|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
1 0 بازدید 0 نظر
جعبه ابزار بازاریابی کتابی برای موفقیت در بازاریابی

کتاب جعبه ابزار بازاریابی، کتابی در مورد بازاریابی است و مفاهیم اصلی بازاریابی و هم چنین موضوع های چالشی معاصر، همچون بازاریابی آنلاین و بازاریابی جهانی را پوشش می دهد.

در دنیای رقابتی و مشتری گرای امروز، بازاریابی شغل همه افراد است .

کتاب جعبه ابزار بازاریابی، کتابی در مورد بازاریابی است و مفاهیم اصلی بازاریابی و هم چنین موضوع های چالشی معاصر، همچون بازاریابی آنلاین و بازاریابی جهانی را پوشش می دهد .

در این کتاب با سر فصل هایی مانند :

-استراتژی بازاریابی
چگونه بازاریابی با استراتژی کسب و کار سازگار می شود؟
-
تدوین برنامه بازاریابی
-
تجزیه و تحلیل رقبا
-
ساخت نام و نشان تجاری
-
توسعه محصولات و خدمات جدید
-
بازاریابی در آن سوی مرزها
و...آشنا می شوید .

کتاب حاضر، کتای آموزشی معتبرترین دانشگاه بازرگانی جهان - هاروارد - است. و از جمله مزایای آن، بیان مطالب به شیوه ای کاربردی و آسان است، به نحوی که آن را از سایر کتاب های منتشر شده در این حوزه جدا می کند .

جعبه ابزار بازاریابی نوشته پاتریک بارویز-ریچارد لیوک ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده و امین اسداللهی در زمستان 1389 در 288 صفحه و درقطع رقعی به قیمت 8500 تومان توسط انتشارات سیته منتشر شده است .

زمان انتشار: 1392/07/20 به نقل از همشهری آنلاین نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


مطالب مرتبط
   
بازاریابی شفاهی درباره‌ مردم واقعی است و این که چرا این مردم واقعی می‌خواهند در مورد شما و...
1392/07/16

   
ترکیب رنگ‌ ها بر واکنش و رفتار بازدیدکنندگان تاثیر می‌گذارد بنابراین انتخاب محتاطانه رنگ‌ه...
1392/07/13

   
استراتژی بازاریابی جودویی روشی برای رقابت با حریفان قدرتمندتر است و برمهارت بیش از بزرگی و...
1392/07/10

   
چریک‌ها چگونه می‌فروشند؟ بازاریابی به رشد خود ادامه می‌دهد هرچند اصول اولیه‌ خودش را رها ...
1392/07/10

   
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای بازاریابی سومین کتاب از مجموعه کتاب‌های چهل گفتار به قلم...
1392/07/06

   
هدف بازاریابی عصبی انتقال بهتر پیام‌های بازاریابی به دیگران و افزایش احتمال خرید توسط مخاط...
1392/07/06

   
روش بازاریابی و ارتباطات کوکاکولا، روشی هدفمند است و با مشتریان و مخاطبان خود به گونه‌ای ا...
1392/06/31

   
ناشران حوزه مدیریت و بازاریابی 14 عنوان از تازه‌ترین آثار تالیفی و ترجمه‌ای امسال خود را ب...
1392/06/25

   
بازاریابی چریکی که از آن به عنوان بازاریابی بدون هزینه نیز نام برده می‌شود نوعی از برنامه‌...
1392/06/05

   
«تعالی بازاریابی» عنوان اثری از عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه م...
1392/05/27

آخرین مطالب
   
فراخوان سمینار «تبیین نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی» که قرار است 13 و 14 تیرما...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین همایش روابط عمومی های دستگاه ه...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با تشریح نقش روابط عمومی ها در مشارکت حداکثری مردم در انت...
1396/02/04

   
پیش نویس اولیه و تدوین شده «میثاق اخلاق حرفه ای رسانه ها» با حضور حسین انتظامی معاون امور ...
1396/02/04

   
کارگاه‌های هم‌اندیشی و نشست‌های تخصصی با موضوع حفظ محیط زیست، خبرنگاری در حوزه کتاب و آشنا...
1396/02/04

   
دبیر هئت نظارت بر مطبوعات گفت: تدوین میثاق اخلاق حرفه ای رسانه ها فضای رسانه ای کشور را رو...
1396/02/04

   
نقش پررنگ فضای مجازی در تبلیغات این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اگرچه غیرقابل انکار است ...
1396/02/04

   
دبیر هیات منصفه مطبوعات گفت: جلسه رسیدگی به پرونده‌های خبرگزاری فارس و سایت فاش نیوز صبح ا...
1396/02/04

   
معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: معاونت پیشگیری قوه قضاییه ایجاد د...
1396/02/04

   
یوتیوب پخش زنده تصاویر را از ماه فوریه آغاز کرده است. البته آن زمان فقط کاربرانی اجازه پخش...
1396/02/03