|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
رویدادهای بازاریابی و تبلیغاتی : از تئوری تا عمل

نویسنده: نیجل جکسون

این کتاب تئوری ها، مفاهیم و مهارت های لازم برای تبلیغ یک رویداد را به دانشجویان عرضه می کند.برای تبلیغ موثر یک رویداد فهم مقوله بازاریابی امری بسیار مهم است. البته دانستن اینکه فقط مشتریان مخاطب این تبلیغات نیستند نیز امری بسیار مهم است.سایر اعضای اجتماع نیز می توانند اثر اساسی و مهمی در موفقیت یک رویداد تبلیغاتی داشته باشند.در این کتاب دو موضوع بنیادین مورد بررسی قرار گرفته است که به مفاهیم بازاریابی  و روابط عمومی مرتبط هستند.مطالب عنوان شده در این کتاب راهنمایی هایی جامع درباره چگونگی تبلیغ رویدادها برای گستره ای از مخاطبان ارائه داده و به چگونگی استفاده از این راهنمایی ها برای مدیریت شهرت یک رویداد در دراز مدت می پردازد.

زمان انتشار: 1392/02/04 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
هر چند ما امروز می‌توانیم از پیغام‌ها و پیشنهادهای متنوع برای جلب توجه مشتریانمان استفاده ...
1396/02/06

   
برترین‌های دومین جشنواره خبرنگاران و روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری م...
1396/02/06

   
گردهمایی سالانه مسئولان روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی کشور با محوریت افکارسنجی در روابط ع...
1396/02/06

   
تا به حال شده پول بلیت هواپیما را داده و حتی در زمان پرواز روی صندلی خود بنشینید ولی ناگها...
1396/02/06

   
اگر فردی در تیم شما کاری را به روشی که شما خواسته ­اید انجام نداده است با آنها بواسطه اشتب...
1396/02/06

   
تبلیغات انتخاباتی بیشتر از آنکه به قوانین احتیاج داشته باشد به شفاف سازی نیازمند است. بهتر...
1396/02/06

   
بسته بندی های رنگارنگ، شعارهای تبلیغاتی آهنگین، شخصیت های کارتونی سرگرم کننده، بازی ها و ا...
1396/02/06

   
فراخوان سمینار «تبیین نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی» که قرار است 13 و 14 تیرما...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین همایش روابط عمومی های دستگاه ه...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با تشریح نقش روابط عمومی ها در مشارکت حداکثری مردم در انت...
1396/02/04