|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
اصول و نظریه‌های روابط عمومی

اصول و نظریه‌های روابط عمومی مؤلف:  هوشمند سفیدی ناشر:‌ موسسه تحقیقات روابط عمومی 1385 صفحات:  183 صفحه این کتاب در نه فصل نگاشته شده است.  فصل اول به سوی روابط عمومی برتر فصل دوم:‌ الگوها و نقش‌های روابط عمومی فصل سوم:  روابط عمومی و مشارکت فصل چهارم:  روش‌ها و الگوهای ارزیابی فعالیت‌ روابط عمومی‌ها فصل پنجم:  روابط عمومی سیاسی فصل ششم روابط عمومی و بازاریابی فصل هفتم اقناع و متقاعدسازی فصل هشتم:‌ روش‌های تحقیق در روابط عمومی و فصل نهم آینده روابط عمومی می‌باشد.

زمان انتشار: 1389/07/20 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز با اشاره بر نقش روابط عمومی ها در تشکیلات اداری گفت...
1395/12/04

   
بازاریابی سیاسی نیاز به تحول ساختاری دارد و باید دانش جهانی را در بطن فرآیند های خود جاری ...
1395/12/04

   
شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان قدس به ریاست سید مهدی محمدی فرماندار و رئیس شورای رو...
1395/12/04

   
کار کمیته روابط عمومی اسلامی به نوعی مانند کار کمیته روابط عمومی اسراییل (Impac) در آمریکا...
1395/12/04

   
دکتر فرهنگی با تشریح کارکردهای اخلاقی تبلیغات و ترویج فروش، گفت: بازاریاب‌ها و مبلغان، عوا...
1395/12/04

   
نتایج ۲ نظرسنجی جدید نشان می‌دهد، اقبال مردم به شبکه‌های اجتماعی برای دریافت خبر رو‌به‌افز...
1395/12/04

   
دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی،مردادماه ۱۳۹۶ توسط انجمن...
1395/12/04

   
پیام نظر مشاور مدیرکل ورزش و جوانان و مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران گفت: رواب...
1395/12/04

   
آیدین روشن ضمیر، از فعالان حوزه فتوژورنالیسم و یکی از موفق ترین عکاسان مطبوعاتی در یک سانح...
1395/12/04

   
مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) بوشهر از برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی روابط عمومی‌های ...
1395/12/04