|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
انتشار کتاب «روابط‌عمومی؛ ضرورت، وظایف و اصول»

کتاب «روابط‌عمومی؛ ضرورت، وظایف و اصول» تألیف محمود اختیاری و مهدی طاحونه‌بان توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شد.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق، این کتاب در 9 فصل تنظیم شده است که به ترتیب در باب تاریخچه روابط‌عمومی در ایران و جهان، ضرورت و نیاز اجتماع به روابط‌عمومی، وظایف، اصول، انواع فعالیت‌های روابط‌عمومی و ویژگی‌های آن؛ الگوها و مفهوم ارتباط در این حیطه، نحوه و سبک‌های مختلف گزارش‌نویسی در روابط‌عمومی مطالبی در آن گرد هم آمده است.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های این کتاب، فصل ششم آن است که به بحث ارتباط روابط‌عمومی با رسانه‌ها پرداخته است. از آنجا که ارتباط صحیح با رسانه‌ها یکی از کلید‌های موفقیت عملکرد سازمان‌ها و روابط‌عمومی‌هاست، این بخش از کتاب می‌تواند راهگشای خوبی برای مدیران و کارشناسان بخش روابط‌عمومی در سازمان‌های گوناگون باشد.

مؤلفان کتاب در این اثر، اساس ارتباط رسانه‌ای بخش روابط‌عمومی سازمان‌ها را به خوبی تبیین کرده‌اند و با آسیب‌شناسی این حوزه، ضرورت‌ها و چالش‌های ارتباطی میان این دو نهاد را مورد واکاوی قرار داده‌اند.

با توجه به نگاه فرهنگ‌شناسانه به مقوله‌ روابط‌عمومی در کتاب «روابط‌عمومی؛ ضرورت، وظایف و اصول»، مطالعه این کتاب می‌تواند برای مدیران روابط‌عمومی و تصمیم‌گیران عرصه‌های مختلف کسب و کار به مثابه تجربه‌ای دور از آزمون و خطاهای ناگزیر در عالم ارتباطات باشد و آن‌ها را در شناخت بهتر و بیشتر حواشی این عرصه رهنمون کند.

نظر به تحولات تکنولوژی و فناوری‌های مختلف، فصل‌های پایانی کتاب نیز به شیوه و استفاده از ابزارهای نوین روابط‌عمومی به ویژه در حوزه‌ی فناوری‌های دیجیتال پرداخته است.

کتاب «روابط‌عمومی؛ ضرورت، وظایف و اصول»  در 184 صفحه توسط انتشارات سیمای شرق در زمستان سال 1395 و  با قیمت 150000ریال به چاپ رسیده است. کارشناسان و مدیران روابط‌عمومی سازمان‌ها و نهادها، اصحاب رسانه، اساتید و دانشجویان علوم ارتباطات، روابط‌عمومی روزنامه‌نگاری، جامعه‌شناسی و سایر علاقمندان می‌توانند برای خرید کتاب با شماره 88904616-021 تماس حاصل کنند.

زمان انتشار: 1395/10/08 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
کارگاه تخصصی عکاسی «نقش و تاثیر عکس در رسانه های آنلاین» با حضور روشن نوروزی بنیان گذار و ...
1395/11/05

   
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، تاکید کرد: اطلاع رسانی ها باید با...
1395/11/05

   
به عقیده برخی کارشناسان برند و طبق تحقیقات دیگری که انجام شده، وفاداری هواداران، ستاره های...
1395/11/05

   
برای اطلاع رسانی از طریق رسانه های سنتی و محیطی باید رسانه های محیطی زیادی را تحت پوشش قرا...
1395/11/05

   
سمینار آموزشی شهرداری پیشگام مردمداری توسط روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری برگزا...
1395/11/05

   
دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از صدور مجوز انتشار ۴۹ رسانه و تغییر وضعیت ۱۰۱ رسانه مکتوب و ال...
1395/11/05

   
مدیر عامل خانه مطبوعات استان یزد با بیان این که وضیت رسانه‌ها در این استان اصلاً خوب نیست،...
1395/11/05

   
درگذشت آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی، شنیدن صدای تیراندازی در تهران و بعد هم حادثه «پلاسکو» و ب...
1395/11/05

   
نشست مشترک روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شاهرود با محوریت دهه فجر به میزبانی فرمانداری ویژ...
1395/11/05

   
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر لرستان برنامه ای این ستاد را همزمان با اایم...
1395/11/04