|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
اصول و نظریه‌های روابط عمومی

اصول و نظریه‌های روابط عمومی مؤلف:  هوشمند سفیدی ناشر:‌ موسسه تحقیقات روابط عمومی 1385 صفحات:  183 صفحه این کتاب در نه فصل نگاشته شده است.  فصل اول به سوی روابط عمومی برتر فصل دوم:‌ الگوها و نقش‌های روابط عمومی فصل سوم:  روابط عمومی و مشارکت فصل چهارم:  روش‌ها و الگوهای ارزیابی فعالیت‌ روابط عمومی‌ها فصل پنجم:  روابط عمومی سیاسی فصل ششم روابط عمومی و بازاریابی فصل هفتم اقناع و متقاعدسازی فصل هشتم:‌ روش‌های تحقیق در روابط عمومی و فصل نهم آینده روابط عمومی می‌باشد.

زمان انتشار: 1389/07/20 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر لرستان برنامه ای این ستاد را همزمان با اایم...
1395/11/04

   
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ظهور پدیده شهروند خبرنگار در عرصه اطلاع ...
1395/11/04

   
هیأت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی‌های کردستان با برگزاری مجمع عمومی انتخاب و معرفی...
1395/11/04

   
تکنولوژی­ ها و رویکردهای جدید امروزه برای تعامل موثر با مشتری در سراسر پلت­فرم ­های دیجیتا...
1395/11/04

   
رئیس سابق شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کردستان از تدوین سند راهبردی روابط عمومی‌های...
1395/11/04

   
استاندار کردستان گفت: نقش روابط عمومی در پایداری هر نظام سیاسی و یا نظام‌های دیگر تعیین‌کن...
1395/11/04

   
با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «مهرداد آگاهی» رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این و...
1395/11/04

   
روزنامه الاتحاد روزنامه‌ای عربی زبان و چاپ امارات متحده عربی است که توسط شرکت رسانه‌ای ابو...
1395/11/04

   
این کتاب به محدوده‌‌‌ای خاص از موضوعات رفتار سازمانی می‌پردازد اما می‌توان گفت این موضوعات...
1395/11/04