|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
فلسفه روابط عمومی کاربردی

فلسفه روابط عمومی کاربردی مؤلف: مهدی باقریان ناشر:‌ کارگزاران روابط عمومی 1381 صفحات:‌ 161 صفحه این کتاب در هفت فصل نگاشته شده است.  فصل اول تطور رفتارهای روابط عمومی در ایران،‌ فصل دوم:‌ تحلیل روند شکل‌گیری روابط عمومی در ایران،‌ فصل سوم:‌ وضع و فایده روابط عمومی،‌ فصل چهارم:  روابط عمومی و امنیت،  فصل پنجم:‌ روابط عمومی و مدیریت.  فصل ششم:  روابط عمومی و مشارکت و فصل هفتم روابط عمومی و انتقاد می‌باشد.  

زمان انتشار: 1389/07/20 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
گشت ارشاد ، ٢٠ میلیاردی شدنش را مدیون جسارت سعید سهیلی و تیمش است . زیرا این گروه هر حاشی...
1396/04/06

   
سایت کاوشگران روابط عمومی فعلا به طور آزمایشی فقط در کانال کاوشگران در تلگرام به روز رسانی...
1396/04/04

   
موسس تلگرام ادعا می کند مقامات دولتی ایالات متحده آمریکا سعی کرده اند به او و کارمندانش رش...
1396/04/04

   
بسیاری از مذاکرات تلفنی تنها به این دلیل مهم به نتیجه نمی رسند که پیگیری های آتی برای مذاک...
1396/04/04

   
تولید محتوای خلاق یک مزیت رقابتی در عصر دیجیتال است. با توجه به عکس محور بودن اینستاگرام ا...
1396/04/04

   
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار از برگزاری نخستین جشنواره "بو...
1396/04/04

   
استفاده از ربات تلگرام و تکنولوژی هوش مصنوعی واقعیت غیر قابل انکار کسب و کارهای امروزی است...
1396/04/03

   
جالب است بدانید که مشتریان هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب یک برند یا محصول، درک و دید کاملی ...
1396/04/03

   
تعداد کاربران ماهانه یوتیوب به 5/ 1 میلیارد کاربر رسید.
1396/04/03

   
شماره 30 و31 مدیریت رسانه با موضوع انتخابات به مدیر مسئولی مهدی قمصریان وسردبیری قاسم صفا...
1396/04/03