|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
ضرورت تفکیک حوزه‌های روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی

محمدمهدی مظاهری با بیان اینکه روابط عمومی‌ها سامانه راهبردی پویا در رویارویی تحولات جهانی به حساب می‌آیند، گفت: روابط عمومی‌ها باید بکوشند تا با روحیه خودباوری، افزایش روحیه نشاط و شادابی را همراه با ارتقاء فرهنگ جهادی در دستورکار خود قرار دهند.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از خبرگزاری فارس، محمدمهدی مظاهری در سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران گفت: گسترش کمّی موضوعات، مبسوط بودن محتوا، ضرورت مدیریت را در روابط عمومی‌ها دو چندان می‌کند

وی افزود: ضرورت تفکیک حوزه‌های روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی باید به وجود آمده و تمایز بین این حوزه‌ها باید هر چه سریع‌تر ایجاد شود تا به صنعت روابط عمومی کم‌لطفی نشود

رئیس سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران اظهار داشت: روابط عمومی، محور اصلی در امر توسعه فردی و سازمانی با مدیریت محتوا و ارتقاء دانش‌محور به حساب می‌آید که می‌تواند سازمان را به دستگاهی پویا تبدیل کند

مظاهری تصریح کرد: زمانی این موضوع تحقق پیدا می‌کند که ظرفیت‌های بالقوه سازمان و کارمندان آن توسط روابط عمومی‌های دانش‌محور اجرایی شود

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها سامانه راهبردی پویا در رویارویی تحولات جهانی به حساب می‌آیند

مظاهری گفت: تولید خبر، تولید دانایی و انتشار خبر برای عموم جامعه باید در دستورکار روابط عمومی‌ها باشد،‌ضمن اینکه روابط عمومی‌ها باید منشور اخلاقی و افزایش تعهدات را در بین کارمندان نهادینه کنند

رئیس سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید نظرسنجی‌های جامع را از بخش‌های مختلف اجتماع جمع‌آوری و آنها را شناسایی کنند تا با افکارسنجی‌های صورت‌گرفته، نیازمندی‌های سازمان مشخص و برای رفع مشکلات، راهکار اندیشیده شود

مظاهری افزود: روحیه خودباوری، افزایش روحیه نشاط و شادی و همچنین حفظ و ارتقاء فرهنگ جهادی و انتقال این میراث به نسل‌های بعدی باید در دستورکار روابط عمومی‌ها قرار داشته باشد

زمان انتشار: 1395/10/19 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
استفاده از ربات تلگرام و تکنولوژی هوش مصنوعی واقعیت غیر قابل انکار کسب و کارهای امروزی است...
1396/04/03

   
جالب است بدانید که مشتریان هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب یک برند یا محصول، درک و دید کاملی ...
1396/04/03

   
تعداد کاربران ماهانه یوتیوب به 5/ 1 میلیارد کاربر رسید.
1396/04/03

   
شماره 30 و31 مدیریت رسانه با موضوع انتخابات به مدیر مسئولی مهدی قمصریان وسردبیری قاسم صفا...
1396/04/03

   
مرکز آموزش مدیریت دولتی، سمینار آینده نگری روابط عمومی در مدیریت نوین سازمان ها را 17 مردا...
1396/04/03

   
طبق گفته رئیس سازمان تنظیم ارتباطات روسیه، اگر «تلگرام» اطلاعات لازم درباره شرکت کنترل کنن...
1396/04/03

   
اینستاگرام امکانات بیشتری را برای بخش پخش زنده خود در نظر گرفته و امکان داده تا کاربران بت...
1396/04/03

   
گوگل اسکن محتوای جیمیل برای ارسال آگهی‌های هدفمند را متوقف کرد
1396/04/03

   
. باید پذیرفت اصول مشتری مداری در بانک ها تابع ابزارهایی است که قرض الحسنه ها به عمده آنها...
1396/04/03

   
ضرابخانه سلطنتی روی هر دسته از سکه هایی که تولید می کند، مهر مخصوصی را حک می کند. در زمینه...
1396/04/03