|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
حمایت قانونی از مطالبات جامعه روابط عمومی و ارتباطات توسط فراکسیون روابط عمومی‌ و رسانه مجلس

رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس هدف از تشکیل این فراکسیون را رفع خلاءهای قانونی و چگونگی حمایت قانونی از فعالان رسانه‌ای معرفی کرد.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از  خبرگزاری  برنا، زهرا سعیدی با اشاره به تشکیل فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی، درخصوص اهداف این فراکسیون توضیح داد: این فراکسیون با هدف افزایش کارآمدی و کم کردن فاصله حرفه‌ای رسانه‌های ایران با جهان، حمایت قانونی از فعالان رسانه‌‌ای و روابط‌عمومی‌ها و رسیدگی به مطالبات جامعه روابط عمومی و ارتباطات و... تشکیل شده است .

نماینده مردم مبارکه با بیان اینکه یکی دیگر از وظایف فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات مجلس رسیدگی به مشکلات خبرنگاران و درخواست‌های آن‌ها خواهد بود، گفت: فراکسیون همچنین جلساتی با فعالان و نهادهای مدنی فعال این حوزه برگزار خواهد کرد تا از کمبودهای قانونی و نیازهای آن‌ها اطلاع پیدا کرده و با ارائه "طرح" به مجلس، مشکلات‌شان را برطرف کند؛ درواقع به منظور تقویت روابط‌عمومی‌ها در سطح کشور خلاءهای قانونی بررسی می‌شوند .

او اظهار کرد: افزایش کارآمدی و کم کردن فاصله حرفه‌ای رسانه‌های ایران با جهان و چگونگی حمایت قانونی از فعالان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها را باید از دیگر اهداف تشکیل این فراکسیون عنوان کرد .

وی بیان کرد: در دنیای امروز رسانه‌ها نقش اصلی در دستیابی کشورها به اهداف کشورشان به ویژه فرهنگ‌سازی و تاثیرگذاری بر جوامع دیگر در فضاهای بین‌المللی دارند لذا باید این فضا را شناخت و در ادامه با برنامه‌ریزی و نگاه علمی در جهت رسیدن به اهداف از آن استفاده مفید کرد .

رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس با بیان اینکه در این زمانه باید سواد رسانه‌ای را به هوش و شعور رسانه‌ای تبدیل کرد، ادامه داد: فراکسیون قصد فعالیت در حوزه سیاستگذاری و قانون‌گذاری نه به صورت سطحی بلکه ریشه‌ای روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها دارد و امید است این فراکسیون به‌عنوان یک فراکسیون میان فراکسیونی در مجلس فعال شود، درواقع ارتباطی میان فراکسیون‌های مجلس ایجاد کند .

زمان انتشار: 1395/10/19 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز با اشاره بر نقش روابط عمومی ها در تشکیلات اداری گفت...
1395/12/04

   
بازاریابی سیاسی نیاز به تحول ساختاری دارد و باید دانش جهانی را در بطن فرآیند های خود جاری ...
1395/12/04

   
شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان قدس به ریاست سید مهدی محمدی فرماندار و رئیس شورای رو...
1395/12/04

   
کار کمیته روابط عمومی اسلامی به نوعی مانند کار کمیته روابط عمومی اسراییل (Impac) در آمریکا...
1395/12/04

   
دکتر فرهنگی با تشریح کارکردهای اخلاقی تبلیغات و ترویج فروش، گفت: بازاریاب‌ها و مبلغان، عوا...
1395/12/04

   
نتایج ۲ نظرسنجی جدید نشان می‌دهد، اقبال مردم به شبکه‌های اجتماعی برای دریافت خبر رو‌به‌افز...
1395/12/04

   
دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی،مردادماه ۱۳۹۶ توسط انجمن...
1395/12/04

   
پیام نظر مشاور مدیرکل ورزش و جوانان و مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران گفت: رواب...
1395/12/04

   
آیدین روشن ضمیر، از فعالان حوزه فتوژورنالیسم و یکی از موفق ترین عکاسان مطبوعاتی در یک سانح...
1395/12/04

   
مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) بوشهر از برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی روابط عمومی‌های ...
1395/12/04