|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
معرفی دوست داشتنی ترین ، سرگرم کننده ترین و جذاب ترین برندها

بر اساس تحقیقات اخیر انجام شده اپل، مایکروسافت و نتفلیکس، دوست­ داشتنی ­ترین و محبوب ­ترین برندها در میان مصرف­ کنندگان ایالات متحده آمریکا هستند.

 کاوشگران روابط عمومی – بخش بین الملل- معصومه رشیدی:


بر اساس تحقیقات اخیر انجام شده توسط
Accenture Interactive و FJORD ، اپل، مایکروسافت و نتفلیکس، دوست داشتنی ­ترین و محبوب ­ترین برندها در میان مصرف­ کنندگان ایالات متحده آمریکا هستند. 


این نتیجه بر مبنای داده ­های نظرسنجی از بیش از 26 هزار نفر در ایالات متحده، انگلستان و برزیل به دست آمد. در این نظرسنجی از پاسخ دهندگان خواسته شد برندهایی که بیشترین علاقه به آنها دارند را نام برده و همچنین آنها را به لحاظ رتبه و جایگاه نیز مشخص کنند. 


رتبه ­بندی انجام شده توسط پاسخگویان، سامسونگ را در رتبه چهارم محبوب­ترین برندهای مصرف کنندگان ایالات متحده قرار داد و به دنبال آن سونی در جایگاه پنجم و گوگل، آمازون، فیت بیت، فیس بوک و وال مارت در رتبه ­های ششم تا دهم قرار گرفتند.


همچنین از پاسخ دهندگان خواسته شد به این سوال پاسخ دهند که برندهای محبوب آنها چه میزان سرگرم­ کننده ( توجه فرد را به روشی سرگرم ­کننده جلب می ­کند)، مرتبط ( اطلاعات روشن و سفارشی که فرد در هر زمان می خواهد را در اختیار او قرار دهد)، جذاب( با خواسته ­ها و نیازهای فردی مشخص شود)، اجتماعی( به فرد کمک کند تا با دیگران ارتباط برقرار نماید) و مفید( کارآمد، آسان و درطول زمان سازگار باشد) هستند؟ 


مصرف کنندگان ایالات متحده در پاسخ به این سوال، نتفلیکس را به عنوان سرگرم­ کننده ­ترین برند، فیت بیت را به عنوان مرتبط­ ترین برند، اپل را به عنوان جذاب­ترین برند، فیس بوک را به عنوان اجتماعی ­ترین برند و آمازون را به عنوان سودمندترین برند رتبه ­بندی کردند.


منبع

زمان انتشار: 1395/10/04 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
فراخوان سمینار «تبیین نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی» که قرار است 13 و 14 تیرما...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین همایش روابط عمومی های دستگاه ه...
1396/02/04

   
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با تشریح نقش روابط عمومی ها در مشارکت حداکثری مردم در انت...
1396/02/04

   
پیش نویس اولیه و تدوین شده «میثاق اخلاق حرفه ای رسانه ها» با حضور حسین انتظامی معاون امور ...
1396/02/04

   
کارگاه‌های هم‌اندیشی و نشست‌های تخصصی با موضوع حفظ محیط زیست، خبرنگاری در حوزه کتاب و آشنا...
1396/02/04

   
دبیر هئت نظارت بر مطبوعات گفت: تدوین میثاق اخلاق حرفه ای رسانه ها فضای رسانه ای کشور را رو...
1396/02/04

   
نقش پررنگ فضای مجازی در تبلیغات این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اگرچه غیرقابل انکار است ...
1396/02/04

   
دبیر هیات منصفه مطبوعات گفت: جلسه رسیدگی به پرونده‌های خبرگزاری فارس و سایت فاش نیوز صبح ا...
1396/02/04

   
معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: معاونت پیشگیری قوه قضاییه ایجاد د...
1396/02/04

   
یوتیوب پخش زنده تصاویر را از ماه فوریه آغاز کرده است. البته آن زمان فقط کاربرانی اجازه پخش...
1396/02/03