|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
رویدادهای بازاریابی و تبلیغاتی : از تئوری تا عمل

نویسنده: نیجل جکسون

این کتاب تئوری ها، مفاهیم و مهارت های لازم برای تبلیغ یک رویداد را به دانشجویان عرضه می کند.برای تبلیغ موثر یک رویداد فهم مقوله بازاریابی امری بسیار مهم است. البته دانستن اینکه فقط مشتریان مخاطب این تبلیغات نیستند نیز امری بسیار مهم است.سایر اعضای اجتماع نیز می توانند اثر اساسی و مهمی در موفقیت یک رویداد تبلیغاتی داشته باشند.در این کتاب دو موضوع بنیادین مورد بررسی قرار گرفته است که به مفاهیم بازاریابی  و روابط عمومی مرتبط هستند.مطالب عنوان شده در این کتاب راهنمایی هایی جامع درباره چگونگی تبلیغ رویدادها برای گستره ای از مخاطبان ارائه داده و به چگونگی استفاده از این راهنمایی ها برای مدیریت شهرت یک رویداد در دراز مدت می پردازد.

زمان انتشار: 1392/02/04 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
تبلیغات و اطلاع رسانی وسیله سریع حرکت کالا و خدمات از نقطه تولید به نقطه مصرف بوده که در م...
1395/12/07

   
ساخت برند یکی از مهمترین جنبه های گسترش یک کسب و کار است. از این کار برای آگاه سازی از نام...
1395/12/07

   
استراتژی جدید اینتل روی تولید محصولات منحصربه فرد تأکید داشت. اگر چه استراتژی حال حاضر این...
1395/12/07

   
کاخ سفید بدون هیچ توضیحی از ورود برخی خبرنگاران به نشست خبری سخنگوی دولت آمریکا جلوگیری کر...
1395/12/07

   
عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در هیئت نظارت بر مطبوعات از برگزاری انتخابات هیئت مدیره روزنامه...
1395/12/07

   
مصاحبه ابزاری برای کشف حقیقت و یافتن پاسخ سوالاتی است که در افکار عمومی مطرح است. از این ر...
1395/12/07

   
مدیر مسوول سایت انتخاب گفت: تقویت رسانه های غیردولتی باعث افزایش رقابت و پویایی فضای رسانه...
1395/12/07

   
کارگاه آموزشی « اطلاع رسانی و روابط عمومی» ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد با حضور مدیر...
1395/12/07

   
مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمانشاه طی ابلاغ حکمی منصوب شد.
1395/12/07

   
یکصدو نود و هشتمین نشست علمی تخصصی انجمن روابط عمومی ایران با موضوع « نقش روابط عمومی ها د...
1395/12/07