|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
اصول و نظریه‌های روابط عمومی

اصول و نظریه‌های روابط عمومی مؤلف:  هوشمند سفیدی ناشر:‌ موسسه تحقیقات روابط عمومی 1385 صفحات:  183 صفحه این کتاب در نه فصل نگاشته شده است.  فصل اول به سوی روابط عمومی برتر فصل دوم:‌ الگوها و نقش‌های روابط عمومی فصل سوم:  روابط عمومی و مشارکت فصل چهارم:  روش‌ها و الگوهای ارزیابی فعالیت‌ روابط عمومی‌ها فصل پنجم:  روابط عمومی سیاسی فصل ششم روابط عمومی و بازاریابی فصل هفتم اقناع و متقاعدسازی فصل هشتم:‌ روش‌های تحقیق در روابط عمومی و فصل نهم آینده روابط عمومی می‌باشد.

زمان انتشار: 1389/07/20 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
ستاره ارتباط دولت در چهارمین جشنواره ستارگان روابط عمومی به محمدباقر توبخت معاون رییس جمهو...
1396/03/03

   
علی دارابی معاون امور استان های صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران در چهارمین جشنواره ستارگان ...
1396/03/03

   
مشکلات اصلی و فرعی روابط عمومی‌ها در فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس مورد بررسی قرار گرف...
1396/03/03

   
باقر ساروخانی استاد ارتباطات و پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات در سخنانی در جشن ستارگان روابط...
1396/03/03

   
با توجه به ابلاغ منشور حقوق شهروندی توسط دولت و لزوم تامین آن، انتظار می‌رود دولت دوازدهم ...
1396/03/03

   
سخنگوی دولت اظهار کرد: روابط عمومی در دولت دوازدهم منزلت رفیع‌تری پیدا خواهد کرد.
1396/03/03

   
مجمع عمومی عادی نوبت دوم انجمن روابط عمومی ایران عصر روز سه شنبه 2 خرداد 96 در تهران ...
1396/03/03

   
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:روابط عمومی ها باید برای ایجاد نگاه مثبت ...
1396/03/03

   
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان گفت: وظایف روابط عمومی در حوزه اطلاع‌رسانی، انعکاس ...
1396/03/03

   
نخستین گردهمایی مسئولین روابط عمومی شهرستانهای منطقه شمال و شمال شرقی استان اصفهان در سال ...
1396/03/03