|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
هدایت و رهبری روابط عمومی استراتژیک

نویسندگان: آنی گرگوری؛ پل ویلیس

اشخاصی که به طور حرفه ای در حوزه روابط عمومی کار می کنند باید بتوانند راهکارهای خود را در باره مقوله اثرگذاری اجتماعی ارائه دهند.این کتاب ساختاری برای انجام این کار ارئه می دهد و فهرستی از قابلیت های ضروری که حرفه ای های روابط عمومی باید آنها را کسب کنند و در اختیار داشته باشند ارائه می دهد. برای فعالیت در بالاترین سطوح هر سازمان دارا بودن قابلیت های فهرست شده در این کتاب، امری ضروری است.

زمان انتشار: 1392/02/04 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
سایت کاوشگران روابط عمومی فعلا به طور آزمایشی فقط در کانال کاوشگران در تلگرام به روز رسانی...
1396/04/04

   
موسس تلگرام ادعا می کند مقامات دولتی ایالات متحده آمریکا سعی کرده اند به او و کارمندانش رش...
1396/04/04

   
بسیاری از مذاکرات تلفنی تنها به این دلیل مهم به نتیجه نمی رسند که پیگیری های آتی برای مذاک...
1396/04/04

   
تولید محتوای خلاق یک مزیت رقابتی در عصر دیجیتال است. با توجه به عکس محور بودن اینستاگرام ا...
1396/04/04

   
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار از برگزاری نخستین جشنواره "بو...
1396/04/04

   
استفاده از ربات تلگرام و تکنولوژی هوش مصنوعی واقعیت غیر قابل انکار کسب و کارهای امروزی است...
1396/04/03

   
جالب است بدانید که مشتریان هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب یک برند یا محصول، درک و دید کاملی ...
1396/04/03

   
تعداد کاربران ماهانه یوتیوب به 5/ 1 میلیارد کاربر رسید.
1396/04/03

   
شماره 30 و31 مدیریت رسانه با موضوع انتخابات به مدیر مسئولی مهدی قمصریان وسردبیری قاسم صفا...
1396/04/03

   
مرکز آموزش مدیریت دولتی، سمینار آینده نگری روابط عمومی در مدیریت نوین سازمان ها را 17 مردا...
1396/04/03