|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
رویدادهای بازاریابی و تبلیغاتی : از تئوری تا عمل

نویسنده: نیجل جکسون

این کتاب تئوری ها، مفاهیم و مهارت های لازم برای تبلیغ یک رویداد را به دانشجویان عرضه می کند.برای تبلیغ موثر یک رویداد فهم مقوله بازاریابی امری بسیار مهم است. البته دانستن اینکه فقط مشتریان مخاطب این تبلیغات نیستند نیز امری بسیار مهم است.سایر اعضای اجتماع نیز می توانند اثر اساسی و مهمی در موفقیت یک رویداد تبلیغاتی داشته باشند.در این کتاب دو موضوع بنیادین مورد بررسی قرار گرفته است که به مفاهیم بازاریابی  و روابط عمومی مرتبط هستند.مطالب عنوان شده در این کتاب راهنمایی هایی جامع درباره چگونگی تبلیغ رویدادها برای گستره ای از مخاطبان ارائه داده و به چگونگی استفاده از این راهنمایی ها برای مدیریت شهرت یک رویداد در دراز مدت می پردازد.

زمان انتشار: 1392/02/04 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
با ظهور راه حل های پیشرفته اتوماسیون بازاریابی، کسب و کارها به متخصصانی نیاز دارند که در ک...
1395/12/28

   
آینده واقعیت مجازی روشن به نظر می­ رسد و متخصصان روابط عمومی با این تکنولوژی جدید، فرصتی ب...
1395/12/28

   
استاندار خراسان شمالی در حکمی علی اصغر ایزدی را به سمت مدیر کل روابط عمومی استانداری منصوب...
1395/12/28

   
دانشکده خبر وابسته به خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در نیمسال دوم سال تحصیلی 96- 95 در مق...
1395/12/28

   
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه محدودیت ها برای فعالیت حرفه ای رسانه های روسی در غرب را...
1395/12/28

   
روزنامه ایران از پنجم تا دهم فروردین ماه 96 به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد.
1395/12/28

   
شاخص بیگ مک امروزه یک استاندارد جهانی شده و در کتب درسی و دانشگاهی مربوط به رشته اقتصاد آم...
1395/12/25

   
درست است که استفاده از هشتگ‌ها در شرایط خاصی می‌تواند مفید باشد؛ اما در واقع استفاده از آن...
1395/12/25

   
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خدمات دولت را به نحو...
1395/12/25

   
طی حکمی از سوی دکتر محمد امیری خراسانی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، احسان مهرابی راد...
1395/12/24