|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
رویدادهای بازاریابی و تبلیغاتی : از تئوری تا عمل

نویسنده: نیجل جکسون

این کتاب تئوری ها، مفاهیم و مهارت های لازم برای تبلیغ یک رویداد را به دانشجویان عرضه می کند.برای تبلیغ موثر یک رویداد فهم مقوله بازاریابی امری بسیار مهم است. البته دانستن اینکه فقط مشتریان مخاطب این تبلیغات نیستند نیز امری بسیار مهم است.سایر اعضای اجتماع نیز می توانند اثر اساسی و مهمی در موفقیت یک رویداد تبلیغاتی داشته باشند.در این کتاب دو موضوع بنیادین مورد بررسی قرار گرفته است که به مفاهیم بازاریابی  و روابط عمومی مرتبط هستند.مطالب عنوان شده در این کتاب راهنمایی هایی جامع درباره چگونگی تبلیغ رویدادها برای گستره ای از مخاطبان ارائه داده و به چگونگی استفاده از این راهنمایی ها برای مدیریت شهرت یک رویداد در دراز مدت می پردازد.

زمان انتشار: 1392/02/04 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
گشت ارشاد ، ٢٠ میلیاردی شدنش را مدیون جسارت سعید سهیلی و تیمش است . زیرا این گروه هر حاشی...
1396/04/06

   
سایت کاوشگران روابط عمومی فعلا به طور آزمایشی فقط در کانال کاوشگران در تلگرام به روز رسانی...
1396/04/04

   
موسس تلگرام ادعا می کند مقامات دولتی ایالات متحده آمریکا سعی کرده اند به او و کارمندانش رش...
1396/04/04

   
بسیاری از مذاکرات تلفنی تنها به این دلیل مهم به نتیجه نمی رسند که پیگیری های آتی برای مذاک...
1396/04/04

   
تولید محتوای خلاق یک مزیت رقابتی در عصر دیجیتال است. با توجه به عکس محور بودن اینستاگرام ا...
1396/04/04

   
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار از برگزاری نخستین جشنواره "بو...
1396/04/04

   
استفاده از ربات تلگرام و تکنولوژی هوش مصنوعی واقعیت غیر قابل انکار کسب و کارهای امروزی است...
1396/04/03

   
جالب است بدانید که مشتریان هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب یک برند یا محصول، درک و دید کاملی ...
1396/04/03

   
تعداد کاربران ماهانه یوتیوب به 5/ 1 میلیارد کاربر رسید.
1396/04/03

   
شماره 30 و31 مدیریت رسانه با موضوع انتخابات به مدیر مسئولی مهدی قمصریان وسردبیری قاسم صفا...
1396/04/03