|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
شماره جدید فصلنامه کارگزار روابط عمومی منتشر شد

سی و یکمین شماره فصلنامه «کارگزار روابط عمومی» منتشر شد.

به گزارش کاوشگران روابط عمومی ، بخش عمده مطالب این فصلنامه به دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی اختصاص دارد و در آن درباره دلایل اعطای نشان عالی سفیر فرهنگی به دکتر علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مباحثی ارایه شده است
در این زمینه می‌خوانیم که این نشان عالی به دلیل تشکیل نخستین شورای عالی سیاستگذاری روابط عمومی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حکم وزیر ارشاد و تشکیل جلسه‌های شورا به وزیر ارشاد اهدا شد
سرمقاله این نشریه را دکتر محمدمهدی مظاهری، رییس دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی درباره نیاز روابط عمومی یکپارچه به همگامی است، وی در این سرمقاله آورده است که مدیریت روابط عمومی یکپارچه چیزی جز هماهنگی کامل همه اجزای روابط عمومی به اندازه، به موقع صحیح نیست، همانند یک ارکستر سمفونیک که مدیر روابط عمومی نقش این ارکستر را بازی می‌کند
خلاصه سخنرانی «دیردر کی. برکنریج» مدیر ارتباطات پی.اف‌.اس مارکت وایز در کنفرانس روابط عمومی دیگر مطلبی است که در این نشریه درج شده است، در بخشی از این متن می‌خوانیم: «متخصصان پیش‌ بحران و اعضای گروه ضربت حسن شهرت که مبتکرتر و کاملا آماده برای بحران اجتماعی می‌شوند و تصویر مطلوب برای علامت تجاری را در جمیع اوقات حفظ می‌کنند
مقاله‌ای از پروفسور علی‌اکبر جلالی، استاد دانشگاه علم و صنعت و مولف کتاب روابط عمومی 2 را نیز می‌توان در این نشریه مطالعه کرد، جلالی در این مقاله که «ابزارهای یکپارچه ارتباطی برای مدیریت دانش روابط‌عمومی‌ها» نام دارد، چگونگی استفاده موثر از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی‌های مدرن را بررسی می‌کند. مباحث مهم و مرتبط با تعریف روشن از یکپارچگی و ابزارهای ارتباطی و مدیریت دانش برای روابط‌عمومی‌ها و ارتقای آن‌‌ها در این مقاله گنجانده شده است
همچنین گفت‌وگو با دکتر حسن بشیر، دبیر کمیته علمی دهمین کنفرانس روابط عمومی درباره اهداف اصلی این کنفرانس و گفت‌وگو با حسن ربیعی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور درباره دیدگاهی یکپارچه به روابط عمومی را نیز در بخش‌های دیگر این نشریه قرار دارد
در صفحات پایانی نیز دکتر هادی کمرئی، حسین بیات، وحید رحمتی رودسری، مهندس سیدهادی میرباقری، رضا اسدی، قربانعلی تنگ‌شیر، ابوالفضل محمدخانی، مهدی عزیزی‌ها، سمیه میری و علیرضا پیغمبردوست مقاله‌هایی درباره یکپارچه‌سازی روابط‌عمومی ارایه کرده‌اند .
سی و یکمین شماره فصلنامه «کارگزار روابط عمومی» به صاحب‌امتیازی و مدیرمسوولی مهدی باقریان با بهای 6 هزار تومان بر دکه روزنامه‌فروشی‌ها قرار گرفته است .

زمان انتشار: 1392/10/25 به نقل از ایبنا نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
استفاده از ربات تلگرام و تکنولوژی هوش مصنوعی واقعیت غیر قابل انکار کسب و کارهای امروزی است...
1396/04/03

   
جالب است بدانید که مشتریان هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب یک برند یا محصول، درک و دید کاملی ...
1396/04/03

   
تعداد کاربران ماهانه یوتیوب به 5/ 1 میلیارد کاربر رسید.
1396/04/03

   
شماره 30 و31 مدیریت رسانه با موضوع انتخابات به مدیر مسئولی مهدی قمصریان وسردبیری قاسم صفا...
1396/04/03

   
مرکز آموزش مدیریت دولتی، سمینار آینده نگری روابط عمومی در مدیریت نوین سازمان ها را 17 مردا...
1396/04/03

   
طبق گفته رئیس سازمان تنظیم ارتباطات روسیه، اگر «تلگرام» اطلاعات لازم درباره شرکت کنترل کنن...
1396/04/03

   
اینستاگرام امکانات بیشتری را برای بخش پخش زنده خود در نظر گرفته و امکان داده تا کاربران بت...
1396/04/03

   
گوگل اسکن محتوای جیمیل برای ارسال آگهی‌های هدفمند را متوقف کرد
1396/04/03

   
. باید پذیرفت اصول مشتری مداری در بانک ها تابع ابزارهایی است که قرض الحسنه ها به عمده آنها...
1396/04/03

   
ضرابخانه سلطنتی روی هر دسته از سکه هایی که تولید می کند، مهر مخصوصی را حک می کند. در زمینه...
1396/04/03