد.
  

5- گفت و گو . این روش و دخالت در گفت و گوها ضمن طولانی کردن مباحث موجب اظهارنظر بیشتر درباره برند خود و همراهی بیشتر با شما در شبکه ها خواهند شد.

6-  اجتناب از ری توییت خودکار محتوا. روابط عمومی ها باید از اشتراک مطالب قبل از مطالعه کامل بپرهیزند چون خود ممکن است زمینه ساز بحران در روابط عمومی شود .

7-  پرهیز از اضافه کردن خبرنگاران.  هرگز در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و ... برای اشتراک گذاردن اطلاعات شخصی، خبرنگاری را به فهرست دوستان خود اضافه نکنید در غیر اینصورت اگر اتفاقات« خصوصی» شما به اخبار تبدیل شد نباید ناراحت و یا متعجب نشوید.

8- عدم انتشار موضع سیاسی و مذهبی در صفحات حرفه ای . انتشار موضع سیاسی و مذهبی موجب می شوداز دست دادن مشتریان بالقوه شما خواهد شد داشتن احساس قوی درباره بعضی چیزها یک اصل است و منتشر ساختن آن برای قضاوت دیگران چیز دیگری است.


منبع:کاوشگران روابط عمومی

زمان انتشار: 1393/03/03 به نقل از کاوشگران روابط عمومی- تهیه و تنظیم: زهرا علی پور: نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


مطالب مرتبط
   
دست‌اندرکاران روابط عمومی نیازمند آن هستند تا دریابند چگونه به بهترین صورت می‌توانند شخصیت...
1393/01/29

   
استراتژی رسانه‌های اجتماعی ما بر محور روابط عمومی و مسایل مرتبط با تعاملات اجتماعی است. ای...
1392/12/02

   
انجمن روابط عمومی آمریکا تلاش کرده در سمیناری روابط عمومی ها با استراتژی رسانه های اجتماعی...
1392/10/11

   
مطالعات و نظرسنجی اخیر موسسه تحقیقاتی Pew در آمریکا نشان می‌دهد که آمار مربوط به تعداد کار...
1392/07/05

آخرین مطالب
   
گشت ارشاد ، ٢٠ میلیاردی شدنش را مدیون جسارت سعید سهیلی و تیمش است . زیرا این گروه هر حاشی...
1396/04/06

   
سایت کاوشگران روابط عمومی فعلا به طور آزمایشی فقط در کانال کاوشگران در تلگرام به روز رسانی...
1396/04/04

   
موسس تلگرام ادعا می کند مقامات دولتی ایالات متحده آمریکا سعی کرده اند به او و کارمندانش رش...
1396/04/04

   
بسیاری از مذاکرات تلفنی تنها به این دلیل مهم به نتیجه نمی رسند که پیگیری های آتی برای مذاک...
1396/04/04

   
تولید محتوای خلاق یک مزیت رقابتی در عصر دیجیتال است. با توجه به عکس محور بودن اینستاگرام ا...
1396/04/04

   
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار از برگزاری نخستین جشنواره "بو...
1396/04/04

   
استفاده از ربات تلگرام و تکنولوژی هوش مصنوعی واقعیت غیر قابل انکار کسب و کارهای امروزی است...
1396/04/03

   
جالب است بدانید که مشتریان هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب یک برند یا محصول، درک و دید کاملی ...
1396/04/03

   
تعداد کاربران ماهانه یوتیوب به 5/ 1 میلیارد کاربر رسید.
1396/04/03

   
شماره 30 و31 مدیریت رسانه با موضوع انتخابات به مدیر مسئولی مهدی قمصریان وسردبیری قاسم صفا...
1396/04/03