|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
نظریه وضعیتی در روابط عمومی

عنوان کتاب : نظریه وضعیتی در روابط عمومی - نویسنده :  جیمز گرونیک vمترجم : هوشمند سفیدی v ناشر : پارس سینا فهرست عناوین پیش گفتار – مقدمه مترجم – مقدمه نویسنده – سیر تاریخی مطالعات افکار عمومی – نظریه و ضعیتی و گروه های اجتماعی – پیش بینی نتایج ارتباطات گروه های اجتماعی – ماهیت گروه های اجتماعی – بسط نظریه جدید ارتباطات – مطالعه موقعیت های مخاطره آمیز- تلاش های پژوهشی – نتیجه گیری         چکیده متن نبود کتاب های علمی – کاربردی روابط عمومی درکشور ، آن هم درحالی که دست اندرکاران روابط عمومی از فقر منابع جدید و آموزش رنج می برند ، ضرورت انتشارچنین کتاب هایی را دوچندان می سازد . بی تردید این نوع کتاب ها باید دارای دومشخصه عمده باشند : الف – علمی بودن ، به این معنی که باید به نظریه و مبنای نظری مطالب ارزش گذاشت . به عبارت دیگر، کاربردی بودن کتاب نباید به معنی بی توجهی به مبنای نظری مباحث و مطالب باشد ؛ چرا که کسب «شعور روابط عمومی » و ضمانت حرکت صحیح دراین مسیر ، منوط به آشنایی کامل با مبانی نظری روابط عمومی است ب- کاربردی بودن : منظور از کاربردی بودن کتاب ، این است که محتوای آن برای دست اندرکاران روابط عمومی قابلیت بهره برداری آسان در فعالیت های روابط عمومی را داشته باشد تا برای استفاده از مبنای نظری در مرحله عمل دچار مشکل نشوند . کتاب حاضر، نخستین کتاب دراین باره است که تحت عنوان « نظریه وضعیتی در روابط عمومی » ارائه شده است . مطالب این کتاب دربرگیرنده یکی از جدیدترین نظریه های مربوط به روابط عمومی است که امید می رود برای دست اندرکاران مفید باشد .

زمان انتشار: 1389/06/09 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
سایت کاوشگران روابط عمومی فعلا به طور آزمایشی فقط در کانال کاوشگران در تلگرام به روز رسانی...
1396/04/04

   
موسس تلگرام ادعا می کند مقامات دولتی ایالات متحده آمریکا سعی کرده اند به او و کارمندانش رش...
1396/04/04

   
بسیاری از مذاکرات تلفنی تنها به این دلیل مهم به نتیجه نمی رسند که پیگیری های آتی برای مذاک...
1396/04/04

   
تولید محتوای خلاق یک مزیت رقابتی در عصر دیجیتال است. با توجه به عکس محور بودن اینستاگرام ا...
1396/04/04

   
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار از برگزاری نخستین جشنواره "بو...
1396/04/04

   
استفاده از ربات تلگرام و تکنولوژی هوش مصنوعی واقعیت غیر قابل انکار کسب و کارهای امروزی است...
1396/04/03

   
جالب است بدانید که مشتریان هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب یک برند یا محصول، درک و دید کاملی ...
1396/04/03

   
تعداد کاربران ماهانه یوتیوب به 5/ 1 میلیارد کاربر رسید.
1396/04/03

   
شماره 30 و31 مدیریت رسانه با موضوع انتخابات به مدیر مسئولی مهدی قمصریان وسردبیری قاسم صفا...
1396/04/03

   
مرکز آموزش مدیریت دولتی، سمینار آینده نگری روابط عمومی در مدیریت نوین سازمان ها را 17 مردا...
1396/04/03