|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
شماره جدید توسعه‌مهندسی‌بازار منتشر شد

توسعه‌مهندسی‌بازار در تازه‌ترین شماره31، خرداد‌ و‌ تیر ماه 1392، سال هفتم) حاوی سه موضوع محوری است؛ آینده‌پژوهی، بازاریابی، نورومارکتینگ.


به گزارش کاوشگران روابط عمومی، "توسعه‌مهندسی‌بازار" برای تشریح این سه موضوع به سراغ خردورزان جهان در این حوزه‌ها رفته و گفتگوهایی از آنها را در این شماره آورده است .

گفتگو با بزرگان آینده‌پژوهی، بازاریابی، نورومارکتینگ
4
گفتگو را در این شماره‌ی توسعه‌مهندسی‌بازار بخوانید :
1.
گفتگو با وندل‌بل، آینده‌پژوه؛
2.
گفتگو با فیلیپ‌کاتلر، پدر بازاریابی مدرن؛
3.
گفتگو با جنیفرآکر، استاد بازاریابی، روانشناسی؛
4.
گفتگو با لئون‌زوراویکی، استاد نورومارکتینگ .
با مطالعه‌ی این گفتگوها درمی‌یابید، آینده‌پژوهی، بازاریابی، نورومارکتینگ مطالعات کاملاً مستقل اما پیوسته‌ای است و در جهان امروز، در حکم یک موضوع واحدند .

سایر آثار توسعه‌مهندسی‌بازار
تمامی مقالات این شماره در خدمت همان سه موضوع است. اما برخی آثار چاپ شده‌ اندکی متفاوت به نظر می‌رسد. این آثار عبارتند از :
1.
فروش کروی، خاتمه دادن به تکنیکهای کم اثر فروش
2.
پنج درس بازاریابی از خوزه‌مورینیو، آقای خاص
3.
اخبار بازاریابی شرکتهای برتر جهانی

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی توسعه‌مهندسی‌بازار می‌توانند با شماره تلفنهای 66408251 و 66408271 تماس بگیرند یا به آدرس اینترنتیwww.marketingshop.ir  مراجعه کنند .

زمان انتشار: 1392/04/11 به نقل از مارکتینگ نیوز نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت : احمدآخوندی / محسن جاوید‌مؤید

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
دبیر کمیته رتبه‌بندی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری گفت: نتایج رتبه‌بندی خبرگزاری‌ها تا نیم...
1395/11/02

   
طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال اژدر شهابی به سمت رئیس دپارتمان روابط عمومی منصوب شد.
1395/11/02

   
، دومین جلسه هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان فیروزکوه به ریاست آهنگر ، جانشین...
1395/11/02

   
انجمن روابط عمومی ایران ، با قلبی مالامال از اندوه و تأثر ، تسلیت و تسلای خویش را به...
1395/11/02

   
مزیت اصلی یک تصویر مناسب برای بازاریابی این است که قابلیت انتقال داستان را داشته باشد. تا ...
1395/11/02

   
زمانی اجرای یک ایده در روابط عمومی موفق تر خواهد بود که جریان ورود داده ها از کانال صحیح و...
1395/11/02

   
مدیرکل اخبار استان های خبرگزاری جمهوری اسلامی تاکید کرد که روابط عمومی های دستگاه های مختل...
1395/11/02

   
وزیر ارتباطات و اطلاعات گفت: روابط عمومی دولت تدبیر وامید ضعیف است و باید حوزه اطلاع رسانی...
1395/11/02

   
یک‌صدو نودو هفتمین نشست علمی تخصصی انجمن روابط عمومی ایران، با موضوع « آسیب شناسی تعامل رو...
1395/11/02

   
اولین نشست آموزشی رویکردهای نوین روابط عمومی در استان یزد برگزار شد .
1395/11/02