|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
2 0 بازدید 0 نظر
پنج نمونه از بهترین فرمت های تولید محتوا برای جذب مخاطب

از آنجا که همیشه امکان شرکت در سمینار فراهم نیست، وبینار(کنفرانس آنلاین) بهترین چیز است.وبینار به صورت زنده اجرا می‌شود و می‌تواند یک تجربه فوق‌العاده‌ای جذاب برای مخاطبان خود به وجود آورد.

به گزارش کاوشگران روابط عمومی – بخش بین الملل – معصومه رشیدی :

تهییج کردن علایق مخاطب یک چیز است، تبدیل فرد کنجکاو به مشتری چیز دیگری است. این دیدگاه‌ها می‌تواند شما را در رسیدن به این هدف یاری نماید.

زمانی که شما می‌خواهید اقدام به ایجاد محتوا در وبلاگ نمایید، اولویت نخستین شما باید نوشتن محتوایی باشد که فقط دارای کیفیت بالایی نباشد بلکه به خوبی مخاطب را به خود جذب نماید.

چه شما درحال نوشتن مطلب دربارهB2B  (business-to-business )(تجارت بین دو بنگاه که بیشتر شامل عمده‌فروشی‌ها می‌شود) یاB2C (Business to Consumer )(تجارت بین بنگاه و مصرف‌کننده که بیشتر شامل خرده‌فروش‌ها می‌شود) باشید، مهم این است که اطلاع رسانی و الهام بخشی به مخاطب به گونه‌ای باشد که او را به برداشتن گام‌های بعدی در چرخه فروش شما ترغیب کند. در واقع، وبلاگ کسب و کار شما باید برای مشتریان بالقوه‌‌تان ابزار دیگری فراهم نماید تا درباره صنعت، شرکت، محصولات و خدمات شما بدون چرب زبانی و فشار در فروش به تحقیق بپردازند.  


اگر مایل هستید بدانید کی و از کجا باید شروع به ایجاد محتوای جذاب نمایید، یک یا تعدادی از این فرمت‌ها که برای ایجاد سطح بالای تعامل با مصرف کنندگان اثبات شده‌اند را امتحان کنید :

1. وایت پیپر: در حالیکه پست‌های وبلاگ اغلب در سه یا پنج پاراگراف نوشته می‌شوند، در وایت پیپر می‌تواند ده صفحه و یا بیشتر باشد، محتوایی با جزییات بیشتر. وایت پیپر ممکن است بهترین ابزار برای القاء کسب و کار با شما نباشد، اما اطلاعات کلیدی در طول فرایند تحقیق افراد فراهم می‌آورد.

2. کتاب الکترونیکی: همانند وایت پیپر، یک کتاب الکترونیکی می‌تواند مقدار زیادی اطلاعات در مورد موضوع مورد علاقه فراهم آورد. این یک فرمت جالب برای نشان دادن طرز فکر رهبران در مورد یک موقعیت خاص و موثرترین عامل در مراحل اولیه چرخه فروش است. زمانی که مصرف‌کنندگان، هدف فروش قرار می‌گیرند بهتر است که از اصطلاح « کتاب الکترونیکی» بیش از « وایت پیپر» استفاده شود.  
3. وبینار: از آنجا که همیشه امکان شرکت در سمینار فراهم نیست، وبینار( کنفرانس آنلاین) بهترین چیز بعد از آن است. به طور کلی وبینار به صورت زنده اجرا می‌شود و می‌تواند یک تجربه فوق‌العاده‌ای جذاب برای مخاطبان خود بوجود آورد.

4. پست‌های وبلاگ: شما الان درحال خواندن یکی از این پست‌ها هستید. افزودن تصاویر، ویدیو و اینفوگرافیک‌های مفید می‌تواند تعامل شما با مخاطبانتان را افزایش دهد.

5. مطالعه موردی: مصرف کنندگان دوست دارند بدانند که چگونه دیگران از محصولات و خدمات شما بهره مند شد‌ه‌اند، به اشتراک گذاردن این تجربیات می‌تواند در تبدیل این مصرف کنندگان به مشتریانتان در نتیجه کنجکاوی آنها سودمند باشد.  

منبع


زمان انتشار: 1392/09/01 به نقل از کاوشگران روابط عمومی نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت : مترجم : معصومه رشیدی

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


مطالب مرتبط
   
دومین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی هجدهم اردیبهشت ماه 1392 توسط انجمن متخصصان رو...
1392/02/21

   
روابط عمومی خلاق با تولید محتوای مناسب علاوه بر تقویت رسانه ها، چرخه نظام اطلاع رسانی را ع...
1390/08/08

آخرین مطالب
   
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز با اشاره بر نقش روابط عمومی ها در تشکیلات اداری گفت...
1395/12/04

   
بازاریابی سیاسی نیاز به تحول ساختاری دارد و باید دانش جهانی را در بطن فرآیند های خود جاری ...
1395/12/04

   
شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان قدس به ریاست سید مهدی محمدی فرماندار و رئیس شورای رو...
1395/12/04

   
کار کمیته روابط عمومی اسلامی به نوعی مانند کار کمیته روابط عمومی اسراییل (Impac) در آمریکا...
1395/12/04

   
دکتر فرهنگی با تشریح کارکردهای اخلاقی تبلیغات و ترویج فروش، گفت: بازاریاب‌ها و مبلغان، عوا...
1395/12/04

   
نتایج ۲ نظرسنجی جدید نشان می‌دهد، اقبال مردم به شبکه‌های اجتماعی برای دریافت خبر رو‌به‌افز...
1395/12/04

   
دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی،مردادماه ۱۳۹۶ توسط انجمن...
1395/12/04

   
پیام نظر مشاور مدیرکل ورزش و جوانان و مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران گفت: رواب...
1395/12/04

   
آیدین روشن ضمیر، از فعالان حوزه فتوژورنالیسم و یکی از موفق ترین عکاسان مطبوعاتی در یک سانح...
1395/12/04

   
مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) بوشهر از برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی روابط عمومی‌های ...
1395/12/04