|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
روابط عمومی حرفه‌ای بالنده

روابط عمومی حرفه‌ای بالنده:‌ مؤلف:‌ دیواکار شارما ناشر:‌ مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها 1384 صفحات:‌ 317 صفحه این کتاب در 13 فصل ارایه شده است.  فصل اول:  روابط عمومی چیست؟  فصل دوم:‌ عملکردهای روابط عمومی فصل سوم:‌ سخنرانی در جمع،‌ فصل چهارم:‌ رفتار غیرکلامی و ارتباط فصل پنجم:‌ ارتباط فصل ششم:‌ موانع ارتباط موثر فصل هفتم:‌ نگارش ترغیب کننده فصل هشتم:‌ روابط عمومی جمعی فصل نهم:  روابط عمومی بحران فصل دهم:‌ ارتباط با رسانه‌ها فصل یازدهم:‌ تبلیغات فصل دوازدهم:‌ مواجهه با رسانه‌ها فصل سیزدهم:  مطالعات موردی و در انتهای کتاب کتاب‌شناسی برگزیده معرفی شده است.

زمان انتشار: 1389/07/20 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
ستاره ارتباط دولت در چهارمین جشنواره ستارگان روابط عمومی به محمدباقر توبخت معاون رییس جمهو...
1396/03/03

   
علی دارابی معاون امور استان های صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران در چهارمین جشنواره ستارگان ...
1396/03/03

   
مشکلات اصلی و فرعی روابط عمومی‌ها در فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس مورد بررسی قرار گرف...
1396/03/03

   
باقر ساروخانی استاد ارتباطات و پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات در سخنانی در جشن ستارگان روابط...
1396/03/03

   
با توجه به ابلاغ منشور حقوق شهروندی توسط دولت و لزوم تامین آن، انتظار می‌رود دولت دوازدهم ...
1396/03/03

   
سخنگوی دولت اظهار کرد: روابط عمومی در دولت دوازدهم منزلت رفیع‌تری پیدا خواهد کرد.
1396/03/03

   
مجمع عمومی عادی نوبت دوم انجمن روابط عمومی ایران عصر روز سه شنبه 2 خرداد 96 در تهران ...
1396/03/03

   
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:روابط عمومی ها باید برای ایجاد نگاه مثبت ...
1396/03/03

   
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان گفت: وظایف روابط عمومی در حوزه اطلاع‌رسانی، انعکاس ...
1396/03/03

   
نخستین گردهمایی مسئولین روابط عمومی شهرستانهای منطقه شمال و شمال شرقی استان اصفهان در سال ...
1396/03/03