|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
روابط عمومی حرفه‌ای بالنده

روابط عمومی حرفه‌ای بالنده:‌ مؤلف:‌ دیواکار شارما ناشر:‌ مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها 1384 صفحات:‌ 317 صفحه این کتاب در 13 فصل ارایه شده است.  فصل اول:  روابط عمومی چیست؟  فصل دوم:‌ عملکردهای روابط عمومی فصل سوم:‌ سخنرانی در جمع،‌ فصل چهارم:‌ رفتار غیرکلامی و ارتباط فصل پنجم:‌ ارتباط فصل ششم:‌ موانع ارتباط موثر فصل هفتم:‌ نگارش ترغیب کننده فصل هشتم:‌ روابط عمومی جمعی فصل نهم:  روابط عمومی بحران فصل دهم:‌ ارتباط با رسانه‌ها فصل یازدهم:‌ تبلیغات فصل دوازدهم:‌ مواجهه با رسانه‌ها فصل سیزدهم:  مطالعات موردی و در انتهای کتاب کتاب‌شناسی برگزیده معرفی شده است.

زمان انتشار: 1389/07/20 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
فراخوان سمینار «تبیین نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی» که قرار است 13 و 14 تیرما...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین همایش روابط عمومی های دستگاه ه...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با تشریح نقش روابط عمومی ها در مشارکت حداکثری مردم در انت...
1396/02/04

   
پیش نویس اولیه و تدوین شده «میثاق اخلاق حرفه ای رسانه ها» با حضور حسین انتظامی معاون امور ...
1396/02/04

   
کارگاه‌های هم‌اندیشی و نشست‌های تخصصی با موضوع حفظ محیط زیست، خبرنگاری در حوزه کتاب و آشنا...
1396/02/04

   
دبیر هئت نظارت بر مطبوعات گفت: تدوین میثاق اخلاق حرفه ای رسانه ها فضای رسانه ای کشور را رو...
1396/02/04

   
نقش پررنگ فضای مجازی در تبلیغات این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اگرچه غیرقابل انکار است ...
1396/02/04

   
دبیر هیات منصفه مطبوعات گفت: جلسه رسیدگی به پرونده‌های خبرگزاری فارس و سایت فاش نیوز صبح ا...
1396/02/04

   
معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: معاونت پیشگیری قوه قضاییه ایجاد د...
1396/02/04

   
یوتیوب پخش زنده تصاویر را از ماه فوریه آغاز کرده است. البته آن زمان فقط کاربرانی اجازه پخش...
1396/02/03