|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
مدیریت خوشنامی

.مدیریت خوشنامی راهبرد مردمداری وروابط عمومی در سازمان مولف:کیومرث فلاحی با همکاری:عبدالله اسکویی ومحمد مجدی نسب تاریخ انتشار1384 انتشارت دفتر پژوهش های فرهنگی این کتاب شامل مباحثی در مورد:ارتباطات وروابط عمومی،شیوه ها وگونه های ارتباط،فرایند ارتباط،مردمداری،روابط عمومی ومدیریت خوش نامی،مدیریت پروژه وتکنیک های آن،مدیریت عناصر برنامه،راهبرد روابط عمومی،بودجه بندی روابط عمومی،انتخاب ساختار سازمانی،مدیریت یر اعضای تیم ،ارتباطات دروون سازمانی،آیین نامه های اجرایی،ارتباطات برون سازمانی،اصول کلی اداری،کار با مشاوران روابط عمومی،روابط عمومی وتبلیغات است

---

زمان انتشار: 1389/09/11 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
تبلیغات و اطلاع رسانی وسیله سریع حرکت کالا و خدمات از نقطه تولید به نقطه مصرف بوده که در م...
1395/12/07

   
ساخت برند یکی از مهمترین جنبه های گسترش یک کسب و کار است. از این کار برای آگاه سازی از نام...
1395/12/07

   
استراتژی جدید اینتل روی تولید محصولات منحصربه فرد تأکید داشت. اگر چه استراتژی حال حاضر این...
1395/12/07

   
کاخ سفید بدون هیچ توضیحی از ورود برخی خبرنگاران به نشست خبری سخنگوی دولت آمریکا جلوگیری کر...
1395/12/07

   
عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در هیئت نظارت بر مطبوعات از برگزاری انتخابات هیئت مدیره روزنامه...
1395/12/07

   
مصاحبه ابزاری برای کشف حقیقت و یافتن پاسخ سوالاتی است که در افکار عمومی مطرح است. از این ر...
1395/12/07

   
مدیر مسوول سایت انتخاب گفت: تقویت رسانه های غیردولتی باعث افزایش رقابت و پویایی فضای رسانه...
1395/12/07

   
کارگاه آموزشی « اطلاع رسانی و روابط عمومی» ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد با حضور مدیر...
1395/12/07

   
مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمانشاه طی ابلاغ حکمی منصوب شد.
1395/12/07

   
یکصدو نود و هشتمین نشست علمی تخصصی انجمن روابط عمومی ایران با موضوع « نقش روابط عمومی ها د...
1395/12/07