|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
شماره جدید توسعه‌مهندسی‌بازار منتشر شد

توسعه‌مهندسی‌بازار در تازه‌ترین شماره31، خرداد‌ و‌ تیر ماه 1392، سال هفتم) حاوی سه موضوع محوری است؛ آینده‌پژوهی، بازاریابی، نورومارکتینگ.


به گزارش کاوشگران روابط عمومی، "توسعه‌مهندسی‌بازار" برای تشریح این سه موضوع به سراغ خردورزان جهان در این حوزه‌ها رفته و گفتگوهایی از آنها را در این شماره آورده است .

گفتگو با بزرگان آینده‌پژوهی، بازاریابی، نورومارکتینگ
4
گفتگو را در این شماره‌ی توسعه‌مهندسی‌بازار بخوانید :
1.
گفتگو با وندل‌بل، آینده‌پژوه؛
2.
گفتگو با فیلیپ‌کاتلر، پدر بازاریابی مدرن؛
3.
گفتگو با جنیفرآکر، استاد بازاریابی، روانشناسی؛
4.
گفتگو با لئون‌زوراویکی، استاد نورومارکتینگ .
با مطالعه‌ی این گفتگوها درمی‌یابید، آینده‌پژوهی، بازاریابی، نورومارکتینگ مطالعات کاملاً مستقل اما پیوسته‌ای است و در جهان امروز، در حکم یک موضوع واحدند .

سایر آثار توسعه‌مهندسی‌بازار
تمامی مقالات این شماره در خدمت همان سه موضوع است. اما برخی آثار چاپ شده‌ اندکی متفاوت به نظر می‌رسد. این آثار عبارتند از :
1.
فروش کروی، خاتمه دادن به تکنیکهای کم اثر فروش
2.
پنج درس بازاریابی از خوزه‌مورینیو، آقای خاص
3.
اخبار بازاریابی شرکتهای برتر جهانی

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی توسعه‌مهندسی‌بازار می‌توانند با شماره تلفنهای 66408251 و 66408271 تماس بگیرند یا به آدرس اینترنتیwww.marketingshop.ir  مراجعه کنند .

زمان انتشار: 1392/04/11 به نقل از مارکتینگ نیوز نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت : احمدآخوندی / محسن جاوید‌مؤید

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
هر چند ما امروز می‌توانیم از پیغام‌ها و پیشنهادهای متنوع برای جلب توجه مشتریانمان استفاده ...
1396/02/06

   
برترین‌های دومین جشنواره خبرنگاران و روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری م...
1396/02/06

   
گردهمایی سالانه مسئولان روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی کشور با محوریت افکارسنجی در روابط ع...
1396/02/06

   
تا به حال شده پول بلیت هواپیما را داده و حتی در زمان پرواز روی صندلی خود بنشینید ولی ناگها...
1396/02/06

   
اگر فردی در تیم شما کاری را به روشی که شما خواسته ­اید انجام نداده است با آنها بواسطه اشتب...
1396/02/06

   
تبلیغات انتخاباتی بیشتر از آنکه به قوانین احتیاج داشته باشد به شفاف سازی نیازمند است. بهتر...
1396/02/06

   
بسته بندی های رنگارنگ، شعارهای تبلیغاتی آهنگین، شخصیت های کارتونی سرگرم کننده، بازی ها و ا...
1396/02/06

   
فراخوان سمینار «تبیین نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی» که قرار است 13 و 14 تیرما...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین همایش روابط عمومی های دستگاه ه...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با تشریح نقش روابط عمومی ها در مشارکت حداکثری مردم در انت...
1396/02/04