|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
مدیریت خوشنامی

.مدیریت خوشنامی راهبرد مردمداری وروابط عمومی در سازمان مولف:کیومرث فلاحی با همکاری:عبدالله اسکویی ومحمد مجدی نسب تاریخ انتشار1384 انتشارت دفتر پژوهش های فرهنگی این کتاب شامل مباحثی در مورد:ارتباطات وروابط عمومی،شیوه ها وگونه های ارتباط،فرایند ارتباط،مردمداری،روابط عمومی ومدیریت خوش نامی،مدیریت پروژه وتکنیک های آن،مدیریت عناصر برنامه،راهبرد روابط عمومی،بودجه بندی روابط عمومی،انتخاب ساختار سازمانی،مدیریت یر اعضای تیم ،ارتباطات دروون سازمانی،آیین نامه های اجرایی،ارتباطات برون سازمانی،اصول کلی اداری،کار با مشاوران روابط عمومی،روابط عمومی وتبلیغات است

---

زمان انتشار: 1389/09/11 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
فراخوان سمینار «تبیین نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی» که قرار است 13 و 14 تیرما...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین همایش روابط عمومی های دستگاه ه...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با تشریح نقش روابط عمومی ها در مشارکت حداکثری مردم در انت...
1396/02/04

   
پیش نویس اولیه و تدوین شده «میثاق اخلاق حرفه ای رسانه ها» با حضور حسین انتظامی معاون امور ...
1396/02/04

   
کارگاه‌های هم‌اندیشی و نشست‌های تخصصی با موضوع حفظ محیط زیست، خبرنگاری در حوزه کتاب و آشنا...
1396/02/04

   
دبیر هئت نظارت بر مطبوعات گفت: تدوین میثاق اخلاق حرفه ای رسانه ها فضای رسانه ای کشور را رو...
1396/02/04

   
نقش پررنگ فضای مجازی در تبلیغات این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اگرچه غیرقابل انکار است ...
1396/02/04

   
دبیر هیات منصفه مطبوعات گفت: جلسه رسیدگی به پرونده‌های خبرگزاری فارس و سایت فاش نیوز صبح ا...
1396/02/04

   
معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: معاونت پیشگیری قوه قضاییه ایجاد د...
1396/02/04

   
یوتیوب پخش زنده تصاویر را از ماه فوریه آغاز کرده است. البته آن زمان فقط کاربرانی اجازه پخش...
1396/02/03