|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
هشتاد و نهمین شماره «ماهنامه روابط عمومی» منتشر شد

هشتاد و نهمین شماره ماهنامه روابط عمومی با پرونده اختصاصی با موضوع «انتظارات تازه از روابط عمومی ها در دولت تدبیر و امید» منتشر شد.

به گزارش کاوشگران روابط عمومی، در بخش اول «ماهنامه روابط عمومی» و پس از سرمقاله که به قلم جواد قاسمی رئیس انجمن روابط عمومی ایران با عنوان «نقش روابط عمومی در اطلاع مداری و دانایی» به رشته تحریر درآمده است؛ موضوع «انتظارات تازه از روابط عمومی ها و همچنین فرصت های پیش روی حوزه های ارتباطی» طی یک پرونده مورد واکاوی قرار گرفته است.


عناوین اصلی این پرونده شامل موارد زیر است:

- روابط عمومی و دولت ها؛ نه شیفتگی، نه منفی بافی ! - دکتر محمد باقر حشمت زاده

-میزگرد تخصصی با حضور دکتر مسعود کوثری، دکتر اسماعیل قدیمی و دکتر امیدعلی مسعودی- با موضوع "انتظارات تازه از روابط عمومی ها"

- خردورزی جانمایه ارتباطات اجتماعی است- مصاحبه با دکتر محمد صحفی

- مردم و نهاد دولت؛ از اعتماد سوزی تا اعتماد سازی- مصاحبه با دکتر مهدخت بروجردی

- پنهان کاری، نشانه ضعف ارتباطات است- مصاحبه با دکتر محمدرضا رسولی

- وقتی سلیقه گرایی بر تخصص گرایی می چربد- مصاحبه با دکتر امیر مسعود امیر مظاهری

- پیش نیازهای حرفه ای گرایی در روابط عمومی- نوشته محمد خجسته نیا

- الزامات خانه تکانی در روابط عمومی ها- نوشته دکتر علی گرانمایه پور

- روابط عمومی ها، تعریف جایگاه؛ تبیین انتظارات- نوشته مهدی نکودست

- قانون طلایی روابط عمومی ها؛ مراقبت از رفتار مدیران- نوشته مریم روستایی

بخش دوم ماهنامه روابط عمومی به موضوعاتی از قبیل سواد رسانه ای، تبلیغات، شاخص های اخلاقی در روابط عمومی، رسانه ها و سبک زندگی، بی اعتمادی اجتماعی، سواد بصری و موضوع شایعه و چگونگی بروز آن پرداخته شده است.

این مطالب عبارتند از:

-نظام بانکی؛ اغواگری یا تبلیغات هدفمند- مصاحبه با علی جهانی

-نیاز خانواده ها به آموزش سواد رسانه ای- نوشته دکتر بهاره نصیری

-نقش رسانه ها در شکل گیری سبک زندگی- نوشته رامین شمسایی

-پژوهشی در کالبد شکافی شایعه- نوشته غلامرضا حاجی حسین نژاد

-بی اعتمادی اجتماعی و پیامدهای آن-نوشته سحر قدوسی

-سواد بصری را بهتر بشناسیم- نوشته فاطمه بدوی

-شاخص های اخلاقی در روابط عمومی-نوشته آمنه بختیاری

-ارتباطات ضعیف تر؛ بهره وری پایین تر- نوشته علیرضا حسنی خلیلی

-انتصابات جدید در حوزه روابط عمومی

بخش سوم ماهنامه روابط عمومی به موضوع آموزش و پژوهش اختصاص دارد. در این بخش به عناوین زیر پرداخته شده است:

- آشنایی با 6 تحقیق دانشگاهی درباره « تعاملات مدیریت و روابط عمومی» - نوشته اسعد فرهادی

- روابط عمومی و مدیریت بحران- نوشته محمد حقوردی

- معرفی کتاب «تبلیغات و اقناع» ترجمه دکتر حسین افخمی – معرف عادل میرشاهی

- معرفی کتاب «گذری بر مدیریت و روابط عمومی» نوشته حسن خسروی و ناصر رزاق منش

- تاملی در رابطه اینترنت و جنسیت- نوشته حسین کرمانی

علاقه مندان می توانند جهت دریافت شماره هشتاد و نهمین شماره ماهنامه روابط عمومی و یا اشتراک ماهنامه، با شماره تلفن 1 - 22926770 تماس حاصل نمایند.

زمان انتشار: 1392/08/03 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


مطالب مرتبط
   
هشتاد و هشتمین شماره ماهنامه روابط عمومی با دو پرونده اختصاصی با موضوعات«ارتباطات اجتماعی ...
1392/05/31

   
هشتادو هفتمین شماره ماهنامه علمی- تخصصی «روابط عمومی» توسط انجمن روابط عمومی ایران منتشر ش...
1392/04/30

   
دور تازه ای از انتشار ماهنامه انجمن روابط عمومی ایران با مدیریت جدید و با بهره گیری از سرف...
1392/04/15

   
هشتاد و ششمین شماره ماهنامه علمی- تخصصی «روابط عمومی» توسط انجمن روابط عمومی ایران منتشر ...
1392/03/08

آخرین مطالب
   
گشت ارشاد ، ٢٠ میلیاردی شدنش را مدیون جسارت سعید سهیلی و تیمش است . زیرا این گروه هر حاشی...
1396/04/06

   
سایت کاوشگران روابط عمومی فعلا به طور آزمایشی فقط در کانال کاوشگران در تلگرام به روز رسانی...
1396/04/04

   
موسس تلگرام ادعا می کند مقامات دولتی ایالات متحده آمریکا سعی کرده اند به او و کارمندانش رش...
1396/04/04

   
بسیاری از مذاکرات تلفنی تنها به این دلیل مهم به نتیجه نمی رسند که پیگیری های آتی برای مذاک...
1396/04/04

   
تولید محتوای خلاق یک مزیت رقابتی در عصر دیجیتال است. با توجه به عکس محور بودن اینستاگرام ا...
1396/04/04

   
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار از برگزاری نخستین جشنواره "بو...
1396/04/04

   
استفاده از ربات تلگرام و تکنولوژی هوش مصنوعی واقعیت غیر قابل انکار کسب و کارهای امروزی است...
1396/04/03

   
جالب است بدانید که مشتریان هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب یک برند یا محصول، درک و دید کاملی ...
1396/04/03

   
تعداد کاربران ماهانه یوتیوب به 5/ 1 میلیارد کاربر رسید.
1396/04/03

   
شماره 30 و31 مدیریت رسانه با موضوع انتخابات به مدیر مسئولی مهدی قمصریان وسردبیری قاسم صفا...
1396/04/03