|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
تئوری و عمل در روابط عمومی و ارتباطات

فهرست عناوین -فصل اول- تعاریف ، مقدمات و تاریخچه روابط عمومی :  تعریف - تعاریف انجمن های ملی روابط عمومی - کلمات و عبارات کلیدی تعاریف - رشته های نزدیک به روابط عمومی - تاریخچه روابط عمومی - پیدایش انجمن های روابط عمومی - کتاب شناسی فارسی روابط عمومی - روابط عمومی پس از پیروزی انقلاب اسلامی.   -فصل دوم - فرد در روابط عمومی ، استعداد ، دانش ، سازمان و اخلاق :  استعداد - آموزش ها و تجارب - سازمان دفاتر روابط عمومی - روابط عمومی و اخلاق     -فصل سوم - ارتباطات ، تئوری و مقدمات:  تعریف ارتباط - انواع ارتباط- عناصر و اجزاء تشکیل دهنده فرایند ارتباط - وسائل ارتباطی - نقش حواس انسان در ارتباط - ارتباط کلامی - ارتباط نوشتاری - مراحل پذیرش پیام    -فصل چهارم - افکار عمومی و تبلیغات : مقدمه - تعریف- شناخت افکار عمومی یا افکار سنجی - رهبران افکار عمومی - روابط عمومی و افکار عمومی - تبلیغات - معیارهای اخلاق در روابط عمومی     -فصل پنجم - اصول روابط عمومی :  مرحله یکم تحقیق - افکار سنجی و روش های نمونه گیری و تهیه سوال های پرسشنامه ، مرحله دوم - برنامه ریزی ، تعیین هدف های برنامه و تدوین برنامه ارتباطی - روابط عمومی در مواقع بروز فاجعه و بحران     -فصل ششم - ارتباط کاربردی روابط عمومی با وسائل ارتباط جمعی : روزنامه - مجلات - کتاب - رادیو - تلویزیون - فیلم های سینمائی .     -فصل هفتم - ارتباط کاربردی در روابط عمومی :  تاکتیک های نوشتاری - اطلاعیه خبری - برگه های حاوی اطلاعات - خبرنامه - انتشارات ادواری - بروشور و کتابچه راهنما- گزارش سالیانه - تاکتیک های گفتاری - گفتار ترغیبی - گفتار چهره به چهره- تهیه متن سخنرانی - کنفرانس خبری - مهمانی و مسافرت مطبوعاتی – مصاحبه- اداره جلسات- تاکتیک های دیداری ( بصری )ـ اطلاعیه خبری تلویزیونی – فیلم متحرک و اسلاید     -فصل هشتم - روابط عمومی و قانون :  تهمت و افترا - حقوق کارمندان و کارگران مؤسسه - عکس های خبری و حقوق مربوط به آن‌ها - صاحبان ایده و ابتکار و حقوق آن‌ها - آرم و علائم تجاری مربوط به مؤسسه - اقدامات ایمنی در کارهای روابط عمومی     ضمائم :  قانون مطبوعات و آئین نامه اجرایی آن - قانون حمایت از حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان - ماده 12، 13 ، 14 ، آئین نامه آگهی و تبلیغات - فهرست منابع و مأخذ.         چکیده متن دراین کتاب خواهید خواند که روابط عمومی چیست . چه نقشی را می تواند در مدیریت یک مؤسسه ایفا نماید و مراحل و اجزاء آن کدامند و چگونه می توان از تکنیک ها وفنون ارتباطات و روابط عمومی برای حل مشکلات ارتباطی و پیشبرد تفاهم ، شناخت و درک متقابل استفاده کرد.

زمان انتشار: 1389/06/09 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
با ظهور راه حل های پیشرفته اتوماسیون بازاریابی، کسب و کارها به متخصصانی نیاز دارند که در ک...
1395/12/28

   
آینده واقعیت مجازی روشن به نظر می­ رسد و متخصصان روابط عمومی با این تکنولوژی جدید، فرصتی ب...
1395/12/28

   
استاندار خراسان شمالی در حکمی علی اصغر ایزدی را به سمت مدیر کل روابط عمومی استانداری منصوب...
1395/12/28

   
دانشکده خبر وابسته به خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در نیمسال دوم سال تحصیلی 96- 95 در مق...
1395/12/28

   
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه محدودیت ها برای فعالیت حرفه ای رسانه های روسی در غرب را...
1395/12/28

   
روزنامه ایران از پنجم تا دهم فروردین ماه 96 به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد.
1395/12/28

   
شاخص بیگ مک امروزه یک استاندارد جهانی شده و در کتب درسی و دانشگاهی مربوط به رشته اقتصاد آم...
1395/12/25

   
درست است که استفاده از هشتگ‌ها در شرایط خاصی می‌تواند مفید باشد؛ اما در واقع استفاده از آن...
1395/12/25

   
طی حکمی از سوی دکتر محمد امیری خراسانی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، احسان مهرابی راد...
1395/12/24

   
بحث و مجادله از طریق رسانه‌های اجتماعی و محکوم کردن دیگران شما را به یک فرد متخصص تبدیل نم...
1395/12/24