|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
5 روش افزایش  تنوع برای نسل هزاره توسط رهبران روابط عمومی

نسل وای یا نسل هزاره زمانی که حرفه روابط عمومی را آغاز می­ کنند بیشتر از هر چیزی به مزایا و حقوق بالا و سودآور نظر دارند. آنها به دنبال سازمان­ های روابط عمومی هستند که دربرگیری را پرورش می ­دهد، تنوع و گوناگونی را رعایت کرده و در همه کارکنان حس تعلق ایجاد می ­کند.

 کاوشگران روابط عمومی – بخش بین الملل- معصومه رشیدی:

دانشجویان روابط عمومی که امروز در کلاس­ها در حال یادگیری این رشته هستند، رهبران آینده صنعت ما هستند. همانطور که صنعت روابط عمومی به تکامل خود ادامه می­دهد، باید شیوه ­های جذب، حفظ و توسعه استعدادها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نسل وای یا نسل هزاره زمانی که حرفه روابط عمومی را آغاز می­ کنند بیشتر از هر چیزی به مزایا و حقوق بالا و سودآور نظر دارند. آنها به دنبال سازمان­ های روابط عمومی هستند که دربرگیری را پرورش می ­دهد،  تنوع و گوناگونی را رعایت کرده و در همه کارکنان حس تعلق ایجاد می ­کند.

اهمیت تنوع در روابط عمومی در میان کارگزاران روابط عمومی نسل وای بیش از همه چیز است. برای اینکه تنوع و دربرگیری بیش از یک واژه عادی و یا کادرهایی برای بررسی و گزینش هستند. نسل هزاره بر این باورند این دو عنصر برای موفقیت در کسب و کار باید بسیار مورد توجه قرار گیرند.

کارفرمایان و رهبران روابط عمومی برای حفظ تنوع در سازمانشان، تعامل و درگیر کردن کارگران این نسل و حرکت دادن صنعت روابط عمومی به سمت جلو، باید موارد زیر را در نظر داشته باشند:


 1. ایجاد یک برنامه آموزشی برای کارگزاران تازه وارد روابط عمومی نسل وای تا بتوانند با ارتباط ­گران سطح متوسط تعامل داشته و ارتباط برقرار کنند.

نه اینکه هر کسی می ­خواهد پندآموزی و راهبری کند اما به طور کلی ارائه ندادن یک برنامه آموزشی می­تواند مانع افرادی باشد که می خواهند از اقدمات انجام شده یاد بگیرند. هر چند برخی کارکنان فرصت­ هایی را افزایش خواهند داد، برخی دیگر منتظر اقدام و عمل کارفرما هستند. حال زمان آن است تا گام­ هایی در راستای افزایش تنوع در این صنعت برداشته شود.


 2. توسعه یک سیستم بررسی برای ارتباط ­گران نسل وای تا سازمان­های روابط عمومی خود را ارزیابی نمایند و ورودی­های صحیح را در تلاش­های دربرگیری ارائه دهند.

این کار به پر کردن شکاف بین آنچه کارفرمایان روابط عمومی معتقدند در حال انجام است و آنچه کارگزاران روابط عمومی نسل جدید معتقدند باید بهبود یابد کمک خواهد کرد. بازخورد کارکنان برای کارفرمایان ضروری است تا تنوع و تلاش ­های دربرگیری خود را بهبود بخشند.


3. بر اساس مطالعه PRSA Foundation ، نزدیک هشت نفر از 10 نفر (79 درصد) کارفرمایان روابط عمومی مشاهده کردند که تلاش­های شان برای حفظ نیروی کار متفاوت موفق بوده است. در همین حال تنها دو سوم (67 درصد) از کارگزاران جوان روابط عمومی در برنامه­ های حفظ و ابقا با کارکنان موافق بودند.

در جاییکه ارتباط ­گران نسل جدید بر این عقیده هستند که صداهایشان شنیده شده، تصدیق و ارزش گذاری خواهد شد، یک فرهنگ open-office پرورش داده و ترویج کنید. یک سوم کارگزاران جوان روابط عمومی در مقایسه با یک پنجم کارفرمایان می­گویند که این صنعت در حفظ یک نیروی کار متفاوت و گوناگون موثر نیست.


 4. تنوع و دربرگیری را در همه تلاش­ها نشان دهید.

از بالا به پایین، فرهنگ شرکت را نشان دهید جاییکه ارتباط­گران جوان بر این باورند که کارفرمایان روابط عمومی در تلاش­هایشان قابل اعتماد و معتبر هستند و به تنوع به عنوان یک «گزینه انتخابی» دیگر نگاه نمی­ کنند. فرهنگی که می­خواهید کارکنان تان به آن معطوف شوند را شبیه­ سازی کنید و با هر فردی با احترام رفتار کنید.


5. فرصت های شغلی و پیشرفت­ها را به همه کارکنان نمایش دهید.

تصور نکنید برخی متخصصان روابط عمومی نسل جدید «مناسب» نخواهند بود و یا «به این قالب» نمی­خورند. شما در حال شکل دادن و قالب­ گیری هستید. برای شناخت احساسات، منافع و اهداف شغلی آنها زمان اختصاص دهید. به همه کارکنان فرصت درخشش و نشان دادن خود را بدهید و مانعی برای موفقیت آنها نباشید. کارکنان خود را برای انجام بهترین­ها و اعمال کردن نهایت تلاش شان توانمند سازید.

شما چه چیزهای دیگری به این لیست اضافه می­ کنید؟


منبع

زمان انتشار: 1395/06/27 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت : مترجم: معصومه رشیدی

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک صبح روز شنبه نهم اردیبهشت ماه و با حضور دست اندرکارا...
1396/02/10

   
رستوران زنجیره ای برگرگینگ، تخفیف خود را براساس وزن کیف پول مشتریانش ارائه می دهد: در مالز...
1396/02/10

   
کتاب برند سازی در هفت گام (راهنمایی کاربردی خلق و مدیریت برند) یکی از کتاب های جدید و به ...
1396/02/10

   
یکی از ویژگی های داستان ها این است که ممکن است مصرف کننده بگوید محصولی که شما ارائه می کنی...
1396/02/10

   
اگر تیتر آگهی تان به هر دلیل مورد توجه شرکت موردنظر قرار نگرفت، ناامید نشوید. بهترین راهکا...
1396/02/10

   
نخستین نشست تخصصی کارشناسان روابط عمومی اداره های آموزش و پرورش استان البرز روز شنبه در مر...
1396/02/10

   
وزیر ورزش و جوانان گفت: حرکت خوبی در جهت توسعه روابط عمومی الکترونیک که از حدود سه سال قبل...
1396/02/10

   
تأکید بر تقویت روابط رسانه‌ای دوجانبه، افزایش مراودات علمی و همچنین استفاده از ظرفیت رسانه...
1396/02/10

   
کتاب «قاره ششم و هنرهای دیجیتال» در دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک با حضور پیشکسوتا...
1396/02/10

   
عربستان سعودی به منظور بهبود چهره ائتلاف خود، قراردادی را با یک شرکت بزرگ تبلیغاتی بین الم...
1396/02/09