|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
شورشیان قوانین می نویسند: چگونه سلطنت حوزه دیجیتال از رسانه های اجتماعی برای نوآوری استفاده می کند

نویسنده: امی جو مارتین

آموزش قوانین لازم برای ایجاد وفاداری و بهره برداری از رسانه های دیجیتالی

در کتاب شورشیان قانون می نویسند استراتژی هایی نوآورانه که پشت سر موفقیت رسانه های دیجیتالی در مطرح کردن  برندها، ایکون های ورزشی و کسب و کارهای مشهور هستند ،مطرح شده است و راهنمایی هایی پیرامون چگونگی رسیدن به این موفقیت ها در این کتاب ارائه شده است.در این کتاب امی جو مارتین که در مطرح کردن تبلیغات ورزشی در رسانه های دیجیتالی پیشتاز است نشان داده است که چگونه می توان توجه مردم را به رقابت های رسانه ای و موفقیت هایی که می توان از این منبع به دست آورد جلب کرد و وفاداری کاربران را نسبت به برندهای مشهور در فضای رسانه ای دیجیتال افزایش داد. مردم می خواهند صدای انها شنیده شود و در فعالیت ها شرکت داده شوند و از وقایعی که در حال وقوع هستند مطلع شوند. در این کتاب برای نیل به این اهداف مطالبی ارائه شده است که خلاصه ای از انها عبارت است از:

بیان استراتژی های موفق برای استفاده از رسانه های  اجتماعی دیجیتال در راستای نیل به نتایح مورد نظر

بیان چگونگی اثرگذاری با استفاده از رسانه های اجتماعی دیجیتال که قابلیت دسترسی بالا برای مردم و سوداوری بالایی دارند

بیان نمونه هایی عینی از موفقیت رسانه های اجتماعی در مردمی کردن یک برند از طریق رسانه های اجتماعی پیشرو

بیان یکی از قوانین اصلی در موفقیت رسانه های اجتماعی دیجیتال : انسان ها با انسان ها در ارتباط هستند نه با لوگو ها و حتی ابزارهای خلاقیتی

زمان انتشار: 1392/02/04 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
هر چند ما امروز می‌توانیم از پیغام‌ها و پیشنهادهای متنوع برای جلب توجه مشتریانمان استفاده ...
1396/02/06

   
برترین‌های دومین جشنواره خبرنگاران و روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری م...
1396/02/06

   
گردهمایی سالانه مسئولان روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی کشور با محوریت افکارسنجی در روابط ع...
1396/02/06

   
تا به حال شده پول بلیت هواپیما را داده و حتی در زمان پرواز روی صندلی خود بنشینید ولی ناگها...
1396/02/06

   
اگر فردی در تیم شما کاری را به روشی که شما خواسته ­اید انجام نداده است با آنها بواسطه اشتب...
1396/02/06

   
تبلیغات انتخاباتی بیشتر از آنکه به قوانین احتیاج داشته باشد به شفاف سازی نیازمند است. بهتر...
1396/02/06

   
بسته بندی های رنگارنگ، شعارهای تبلیغاتی آهنگین، شخصیت های کارتونی سرگرم کننده، بازی ها و ا...
1396/02/06

   
فراخوان سمینار «تبیین نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی» که قرار است 13 و 14 تیرما...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین همایش روابط عمومی های دستگاه ه...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با تشریح نقش روابط عمومی ها در مشارکت حداکثری مردم در انت...
1396/02/04