|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
کتاب "قدرت بازاریابی مشاهده ای"

کتاب قدرت بازاریابی مشاهده ای، نوشته جف رام و ترجمه نفیسه جلالی صادق نیا کتابی است که سرشار از داستان ها و ایده های بازاریابی مشاهده ای انجام شده توسط کسب و کارهای بزرگ و کوچک است. با مطالعه این داستان ها با روش هایی آشنا می شوید که از طریق آنها کسب و کارهای مختلف توانسته اند بین رقبا خود را برجسته نشان دهند.

به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از فرصت امروز، چگونه می توان در ذهن ها جاودانه شد؟ آیا می توانیم به گونه ای خود را مطرح و برجسته کنیم که برندمان تا 30 سال آینده در ذهن ها باقی بماند و در فکر و ذهن مشتریان جاودانه باشیم؟ اصل مهم این است که برای ماندگاری و جاودانگی باید متفاوت باشید. اگر رقبای شما کاری را به یک شیوه ثابت انجام می دهند، آیا شما نیز همان شیوه را دنبال می کنید؟ شما باید برجسته تر از بقیه باشید. روش جدیدی خلق کنید. از منطقه راحتی و امن خارج شوید و در کانون توجه قرار بگیرید.

کتاب قدرت بازاریابی مشاهده ای، نوشته جف رام و ترجمه نفیسه جلالی صادق نیا کتابی است که سرشار از داستان ها و ایده های بازاریابی مشاهده ای انجام شده توسط کسب و کارهای بزرگ و کوچک است. با مطالعه این داستان ها با روش هایی آشنا می شوید که از طریق آنها کسب و کارهای مختلف توانسته اند بین رقبا خود را برجسته نشان دهند.

در بخشی از این کتاب آمده است: در یک نمایشگاه هنرهای دستی تعداد زیادی از کسب و کارهای کوچک محصولات شان را تبلیغ می کردند تا مشتریان را ترغیب به خرید برای عید کنند. اکثر میزها با کاغذهای کوچک و کارت های «دست نزنید» تزیین شده بود.

یکی از غرفه ها، فروش اسباب بازی های چوبی را داشت. اسباب بازی هایی که به شکل زیبا با دست روی آن حکاکی شده بود. در این غرفه با علامت های کاغذی از بازدید کنندگان دعوت می شد اسباب بازی ها را برداشته، لمس کنند و کیفیت محصول را همان جا احساس کنند...

این کتاب 114 صفحه ای توسط انتشارات پرتو نگارتوس به چاپ رسیده است.

زمان انتشار: 1395/06/07 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
به عقیده برخی کارشناسان برند و طبق تحقیقات دیگری که انجام شده، وفاداری هواداران، ستاره های...
1395/11/05

   
برای اطلاع رسانی از طریق رسانه های سنتی و محیطی باید رسانه های محیطی زیادی را تحت پوشش قرا...
1395/11/05

   
سمینار آموزشی شهرداری پیشگام مردمداری توسط روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری برگزا...
1395/11/05

   
دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از صدور مجوز انتشار ۴۹ رسانه و تغییر وضعیت ۱۰۱ رسانه مکتوب و ال...
1395/11/05

   
مدیر عامل خانه مطبوعات استان یزد با بیان این که وضیت رسانه‌ها در این استان اصلاً خوب نیست،...
1395/11/05

   
درگذشت آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی، شنیدن صدای تیراندازی در تهران و بعد هم حادثه «پلاسکو» و ب...
1395/11/05

   
نشست مشترک روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شاهرود با محوریت دهه فجر به میزبانی فرمانداری ویژ...
1395/11/05

   
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر لرستان برنامه ای این ستاد را همزمان با اایم...
1395/11/04

   
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ظهور پدیده شهروند خبرنگار در عرصه اطلاع ...
1395/11/04

   
هیأت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی‌های کردستان با برگزاری مجمع عمومی انتخاب و معرفی...
1395/11/04