|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
برگزاری دومین اجلاس بین‌المللی روابط عمومی

«موقعیت آسیا در دنیای دیجیتال: قدرت رهبری جمعی و ارتباطات استراتژیک» موضوع دومین اجلاس بین‌المللی روابط عمومی است که از 10 تا 13 ماه می سال 2016 در شهر جاکارتا اندونزی برگزار می‌شود .

 کاوشگران روابط عمومی – بخش بین الملل- معصومه رشیدی:

اجلاس بین‌المللی روابط عمومی، یک گردهمایی استراتژیک برای متخصصان و دانشگاهیان حوزه روابط عمومی در چشم اندازی ملی و جهانی است. این اجلاس اوج سال‌ها تلاش برای توسعه روابط عمومی در هر دو زمینه علمی و حرفه‌ای است.

IPRS (اجلاس روابط عمومی بین‌المللی) آخرین رویه‌ها و چالش‌ها درباره تجربیات تجاری و غیرتجاری منطقه‌ای با مدیریت ارتباطات بر اساس تحقیقات و مطالعات موردی و یا مقالات درباره جهانی شدن حرفه روابط عمومی که بر روی همه اصول تاثیر می‌گذارد را درحالیکه به ایجاد فرصت‌های شبکه‌ای حرفه‌ای در سراسر جهان می‌پردازد، ارایه می‌کند.


نخستین اجلاس بین‌المللی روابط عمومی در اکتبر سال 2012 در بالی برگزار شد. در پیام موسس
IPRS آمده است که ما توجه کردیم نقش مهم ارتباطات استراتژیک در نگهداری سازمانی، رهبری مشارکتی و موقعیت شرکت هم در کشورهای توسعه یافته و هم در کشورهای در حال توسعه در حال افزایش است و بنابراین با همفکری‌ و گفتگو، تصمیم گرفته شد موضوع «موقعیت آسیا در دنیای دیجیتال: قدرت رهبری جمعی و ارتباطات استراتژیک» به دومین اجلاس بین‌المللی روابط عمومی اختصاص داده شود که از 10 تا 13 ماه می سال 2016 در هتل Pullman  در شهر جاکارتا اندونزی برگزار می‌شود و 18 متخصص از کشورهای اندونزی، آمریکا، استرالیا، کانادا، مالزی، چین، ترکیه، آفریقای جنوبی، انگلیس و بلغارستان به مدت سه روز در موضوعات مختلف به ارایه سخنرانی خواهند پرداخت.


اهداف این اجلاس، کشف فرصت‌های شبکه‌سازی جهانی برای افراد باتجربه، علمی و متخصصان کسب و کار در سراسر جهان و به ویژه در حوزه آسیا و دیگر مناطق جهان است که روابط عمومی در آنجا به بلوغ حرفه‌ای رسیده است.

 همچنین به اشتراک گذاری ایده‌ها و تجربیات جدید از چشم انداز کشورهای مختلف و اشاعه استاندارد حرفه‌ای و علمی اجرای روابط عمومی در دنیای جهانی شده از دیگر اهداف اجلاس بین‌المللی روابط عمومی است.  

زمان انتشار: 1395/01/22 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
اولین سمینار استانی مشتری مداری در هزاره سوم با حضور 500 نفر از مدیران و کارشناسان ادارات ...
1395/12/08

   
به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه تبادل استاد و دانشجو بین دانشکده علوم ارتباطات ...
1395/12/08

   
عنوان تبلیغ خود را به شکلی طراحی کنید که گویی تنها با یک مخاطب سروکار دارید؛ حتی اگر بدانی...
1395/12/08

   
علیرضا پاکدهی، مدرس جامعه‌شناسی تبلیغات و عضو هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی معتقد است ت...
1395/12/08

   
کارمندان سرمایه کلیدی برای برندها در رسانه ­های اجتماعی هستند. آنها افرادی هستند که برای م...
1395/12/08

   
توجه به فرهنگ و ویژگی های بازار هدف در طراحی و رنگ آمیزی بسته بندی از اهمیت قابل توجهی برخ...
1395/12/08

   
بدیهی است برای ساخت یک تیزر موفق با هدفی معین، باید مراحل مختلفی را پشت سر گذاشت. مدیر یکی...
1395/12/08

   
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران گفت : روابط عمومی حوزه ای راهبردی و پر اهمیت در هر سازمان...
1395/12/08

   
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در زندگی دیجیتال، نیازمند فرهنگ‌سازی و شناخت لازم نسبت به پ...
1395/12/08

   
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد گفت: امسال ۴۴ میلیارد تومان در حوزه یارانه...
1395/12/08