|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
فلسفه روابط عمومی کاربردی

فلسفه روابط عمومی کاربردی مؤلف: مهدی باقریان ناشر:‌ کارگزاران روابط عمومی 1381 صفحات:‌ 161 صفحه این کتاب در هفت فصل نگاشته شده است.  فصل اول تطور رفتارهای روابط عمومی در ایران،‌ فصل دوم:‌ تحلیل روند شکل‌گیری روابط عمومی در ایران،‌ فصل سوم:‌ وضع و فایده روابط عمومی،‌ فصل چهارم:  روابط عمومی و امنیت،  فصل پنجم:‌ روابط عمومی و مدیریت.  فصل ششم:  روابط عمومی و مشارکت و فصل هفتم روابط عمومی و انتقاد می‌باشد.  

زمان انتشار: 1389/07/20 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
نشریه معتبر «فوربس» سه سال است که برندهای ورزشی در جهان را بر این اساس ارزیابی می کند. کار...
1396/01/08

   
معاون امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: گروهی مامور بررسی و اصلاح قانون بیمه خبرنگ...
1396/01/08

   
اکثراستادان روابط عمومی به سخنگوها یاد می‌دهند تا در سخنرانی‌ها، ارائه‌ها و مصاحبه‌های رسا...
1396/01/08

   
در حکمی از سوی استاندار چهارمحال و بختیاری سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری منصوب شد.
1396/01/07

   
با ظهور راه حل های پیشرفته اتوماسیون بازاریابی، کسب و کارها به متخصصانی نیاز دارند که در ک...
1395/12/28

   
آینده واقعیت مجازی روشن به نظر می­ رسد و متخصصان روابط عمومی با این تکنولوژی جدید، فرصتی ب...
1395/12/28

   
استاندار خراسان شمالی در حکمی علی اصغر ایزدی را به سمت مدیر کل روابط عمومی استانداری منصوب...
1395/12/28

   
دانشکده خبر وابسته به خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در نیمسال دوم سال تحصیلی 96- 95 در مق...
1395/12/28

   
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه محدودیت ها برای فعالیت حرفه ای رسانه های روسی در غرب را...
1395/12/28

   
روزنامه ایران از پنجم تا دهم فروردین ماه 96 به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد.
1395/12/28