|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
روابط عمومی حرفه‌ای بالنده

روابط عمومی حرفه‌ای بالنده:‌ مؤلف:‌ دیواکار شارما ناشر:‌ مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها 1384 صفحات:‌ 317 صفحه این کتاب در 13 فصل ارایه شده است.  فصل اول:  روابط عمومی چیست؟  فصل دوم:‌ عملکردهای روابط عمومی فصل سوم:‌ سخنرانی در جمع،‌ فصل چهارم:‌ رفتار غیرکلامی و ارتباط فصل پنجم:‌ ارتباط فصل ششم:‌ موانع ارتباط موثر فصل هفتم:‌ نگارش ترغیب کننده فصل هشتم:‌ روابط عمومی جمعی فصل نهم:  روابط عمومی بحران فصل دهم:‌ ارتباط با رسانه‌ها فصل یازدهم:‌ تبلیغات فصل دوازدهم:‌ مواجهه با رسانه‌ها فصل سیزدهم:  مطالعات موردی و در انتهای کتاب کتاب‌شناسی برگزیده معرفی شده است.

زمان انتشار: 1389/07/20 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
تبلیغات و اطلاع رسانی وسیله سریع حرکت کالا و خدمات از نقطه تولید به نقطه مصرف بوده که در م...
1395/12/07

   
ساخت برند یکی از مهمترین جنبه های گسترش یک کسب و کار است. از این کار برای آگاه سازی از نام...
1395/12/07

   
استراتژی جدید اینتل روی تولید محصولات منحصربه فرد تأکید داشت. اگر چه استراتژی حال حاضر این...
1395/12/07

   
کاخ سفید بدون هیچ توضیحی از ورود برخی خبرنگاران به نشست خبری سخنگوی دولت آمریکا جلوگیری کر...
1395/12/07

   
عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در هیئت نظارت بر مطبوعات از برگزاری انتخابات هیئت مدیره روزنامه...
1395/12/07

   
مصاحبه ابزاری برای کشف حقیقت و یافتن پاسخ سوالاتی است که در افکار عمومی مطرح است. از این ر...
1395/12/07

   
مدیر مسوول سایت انتخاب گفت: تقویت رسانه های غیردولتی باعث افزایش رقابت و پویایی فضای رسانه...
1395/12/07

   
کارگاه آموزشی « اطلاع رسانی و روابط عمومی» ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد با حضور مدیر...
1395/12/07

   
مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمانشاه طی ابلاغ حکمی منصوب شد.
1395/12/07

   
یکصدو نود و هشتمین نشست علمی تخصصی انجمن روابط عمومی ایران با موضوع « نقش روابط عمومی ها د...
1395/12/07