|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
نظریه وضعیتی در روابط عمومی

عنوان کتاب : نظریه وضعیتی در روابط عمومی - نویسنده :  جیمز گرونیک vمترجم : هوشمند سفیدی v ناشر : پارس سینا فهرست عناوین پیش گفتار – مقدمه مترجم – مقدمه نویسنده – سیر تاریخی مطالعات افکار عمومی – نظریه و ضعیتی و گروه های اجتماعی – پیش بینی نتایج ارتباطات گروه های اجتماعی – ماهیت گروه های اجتماعی – بسط نظریه جدید ارتباطات – مطالعه موقعیت های مخاطره آمیز- تلاش های پژوهشی – نتیجه گیری         چکیده متن نبود کتاب های علمی – کاربردی روابط عمومی درکشور ، آن هم درحالی که دست اندرکاران روابط عمومی از فقر منابع جدید و آموزش رنج می برند ، ضرورت انتشارچنین کتاب هایی را دوچندان می سازد . بی تردید این نوع کتاب ها باید دارای دومشخصه عمده باشند : الف – علمی بودن ، به این معنی که باید به نظریه و مبنای نظری مطالب ارزش گذاشت . به عبارت دیگر، کاربردی بودن کتاب نباید به معنی بی توجهی به مبنای نظری مباحث و مطالب باشد ؛ چرا که کسب «شعور روابط عمومی » و ضمانت حرکت صحیح دراین مسیر ، منوط به آشنایی کامل با مبانی نظری روابط عمومی است ب- کاربردی بودن : منظور از کاربردی بودن کتاب ، این است که محتوای آن برای دست اندرکاران روابط عمومی قابلیت بهره برداری آسان در فعالیت های روابط عمومی را داشته باشد تا برای استفاده از مبنای نظری در مرحله عمل دچار مشکل نشوند . کتاب حاضر، نخستین کتاب دراین باره است که تحت عنوان « نظریه وضعیتی در روابط عمومی » ارائه شده است . مطالب این کتاب دربرگیرنده یکی از جدیدترین نظریه های مربوط به روابط عمومی است که امید می رود برای دست اندرکاران مفید باشد .

زمان انتشار: 1389/06/09 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
به عقیده برخی کارشناسان برند و طبق تحقیقات دیگری که انجام شده، وفاداری هواداران، ستاره های...
1395/11/05

   
برای اطلاع رسانی از طریق رسانه های سنتی و محیطی باید رسانه های محیطی زیادی را تحت پوشش قرا...
1395/11/05

   
سمینار آموزشی شهرداری پیشگام مردمداری توسط روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری برگزا...
1395/11/05

   
دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از صدور مجوز انتشار ۴۹ رسانه و تغییر وضعیت ۱۰۱ رسانه مکتوب و ال...
1395/11/05

   
مدیر عامل خانه مطبوعات استان یزد با بیان این که وضیت رسانه‌ها در این استان اصلاً خوب نیست،...
1395/11/05

   
درگذشت آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی، شنیدن صدای تیراندازی در تهران و بعد هم حادثه «پلاسکو» و ب...
1395/11/05

   
نشست مشترک روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شاهرود با محوریت دهه فجر به میزبانی فرمانداری ویژ...
1395/11/05

   
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر لرستان برنامه ای این ستاد را همزمان با اایم...
1395/11/04

   
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ظهور پدیده شهروند خبرنگار در عرصه اطلاع ...
1395/11/04

   
هیأت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی‌های کردستان با برگزاری مجمع عمومی انتخاب و معرفی...
1395/11/04