|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
نظریه وضعیتی در روابط عمومی

عنوان کتاب : نظریه وضعیتی در روابط عمومی - نویسنده :  جیمز گرونیک vمترجم : هوشمند سفیدی v ناشر : پارس سینا فهرست عناوین پیش گفتار – مقدمه مترجم – مقدمه نویسنده – سیر تاریخی مطالعات افکار عمومی – نظریه و ضعیتی و گروه های اجتماعی – پیش بینی نتایج ارتباطات گروه های اجتماعی – ماهیت گروه های اجتماعی – بسط نظریه جدید ارتباطات – مطالعه موقعیت های مخاطره آمیز- تلاش های پژوهشی – نتیجه گیری         چکیده متن نبود کتاب های علمی – کاربردی روابط عمومی درکشور ، آن هم درحالی که دست اندرکاران روابط عمومی از فقر منابع جدید و آموزش رنج می برند ، ضرورت انتشارچنین کتاب هایی را دوچندان می سازد . بی تردید این نوع کتاب ها باید دارای دومشخصه عمده باشند : الف – علمی بودن ، به این معنی که باید به نظریه و مبنای نظری مطالب ارزش گذاشت . به عبارت دیگر، کاربردی بودن کتاب نباید به معنی بی توجهی به مبنای نظری مباحث و مطالب باشد ؛ چرا که کسب «شعور روابط عمومی » و ضمانت حرکت صحیح دراین مسیر ، منوط به آشنایی کامل با مبانی نظری روابط عمومی است ب- کاربردی بودن : منظور از کاربردی بودن کتاب ، این است که محتوای آن برای دست اندرکاران روابط عمومی قابلیت بهره برداری آسان در فعالیت های روابط عمومی را داشته باشد تا برای استفاده از مبنای نظری در مرحله عمل دچار مشکل نشوند . کتاب حاضر، نخستین کتاب دراین باره است که تحت عنوان « نظریه وضعیتی در روابط عمومی » ارائه شده است . مطالب این کتاب دربرگیرنده یکی از جدیدترین نظریه های مربوط به روابط عمومی است که امید می رود برای دست اندرکاران مفید باشد .

زمان انتشار: 1389/06/09 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز با اشاره بر نقش روابط عمومی ها در تشکیلات اداری گفت...
1395/12/04

   
بازاریابی سیاسی نیاز به تحول ساختاری دارد و باید دانش جهانی را در بطن فرآیند های خود جاری ...
1395/12/04

   
شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان قدس به ریاست سید مهدی محمدی فرماندار و رئیس شورای رو...
1395/12/04

   
کار کمیته روابط عمومی اسلامی به نوعی مانند کار کمیته روابط عمومی اسراییل (Impac) در آمریکا...
1395/12/04

   
دکتر فرهنگی با تشریح کارکردهای اخلاقی تبلیغات و ترویج فروش، گفت: بازاریاب‌ها و مبلغان، عوا...
1395/12/04

   
نتایج ۲ نظرسنجی جدید نشان می‌دهد، اقبال مردم به شبکه‌های اجتماعی برای دریافت خبر رو‌به‌افز...
1395/12/04

   
دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی،مردادماه ۱۳۹۶ توسط انجمن...
1395/12/04

   
پیام نظر مشاور مدیرکل ورزش و جوانان و مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران گفت: رواب...
1395/12/04

   
آیدین روشن ضمیر، از فعالان حوزه فتوژورنالیسم و یکی از موفق ترین عکاسان مطبوعاتی در یک سانح...
1395/12/04

   
مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) بوشهر از برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی روابط عمومی‌های ...
1395/12/04