|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
ویژه‌نامه فصلنامه رسانه با عنوان اقتصاد مقاومتی؛ از اقدام تا عمل

ویژه‌نامه فصلنامه رسانه با عنوان اقتصاد مقاومتی از اقدام تا عمل در 144 صفحه منتشر شد.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها ویژه‌نامه فصلنامه رسانه با عنوان اقتصاد مقاومتی از اقدام تا عمل در 144 صفحه منتشر شد. این شماره فصلنامه رسانه، با توجه به نامگذاری سال 1395 به اقتصاد مقاومتی از اقدام تا عمل ؛به عملکرد رسانه‌ها، به مثابه وسایل ارتباطی و با توجه به جبهه‌گیری سیاسی و یا اقتصادی به انتشار و بازنشر گفتمان‌های خاص یا پخش منحصربه فردی از گفتمان رسمی اقتصاد مقاومتی می‌پردازد. بنابراین نسخ‌شناسی گفتمان اقتصاد مقاومتی و شناسایی جریان‌سازی رسانه‌ای گفتمان همسو و غیرهمسو ضرورت و اهمیت دارد.
 در این ویژه‌نامه می‌خوانیم: نسخه رسانه‌ای اقتصاد مقاومتی نوشته حسن خجسته باقرزاده ،به مواجهه همیشگی گروه‌های تولیدی رسانه‌ها با مسئولان سازمان‌ها و وزارتخانه می‌پردازد. مقاله دوم که نوشته محمد سلطانی‌فر و محسن ایلچی می‌باشد به ارائه مدل گفتمان‌سازی رسانه‌ای اقتصاد مقاومتی پرداخته و ضمن بررسی نقش ابعاد ارتباطی واقتصاد مقاومتی مدل چرخه گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است. بررسی ابعاد مفهومی اقتصادی مقاومتی سومین مقاله این ویژه‌نامه و نوشته سیدمجید قاسمی می‌باشد. این مقاله تلاشی برای فهم دقیق از مفاهیم و مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است.
چهارمین مقاله این شماره فصلنامه که نوشته محمدجواد محسن‌زاده می‌باشد به نقش روابط‌عمومی‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی می‌پردازند نویسنده در این مقاله می آورد؛ بی‌تردید کارشناسان روابط‌عمومی‌ها به‌عنوان کانون مهم نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی یا استفاده از ابزار هنر و بهره‌مندی از دانش ارتباطات گرافیکی و فناوری اطلاعات، نقش تعیین‌کننده‌ای در تنویر افکار عمومی دارند. نگاهی به حال و آینده چارچوب‌های شناختی هنجاری اقتصادی مقاومتی در افکار عمومی و رسانه‌ها با استفاده از روش
CLA ، پنجمین مقاله این شماره فصلنامه می‌باشد. پیرعلی در این مقاله تلاش دارد تا با ارائه یک بینش و درک کلی نسبت به مقوله مصرف و دیدگاه‌های گوناگون افکار عمومی، وضعیت مطلوبی را با استفاده از اقتصاد مقاومتی ترسیم کند.
مقالات دیگر این شماره فصلنامه رسانه به نگرش خبرنگاران اقتصادی به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی نوشته افسانه مظفری و محسن ایلچی، اقتصاد مقاومتی از منظر اقتصاد سیاسی تألیف محمدصادق جنان‌صفت و مقاله اعتماد لازمه اقتصاد مقاومتی نوشته زهره جوادیه می‌باشد. علاقه‌مندان،دانشجویان و اصحاب رسانه برای تهیه این فصلنامه می‌توانند به انتشارات دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها مراجعه کنند
.

زمان انتشار: 1395/10/20 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
هر چند ما امروز می‌توانیم از پیغام‌ها و پیشنهادهای متنوع برای جلب توجه مشتریانمان استفاده ...
1396/02/06

   
برترین‌های دومین جشنواره خبرنگاران و روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری م...
1396/02/06

   
گردهمایی سالانه مسئولان روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی کشور با محوریت افکارسنجی در روابط ع...
1396/02/06

   
تا به حال شده پول بلیت هواپیما را داده و حتی در زمان پرواز روی صندلی خود بنشینید ولی ناگها...
1396/02/06

   
اگر فردی در تیم شما کاری را به روشی که شما خواسته ­اید انجام نداده است با آنها بواسطه اشتب...
1396/02/06

   
تبلیغات انتخاباتی بیشتر از آنکه به قوانین احتیاج داشته باشد به شفاف سازی نیازمند است. بهتر...
1396/02/06

   
بسته بندی های رنگارنگ، شعارهای تبلیغاتی آهنگین، شخصیت های کارتونی سرگرم کننده، بازی ها و ا...
1396/02/06

   
فراخوان سمینار «تبیین نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی» که قرار است 13 و 14 تیرما...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین همایش روابط عمومی های دستگاه ه...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با تشریح نقش روابط عمومی ها در مشارکت حداکثری مردم در انت...
1396/02/04