|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
گردهمایی متخصصان روابط عمومی و ارتباطات در نهمین همایش جهانی روابط عمومی‌ها

روابط عمومی هاو متخصصان و دانشگاهیان ارتباطات سازمانی از سراسر جهان برای نهمین اجتماع جهانی روابط عمومی‌ها، روزهای 29 تا 31 ماه می در شهر اونتاریو کانادا گرد هم می‌آیند تا به گفتگو و تبادل نظرات و درباره موضوع این اجتماع با عنوان برقراری ارتباط بین فرهنگ‌ها بپردازند.

 کاوشگران روابط عمومی – بخش بین الملل- معصومه رشیدی:

 روابط عمومی   هاو متخصصان و دانشگاهیان ارتباطات سازمانی از سراسر جهان برای نهمین اجتماع جهانی روابط عمومی‌ها، روزهای 29 تا 31 ماه می در شهر اونتاریو کانادا گرد هم می‌آیند تا به گفتگو و تبادل نظرات و اندیشه‌ها درباره موضوع این اجتماع با عنوان برقراری ارتباط بین فرهنگ‌ها بپردازند.

این اجتماع به میزبانی انجمن روابط عمومی کانادا (CPRS ) به نمایندگی از اتحادیه جهانی مدیریت ارتباطات و روابط عمومی و کنفدراسیون روابط عمومی‌های بزرگ جهانی و انجمن صنعت ارتباطات برگزار خواهد شد.

به گفتهAnne Gregory ، رئیس اتحادیه جهانی، «موضوع نهمین اجتماع ـ برقراری ارتباط میان فرهنگ‌ها ـ ماهیت جهانی انجمن جهانی مدیریت ارتباطات و روابط عمومی (WPRF) و ارتباطات امروزی را منعکس می‌کند و حالا بیش از هر زمان دیگری، ارتباطات باید موانع فرهنگی را بشکند، درک فرهنگی را افزایش دهد و به متخصصان روابط عمومی کمک کند تا به ارزش سازمان خود و به جهان ما بیفزایند».  

Renee McCloskey ، رئیس CPRS گفت « برای روابط عمومی‌ها و دست اندرکاران و دانشگاهیان ارتباطات، نشست انجمن جهانی مدیریت ارتباطات و روابط عمومی رویدادی است که نباید آن را از دست داد. در این رویداد ما متفکران و سخنرانان برجسته را برای بحث درباره اهمیت و ارزش ارتباطات در میان فرهنگ‌ها گردهم می‌آوریم و یک از بهترین مکان‌ها به لحاظ چند فرهنگی در جهان شهر تورنتو کانادا است».

در گردهمایی ماه می، رهبران جهان در ارتباطات، روش‌های جدید، تحقیق و ایده‌ها در زمینه ارتباطات حرفه‌ای از ارائه متخصصان و کارگاه برخوردار می‌شوند و به ویژه برای کانادا فرصتی است تا تعالی روابط عمومی و تجربه ارتباطی خود را به نمایش بگذارد. 

اجتماع جهانی روابط عمومی‌ها به عنوان یک رویداد معتبر، هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و هشتمین دوره آن 21 تا 23 سپتامبر در شهر مادرید اسپانیا برگزار شد.

زمان انتشار: 1395/01/21 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
استفاده از ربات تلگرام و تکنولوژی هوش مصنوعی واقعیت غیر قابل انکار کسب و کارهای امروزی است...
1396/04/03

   
جالب است بدانید که مشتریان هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب یک برند یا محصول، درک و دید کاملی ...
1396/04/03

   
تعداد کاربران ماهانه یوتیوب به 5/ 1 میلیارد کاربر رسید.
1396/04/03

   
شماره 30 و31 مدیریت رسانه با موضوع انتخابات به مدیر مسئولی مهدی قمصریان وسردبیری قاسم صفا...
1396/04/03

   
مرکز آموزش مدیریت دولتی، سمینار آینده نگری روابط عمومی در مدیریت نوین سازمان ها را 17 مردا...
1396/04/03

   
طبق گفته رئیس سازمان تنظیم ارتباطات روسیه، اگر «تلگرام» اطلاعات لازم درباره شرکت کنترل کنن...
1396/04/03

   
اینستاگرام امکانات بیشتری را برای بخش پخش زنده خود در نظر گرفته و امکان داده تا کاربران بت...
1396/04/03

   
گوگل اسکن محتوای جیمیل برای ارسال آگهی‌های هدفمند را متوقف کرد
1396/04/03

   
. باید پذیرفت اصول مشتری مداری در بانک ها تابع ابزارهایی است که قرض الحسنه ها به عمده آنها...
1396/04/03

   
ضرابخانه سلطنتی روی هر دسته از سکه هایی که تولید می کند، مهر مخصوصی را حک می کند. در زمینه...
1396/04/03