|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
ضرورت تفکیک حوزه‌های روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی

محمدمهدی مظاهری با بیان اینکه روابط عمومی‌ها سامانه راهبردی پویا در رویارویی تحولات جهانی به حساب می‌آیند، گفت: روابط عمومی‌ها باید بکوشند تا با روحیه خودباوری، افزایش روحیه نشاط و شادابی را همراه با ارتقاء فرهنگ جهادی در دستورکار خود قرار دهند.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از خبرگزاری فارس، محمدمهدی مظاهری در سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران گفت: گسترش کمّی موضوعات، مبسوط بودن محتوا، ضرورت مدیریت را در روابط عمومی‌ها دو چندان می‌کند

وی افزود: ضرورت تفکیک حوزه‌های روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی باید به وجود آمده و تمایز بین این حوزه‌ها باید هر چه سریع‌تر ایجاد شود تا به صنعت روابط عمومی کم‌لطفی نشود

رئیس سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران اظهار داشت: روابط عمومی، محور اصلی در امر توسعه فردی و سازمانی با مدیریت محتوا و ارتقاء دانش‌محور به حساب می‌آید که می‌تواند سازمان را به دستگاهی پویا تبدیل کند

مظاهری تصریح کرد: زمانی این موضوع تحقق پیدا می‌کند که ظرفیت‌های بالقوه سازمان و کارمندان آن توسط روابط عمومی‌های دانش‌محور اجرایی شود

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها سامانه راهبردی پویا در رویارویی تحولات جهانی به حساب می‌آیند

مظاهری گفت: تولید خبر، تولید دانایی و انتشار خبر برای عموم جامعه باید در دستورکار روابط عمومی‌ها باشد،‌ضمن اینکه روابط عمومی‌ها باید منشور اخلاقی و افزایش تعهدات را در بین کارمندان نهادینه کنند

رئیس سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید نظرسنجی‌های جامع را از بخش‌های مختلف اجتماع جمع‌آوری و آنها را شناسایی کنند تا با افکارسنجی‌های صورت‌گرفته، نیازمندی‌های سازمان مشخص و برای رفع مشکلات، راهکار اندیشیده شود

مظاهری افزود: روحیه خودباوری، افزایش روحیه نشاط و شادی و همچنین حفظ و ارتقاء فرهنگ جهادی و انتقال این میراث به نسل‌های بعدی باید در دستورکار روابط عمومی‌ها قرار داشته باشد

زمان انتشار: 1395/10/19 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
هر چند ما امروز می‌توانیم از پیغام‌ها و پیشنهادهای متنوع برای جلب توجه مشتریانمان استفاده ...
1396/02/06

   
برترین‌های دومین جشنواره خبرنگاران و روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری م...
1396/02/06

   
گردهمایی سالانه مسئولان روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی کشور با محوریت افکارسنجی در روابط ع...
1396/02/06

   
تا به حال شده پول بلیت هواپیما را داده و حتی در زمان پرواز روی صندلی خود بنشینید ولی ناگها...
1396/02/06

   
اگر فردی در تیم شما کاری را به روشی که شما خواسته ­اید انجام نداده است با آنها بواسطه اشتب...
1396/02/06

   
تبلیغات انتخاباتی بیشتر از آنکه به قوانین احتیاج داشته باشد به شفاف سازی نیازمند است. بهتر...
1396/02/06

   
بسته بندی های رنگارنگ، شعارهای تبلیغاتی آهنگین، شخصیت های کارتونی سرگرم کننده، بازی ها و ا...
1396/02/06

   
فراخوان سمینار «تبیین نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی» که قرار است 13 و 14 تیرما...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین همایش روابط عمومی های دستگاه ه...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با تشریح نقش روابط عمومی ها در مشارکت حداکثری مردم در انت...
1396/02/04