|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
کتاب "نقشه راه بازاریابی"

کتاب نقشه راه بازاریابی، تالیف جری رکلی، ترجمه دکتر امین اسداللهی و مهدی خیرآبادی یک چشم انداز روشن از برنامه بازاریابی آتی شرکت است که در یک فرآیند برنامه ریزی شده و عملیاتی قابل اجراست.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از  فرصت امروز، در دنیای پرتلاطم و رقابتی با محصولات و خدمات شرکت ها و تغییرات شگرفی که روز به روز در میان برند ها از جهت جذب مشتریان بیشتر و در نتیجه افزایش سهم بازار که خود منتج به افزایش سود آوری شرکت می شود، مواجه هستیم آنچه بیش از پیش خودنمایی می کند، به کار گیری درست و مناسب از استراتژی ها و اصول بازاریابی است.

بنابه تعریف پدر علم بازاریابی، فیلیپ کاتلر، بازاریابی فعالیتی است انسانی در جهت ارضای خواست ها و نیازها از طریق فرآیند مبادله. از این رو بررسی رفتار، عادات، سلایق مشتریان و ارائه بهترین محصولات و خدمات مبتنی بر نیازها و خواسته های آنها به گونه ای که عملکرد شرکت بر انتظارات آنان فایق آید، میسر نخواهد شد مگر آنکه امروزه شرکت ها، برنامه، طرح یا نقشه راهی را برای فعالیت های بازاریابی خود داشته باشند.

کتاب نقشه راه بازاریابی، تالیف جری رکلی، ترجمه دکتر امین اسداللهی و مهدی خیرآبادی یک چشم انداز روشن از برنامه بازاریابی آتی شرکت است که در یک فرآیند برنامه ریزی شده و عملیاتی قابل اجراست.

در بخشی از کتاب آمده است: بازاریاب هایی که از نقشه راه کاذب استفاده می کنند، روی همان مسیر پرشیب و لغزنده رو به پایینی قرار دارند که بازاریاب های بدون نقشه راه نیز روی آن هستند. هنگامی که مدیران دقیق به چشم انتقادی به امور بازاریابی نگاه می کنند، مدیران بازاریابی به سختی می توانند پاسخ هایی ارائه کنند که ارزش کار آنها یا میزان مشارکت شان در نتایج مالی را نشان دهد...

این کتاب در 10 فصل و به صورت کاملا کاربردی و عملیاتی برای مدیران کسب و کارها و مدیران اجرایی شرکت های دولتی و خصوصی توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.

زمان انتشار: 1395/08/10 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
به عقیده برخی کارشناسان برند و طبق تحقیقات دیگری که انجام شده، وفاداری هواداران، ستاره های...
1395/11/05

   
برای اطلاع رسانی از طریق رسانه های سنتی و محیطی باید رسانه های محیطی زیادی را تحت پوشش قرا...
1395/11/05

   
سمینار آموزشی شهرداری پیشگام مردمداری توسط روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری برگزا...
1395/11/05

   
دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از صدور مجوز انتشار ۴۹ رسانه و تغییر وضعیت ۱۰۱ رسانه مکتوب و ال...
1395/11/05

   
مدیر عامل خانه مطبوعات استان یزد با بیان این که وضیت رسانه‌ها در این استان اصلاً خوب نیست،...
1395/11/05

   
درگذشت آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی، شنیدن صدای تیراندازی در تهران و بعد هم حادثه «پلاسکو» و ب...
1395/11/05

   
نشست مشترک روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شاهرود با محوریت دهه فجر به میزبانی فرمانداری ویژ...
1395/11/05

   
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر لرستان برنامه ای این ستاد را همزمان با اایم...
1395/11/04

   
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ظهور پدیده شهروند خبرنگار در عرصه اطلاع ...
1395/11/04

   
هیأت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی‌های کردستان با برگزاری مجمع عمومی انتخاب و معرفی...
1395/11/04