|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
2 0 بازدید 0 نظر
پنج نمونه از بهترین فرمت های تولید محتوا برای جذب مخاطب

از آنجا که همیشه امکان شرکت در سمینار فراهم نیست، وبینار(کنفرانس آنلاین) بهترین چیز است.وبینار به صورت زنده اجرا می‌شود و می‌تواند یک تجربه فوق‌العاده‌ای جذاب برای مخاطبان خود به وجود آورد.

به گزارش کاوشگران روابط عمومی – بخش بین الملل – معصومه رشیدی :

تهییج کردن علایق مخاطب یک چیز است، تبدیل فرد کنجکاو به مشتری چیز دیگری است. این دیدگاه‌ها می‌تواند شما را در رسیدن به این هدف یاری نماید.

زمانی که شما می‌خواهید اقدام به ایجاد محتوا در وبلاگ نمایید، اولویت نخستین شما باید نوشتن محتوایی باشد که فقط دارای کیفیت بالایی نباشد بلکه به خوبی مخاطب را به خود جذب نماید.

چه شما درحال نوشتن مطلب دربارهB2B  (business-to-business )(تجارت بین دو بنگاه که بیشتر شامل عمده‌فروشی‌ها می‌شود) یاB2C (Business to Consumer )(تجارت بین بنگاه و مصرف‌کننده که بیشتر شامل خرده‌فروش‌ها می‌شود) باشید، مهم این است که اطلاع رسانی و الهام بخشی به مخاطب به گونه‌ای باشد که او را به برداشتن گام‌های بعدی در چرخه فروش شما ترغیب کند. در واقع، وبلاگ کسب و کار شما باید برای مشتریان بالقوه‌‌تان ابزار دیگری فراهم نماید تا درباره صنعت، شرکت، محصولات و خدمات شما بدون چرب زبانی و فشار در فروش به تحقیق بپردازند.  


اگر مایل هستید بدانید کی و از کجا باید شروع به ایجاد محتوای جذاب نمایید، یک یا تعدادی از این فرمت‌ها که برای ایجاد سطح بالای تعامل با مصرف کنندگان اثبات شده‌اند را امتحان کنید :

1. وایت پیپر: در حالیکه پست‌های وبلاگ اغلب در سه یا پنج پاراگراف نوشته می‌شوند، در وایت پیپر می‌تواند ده صفحه و یا بیشتر باشد، محتوایی با جزییات بیشتر. وایت پیپر ممکن است بهترین ابزار برای القاء کسب و کار با شما نباشد، اما اطلاعات کلیدی در طول فرایند تحقیق افراد فراهم می‌آورد.

2. کتاب الکترونیکی: همانند وایت پیپر، یک کتاب الکترونیکی می‌تواند مقدار زیادی اطلاعات در مورد موضوع مورد علاقه فراهم آورد. این یک فرمت جالب برای نشان دادن طرز فکر رهبران در مورد یک موقعیت خاص و موثرترین عامل در مراحل اولیه چرخه فروش است. زمانی که مصرف‌کنندگان، هدف فروش قرار می‌گیرند بهتر است که از اصطلاح « کتاب الکترونیکی» بیش از « وایت پیپر» استفاده شود.  
3. وبینار: از آنجا که همیشه امکان شرکت در سمینار فراهم نیست، وبینار( کنفرانس آنلاین) بهترین چیز بعد از آن است. به طور کلی وبینار به صورت زنده اجرا می‌شود و می‌تواند یک تجربه فوق‌العاده‌ای جذاب برای مخاطبان خود بوجود آورد.

4. پست‌های وبلاگ: شما الان درحال خواندن یکی از این پست‌ها هستید. افزودن تصاویر، ویدیو و اینفوگرافیک‌های مفید می‌تواند تعامل شما با مخاطبانتان را افزایش دهد.

5. مطالعه موردی: مصرف کنندگان دوست دارند بدانند که چگونه دیگران از محصولات و خدمات شما بهره مند شد‌ه‌اند، به اشتراک گذاردن این تجربیات می‌تواند در تبدیل این مصرف کنندگان به مشتریانتان در نتیجه کنجکاوی آنها سودمند باشد.  

منبع


زمان انتشار: 1392/09/01 به نقل از کاوشگران روابط عمومی نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت : مترجم : معصومه رشیدی

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


مطالب مرتبط
   
دومین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی هجدهم اردیبهشت ماه 1392 توسط انجمن متخصصان رو...
1392/02/21

   
روابط عمومی خلاق با تولید محتوای مناسب علاوه بر تقویت رسانه ها، چرخه نظام اطلاع رسانی را ع...
1390/08/08

آخرین مطالب
   
هر چند ما امروز می‌توانیم از پیغام‌ها و پیشنهادهای متنوع برای جلب توجه مشتریانمان استفاده ...
1396/02/06

   
برترین‌های دومین جشنواره خبرنگاران و روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری م...
1396/02/06

   
گردهمایی سالانه مسئولان روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی کشور با محوریت افکارسنجی در روابط ع...
1396/02/06

   
تا به حال شده پول بلیت هواپیما را داده و حتی در زمان پرواز روی صندلی خود بنشینید ولی ناگها...
1396/02/06

   
اگر فردی در تیم شما کاری را به روشی که شما خواسته ­اید انجام نداده است با آنها بواسطه اشتب...
1396/02/06

   
تبلیغات انتخاباتی بیشتر از آنکه به قوانین احتیاج داشته باشد به شفاف سازی نیازمند است. بهتر...
1396/02/06

   
بسته بندی های رنگارنگ، شعارهای تبلیغاتی آهنگین، شخصیت های کارتونی سرگرم کننده، بازی ها و ا...
1396/02/06

   
فراخوان سمینار «تبیین نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی» که قرار است 13 و 14 تیرما...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین همایش روابط عمومی های دستگاه ه...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با تشریح نقش روابط عمومی ها در مشارکت حداکثری مردم در انت...
1396/02/04