|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
فرهنگ و روابط عمومی؛ ارتباطات و پیچیدگی ها

نویسند 'گان: کریشنامورثی اسریرامش؛ دیجان ورچیک

کتاب فرهنگ و روابط عمومی به تاثیر فرهنگ ، در سطح اجتماعی و سازمانی، بر روابط عمومی می پردازد.نویسنده این کتاب در سه فصل ابتدایی بر روی موضوع فرهنگ به عنوان محیطی برای روابط عمومی متمرکز شده است و پس از ان به مقوله فرهنگ روابط عمومی در سطح جهانی می پردازد و تاثیر روابط عمومی را بر فرهنگ مورد بررسی قرار می دهد. نویسنده این کتاب مباحث جذاب پیرامون سوال هایی چون چگونگی تاثیر گذاری مذهب، معنویات و فرهنگ بر روابط عمومی را در کنار هم جمع آوری کرده است و مسایلی چون تاثیرپذیری فرهنگ روابط عمومی از فرهنگ های شرکتی شرکت ها و کسب و کارهای تجاری را مود بررسی قرار داده است.افزون بر این نتایج مطالعاتی پیرامون تاثیر فرهنگ بر فعالیت های روابط عمومی در کشورهایی خاص نیز در این کتاب به مخاطبان عرضه شده است.

زمان انتشار: 1392/02/04 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
هر چند ما امروز می‌توانیم از پیغام‌ها و پیشنهادهای متنوع برای جلب توجه مشتریانمان استفاده ...
1396/02/06

   
برترین‌های دومین جشنواره خبرنگاران و روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری م...
1396/02/06

   
گردهمایی سالانه مسئولان روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی کشور با محوریت افکارسنجی در روابط ع...
1396/02/06

   
تا به حال شده پول بلیت هواپیما را داده و حتی در زمان پرواز روی صندلی خود بنشینید ولی ناگها...
1396/02/06

   
اگر فردی در تیم شما کاری را به روشی که شما خواسته ­اید انجام نداده است با آنها بواسطه اشتب...
1396/02/06

   
تبلیغات انتخاباتی بیشتر از آنکه به قوانین احتیاج داشته باشد به شفاف سازی نیازمند است. بهتر...
1396/02/06

   
بسته بندی های رنگارنگ، شعارهای تبلیغاتی آهنگین، شخصیت های کارتونی سرگرم کننده، بازی ها و ا...
1396/02/06

   
فراخوان سمینار «تبیین نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی» که قرار است 13 و 14 تیرما...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین همایش روابط عمومی های دستگاه ه...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با تشریح نقش روابط عمومی ها در مشارکت حداکثری مردم در انت...
1396/02/04