|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
کتاب ارتباطات سیاسی

کتاب «ارتباطات سیاسی» سال 2010 نوشته استیون فوستر از سوی انتشارات اندینبورگ منتشر شد. کتاب حاضر در زمینه ارتباط میان رسانه و احزاب سیاسی به ویژه تاثیر رسانه بر سیاست و ساختار قدرت درونی و دیگر سازمان های سیاسی است؛ همچنین تحلیل مفصلی از ارتباطات سیاسی معاصر و تاثیر آن بر احزاب، گروه های فشار و حکومت ارائه می­کند.

 کتاب حاضر شامل 10 مقاله است:

مقدمه

1ـ ارتباطات سیاسی حزبی در دیدگاه­های تاریخی

2ـ استراتژی ارتباطی مدرن

3ـ فعالیت­های حوزه انتخاباتی در عصر پست مدرن

4ـ تبلیغات سیاسی

5ـ مدیریت اخبار: افزایش متخصصین دروغین

6ـ ارتباطات حکومتی

7ـ مبانی رسانه

8ـ قدرت رسانه ای و تاثیر رسانه ای: نظریه ها و واقعیت ها

9ـ سیاست رسانه ای: مالکیت

10ـ سیاست رسانه ای: کنترل

زمان انتشار: 1392/03/26 به نقل از دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
تبلیغات و اطلاع رسانی وسیله سریع حرکت کالا و خدمات از نقطه تولید به نقطه مصرف بوده که در م...
1395/12/07

   
ساخت برند یکی از مهمترین جنبه های گسترش یک کسب و کار است. از این کار برای آگاه سازی از نام...
1395/12/07

   
استراتژی جدید اینتل روی تولید محصولات منحصربه فرد تأکید داشت. اگر چه استراتژی حال حاضر این...
1395/12/07

   
کاخ سفید بدون هیچ توضیحی از ورود برخی خبرنگاران به نشست خبری سخنگوی دولت آمریکا جلوگیری کر...
1395/12/07

   
عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در هیئت نظارت بر مطبوعات از برگزاری انتخابات هیئت مدیره روزنامه...
1395/12/07

   
مصاحبه ابزاری برای کشف حقیقت و یافتن پاسخ سوالاتی است که در افکار عمومی مطرح است. از این ر...
1395/12/07

   
مدیر مسوول سایت انتخاب گفت: تقویت رسانه های غیردولتی باعث افزایش رقابت و پویایی فضای رسانه...
1395/12/07

   
کارگاه آموزشی « اطلاع رسانی و روابط عمومی» ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد با حضور مدیر...
1395/12/07

   
مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمانشاه طی ابلاغ حکمی منصوب شد.
1395/12/07

   
یکصدو نود و هشتمین نشست علمی تخصصی انجمن روابط عمومی ایران با موضوع « نقش روابط عمومی ها د...
1395/12/07