|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
نظریه وضعیتی در روابط عمومی

عنوان کتاب : نظریه وضعیتی در روابط عمومی - نویسنده :  جیمز گرونیک vمترجم : هوشمند سفیدی v ناشر : پارس سینا فهرست عناوین پیش گفتار – مقدمه مترجم – مقدمه نویسنده – سیر تاریخی مطالعات افکار عمومی – نظریه و ضعیتی و گروه های اجتماعی – پیش بینی نتایج ارتباطات گروه های اجتماعی – ماهیت گروه های اجتماعی – بسط نظریه جدید ارتباطات – مطالعه موقعیت های مخاطره آمیز- تلاش های پژوهشی – نتیجه گیری         چکیده متن نبود کتاب های علمی – کاربردی روابط عمومی درکشور ، آن هم درحالی که دست اندرکاران روابط عمومی از فقر منابع جدید و آموزش رنج می برند ، ضرورت انتشارچنین کتاب هایی را دوچندان می سازد . بی تردید این نوع کتاب ها باید دارای دومشخصه عمده باشند : الف – علمی بودن ، به این معنی که باید به نظریه و مبنای نظری مطالب ارزش گذاشت . به عبارت دیگر، کاربردی بودن کتاب نباید به معنی بی توجهی به مبنای نظری مباحث و مطالب باشد ؛ چرا که کسب «شعور روابط عمومی » و ضمانت حرکت صحیح دراین مسیر ، منوط به آشنایی کامل با مبانی نظری روابط عمومی است ب- کاربردی بودن : منظور از کاربردی بودن کتاب ، این است که محتوای آن برای دست اندرکاران روابط عمومی قابلیت بهره برداری آسان در فعالیت های روابط عمومی را داشته باشد تا برای استفاده از مبنای نظری در مرحله عمل دچار مشکل نشوند . کتاب حاضر، نخستین کتاب دراین باره است که تحت عنوان « نظریه وضعیتی در روابط عمومی » ارائه شده است . مطالب این کتاب دربرگیرنده یکی از جدیدترین نظریه های مربوط به روابط عمومی است که امید می رود برای دست اندرکاران مفید باشد .

زمان انتشار: 1389/06/09 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
هر چند ما امروز می‌توانیم از پیغام‌ها و پیشنهادهای متنوع برای جلب توجه مشتریانمان استفاده ...
1396/02/06

   
برترین‌های دومین جشنواره خبرنگاران و روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری م...
1396/02/06

   
گردهمایی سالانه مسئولان روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی کشور با محوریت افکارسنجی در روابط ع...
1396/02/06

   
تا به حال شده پول بلیت هواپیما را داده و حتی در زمان پرواز روی صندلی خود بنشینید ولی ناگها...
1396/02/06

   
اگر فردی در تیم شما کاری را به روشی که شما خواسته ­اید انجام نداده است با آنها بواسطه اشتب...
1396/02/06

   
تبلیغات انتخاباتی بیشتر از آنکه به قوانین احتیاج داشته باشد به شفاف سازی نیازمند است. بهتر...
1396/02/06

   
بسته بندی های رنگارنگ، شعارهای تبلیغاتی آهنگین، شخصیت های کارتونی سرگرم کننده، بازی ها و ا...
1396/02/06

   
فراخوان سمینار «تبیین نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی» که قرار است 13 و 14 تیرما...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین همایش روابط عمومی های دستگاه ه...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با تشریح نقش روابط عمومی ها در مشارکت حداکثری مردم در انت...
1396/02/04