|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
2 0 بازدید 0 نظر
چهار فیلم ویدیویی که هر شرکت باید آن را تولید کند

بیشتر شرکت‌ها درحال تولید فیلم‌ های روابط عمومی و بازاریابی هستند و به لطف وب سایت‌ها و رسانه های اجتماعی، این فیلم‌ها به راحتی تبدیل به قطعات قابل اشتراک گذاری محتوا شده‌اند.




نوع مناسب یک فیلم + یک داستان خوب = موفقیت‌های ویدیویی

کاوشگران روابط عمومی – معصومه رشیدی -  در زمان حاضر هیچ راهی بهتر از بیان داستان شرکت خود از طریق ویدیو نیست. وقتی که شما هر یک از این انواع فیلم‌ها را در اختیار داشته باشید، شما آماده‌اید تا سرعت بالا رفتن فروش محصولات و خدمات خود را نظاره کنید.

در این مقاله Tony Gnau روزنامه نگاری که سه بار برنده جایزه emmy   شده است و موسس و مدیر داستان سرایی درکمپانی تولیدات T60 ، ضرورت تهیه فیلم‌های ویدیویی برای شرکت‌ها را بیان می‌کند.

بیشتر و بیشتر شرکت‌ها درحال تولید فیلم‌های روابط عمومی و بازاریابی هستند و به لطف وب سایت‌ها و رسانه های اجتماعی، این فیلم‌ها به راحتی تبدیل به قطعات قابل اشتراک گذاری محتوا شده‌اند .

ویدیو به روسای شرکت اجازه می‌دهد تا داستان خود را با مشتریان به اشتراک بگذارند. ویدیو "درباره ما" رایج ترین تولید تجاری است و به طور معمول بر روی وب سایت شرکت‌ها قرار می‌گیرد. این قسمت به مردم می‌گوید که شما چه کسی هستید و فعالیت شما درباره چیست؟ این ویدیویی است که هر کسب و کار باید درحال حاضر داشته باشد. اما شاید شما بیشتر از این بخواهید و بخواهید که کسب و کار شما پیشاپیش رقبا قرار گیرد.  

در اینجا  به چهار فیلم  اشاره می‌شود که اکثر شرکت‌ها اقدام به تولید آن نمی‌کنند اما باید انجام دهند:

1. فیلم رویداد

اگر شما برای شرکتی کار می‌کنید که میزبان یک رویداد بزرگ است، این یک فرصت دو برابر برای تولید محتوا به شما می‌دهد. اولین فرصت تهیه یک فیلم پیش نمایش است. چگونه شما می‌توانید این رویداد را ارتقا ببخشید؟ آیا شما درباره آن رویداد ایمیل ارسال می‌کنید و یا بر روی رسانه‌های اجتماعی ارسال می‌کنید؟ آیا شما می‌توانید به موارد دیگری فکر کنید که توجه بیشتری را در مقایسه با لینک کردن به ویدیو جلب نماید؟

این چیزی است که اندی کرستدینا معتقد است باید به مردم بگوید وقتی درباره رویدادی صحبت می‌کند. این چیزی است که بارها از خود کرستدینا شنیده‌ام.

فرصت دوم بعد از وقوع رویداد کامل می‌شود شما می‌توانید به راحتی با ارسال توییت بگویید که چه رویداد بزرگی بود یا می‌توانید ویدیوی آن را به اشتراک بگذارید. آنچه که جذاب‌تر است و داستان را بهتر بیان می‌کند: تولید یک فیلم در طول زمان برگزاری رویداد با 140 کاراکتر می‌باشد.

2. مجموعه فیلم‌ها

شرکت هایی که در مورد تولید فیلم هیجان زده هستند گاهی اوقات کمی بیش ازحد هیجان زده می‌شوند. فیلم کوتاهی که قبل از نمایش فیلم طولانی، برای تولید آن برنامه‌ریزی می‌کنند درمدت زمان پنج دقیقه یا بیشتر اجرا می‌شود.

یک راه برای استفاده از آن به نفع خودتان وجود دارد: شکستن(سریالی کردن) فیلم به چند مجموعه. به جای یک ویدیو پنج دقیقه‌ای، پنج فیلم یک دقیقه‌ای تولید کنند.

درباره بعضی چیزهایی که یک کسب و کار ممکن است بخواهد در یک فیلم بگنجاند، تفکر کنید: توضیحی در مورد آنچه که شرکت انجام می‌دهد، بعضی از محصولات و یا خدماتی که ارایه می‌دهد، آنچه که شرکت را از رقبا مجزا می‌سازد و یا اینگه چگونه شرکت به مشتریان کمک می‌کند.

3- پروفایل‌ کارمندان

من عاشق این نوع از ویدیو هستم. بهترین فروشندگان شرکت تنها کارکنان فروش نیست . آنها می‌توانند افرادی باشند که به تلفن‌ها پاسخ می‌دهند، محصولات را بسط و توسعه می‌دهند، به کارگران خط مونتاژ آموزش می‌دهند و یا حتی به نظافت می‌پردازند.

هر کسب و کار دارای اعضای تیم با خصوصیات و صفات متفاوت می‌باشد. مهم نیست که شغل این افراد چیست، آن ها را بلافاصله در مقابل دوربین قرار دهید.

همه ما می دانیم که ما از مردم خرید می‌کنیم، بنابراین چرا شرکت‌ها آن ها را نمایان نکرده و نشان نمی‌دهند؟ اجازه بدهید از درخشان‌ترین شخصیت‌های شرکت‌ها بشنویم. به آن ها اجازه دهیم به ما نشان دهند که هر روز چه کاری انجام می‌دهند. به آن ها کمک کنیم که داستان‌های فعالیت‌ های خود و کسب و کار خود را بگویند.

این افراد می درخشند. اجازه دهید به آن ها که شرکت شما را روشن کنند.

4. فیلم گواهی نامه‌ها

اکثر سازمان گواهی‌نامه‌های مشتری مداری بر روی وب سایت‌های شان دارند. این گواهی‌نامه‌ها به طور معمول شامل دو جمله و گاهی اوقات شامل یک عکس می‌باشد.

ایده گواهی نامه را در نظر داشته باشید و در فیلم با مشتریان خود درباره اینکه چقدر آن ها کار کردن با شما را دوست دارند، صحبت کنید. در حقیقت از این فرصت استفاده کنید تا به آن ها اجازه دهید درباره کسب و کارتان صحبت کنند و اینکه چگونه از محصولات و خدمات شما برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند.

هنگامی که گواهی‌نامه‌ها و جوایز در یک فرم بصری قرار گیرد، چشم اندازها بیشتر متمایل توجه به آن چیزی می‌شود که مشتریان شما در مورد همکاری با شما می‌گویند.

مهم نیست که شما تصمیم به تهیه چه نوع فیلمی می‌کنید (توصیه می کنم همه انواع آن ها را تهیه کنید)، عنصر کلیدی گفتن یک داستان خوب است. فقط ساخت و تهیه یک ویدیو به اندازه کافی خوب نیست. شما باید داستانی بگویید که به مخاطبان تان مربوط باشد.

نوع مناسب یک فیلم + یک داستان خوب = موفقیت‌های ویدیویی

منبع

زمان انتشار: 1392/07/20 به نقل از کاوشگران روابط عمومی نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت : مترجم : معصومه رشیدی

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
فراخوان سمینار «تبیین نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی» که قرار است 13 و 14 تیرما...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین همایش روابط عمومی های دستگاه ه...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با تشریح نقش روابط عمومی ها در مشارکت حداکثری مردم در انت...
1396/02/04

   
پیش نویس اولیه و تدوین شده «میثاق اخلاق حرفه ای رسانه ها» با حضور حسین انتظامی معاون امور ...
1396/02/04

   
کارگاه‌های هم‌اندیشی و نشست‌های تخصصی با موضوع حفظ محیط زیست، خبرنگاری در حوزه کتاب و آشنا...
1396/02/04

   
دبیر هئت نظارت بر مطبوعات گفت: تدوین میثاق اخلاق حرفه ای رسانه ها فضای رسانه ای کشور را رو...
1396/02/04

   
نقش پررنگ فضای مجازی در تبلیغات این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اگرچه غیرقابل انکار است ...
1396/02/04

   
دبیر هیات منصفه مطبوعات گفت: جلسه رسیدگی به پرونده‌های خبرگزاری فارس و سایت فاش نیوز صبح ا...
1396/02/04

   
معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: معاونت پیشگیری قوه قضاییه ایجاد د...
1396/02/04

   
یوتیوب پخش زنده تصاویر را از ماه فوریه آغاز کرده است. البته آن زمان فقط کاربرانی اجازه پخش...
1396/02/03