|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
رویدادهای بازاریابی و تبلیغاتی : از تئوری تا عمل

نویسنده: نیجل جکسون

این کتاب تئوری ها، مفاهیم و مهارت های لازم برای تبلیغ یک رویداد را به دانشجویان عرضه می کند.برای تبلیغ موثر یک رویداد فهم مقوله بازاریابی امری بسیار مهم است. البته دانستن اینکه فقط مشتریان مخاطب این تبلیغات نیستند نیز امری بسیار مهم است.سایر اعضای اجتماع نیز می توانند اثر اساسی و مهمی در موفقیت یک رویداد تبلیغاتی داشته باشند.در این کتاب دو موضوع بنیادین مورد بررسی قرار گرفته است که به مفاهیم بازاریابی  و روابط عمومی مرتبط هستند.مطالب عنوان شده در این کتاب راهنمایی هایی جامع درباره چگونگی تبلیغ رویدادها برای گستره ای از مخاطبان ارائه داده و به چگونگی استفاده از این راهنمایی ها برای مدیریت شهرت یک رویداد در دراز مدت می پردازد.

زمان انتشار: 1392/02/04 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
برنامه این هفته مستند مناظره «غیرمحرمانه» با حضور اهالی رسانه به دگرگونی های خبررسانی درعص...
1395/10/29

   
نشست تخصصی "نقش رسانه‌ها در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی" روز یکشنبه سوم بهمن به همت دفتر م...
1395/10/29

   
معاون روابط‌عمومی دفتر استاندار هرمزگان گفت: نیاز است واحدهای روابط عمومی در تمامی دستگاه‌...
1395/10/29

   
با شروع سال 2017، برندها باید به یافتن روش­ های جدید تبلیغ برای مخاطبانی ادامه دهند که از ...
1395/10/29

   
طی بررسی و تحقیقی که توسط J&J در مورد دیدگاه مصرف کنندگان صورت گرفت مشخص شد که برخی مشکلات...
1395/10/29

   
برگزاری دو نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی و چاپ و بسته بندی به فاصله دو هفته از یکدیگر اکثر ...
1395/10/29

   
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن قدردانی از روابط عمومی هایی که بیشترین ...
1395/10/29

   
رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: روابط عمومی ها به عنوان مشاورانی امین برای مدیران ...
1395/10/29

   
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مصوبه ...
1395/10/29

   
اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: ...
1395/10/29