|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
آشنایی با شرکت روابط عمومی و ارتباطات MAW Communications

MAW Communications یک آژانس روابط عمومی واقع در شهر نوریچ کشور انگلستان است که توسط Gordon Maw مدیرسابق ارتباطات شرکت ویرجین با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در حیطه روابط عمومی و ارتباطات در سال 2006 تاسیس شد.

 کاوشگران روابط عمومی – بخش بین الملل_ معصومه رشیدی:

MAW Communications یک آژانس روابط عمومی واقع در شهر نوریچ کشور انگلستان است که توسط Gordon Maw مدیرسابق ارتباطات شرکت ویرجین با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در حیطه روابط عمومی و ارتباطات در سال 2006 تاسیس شد.

MAW Communications که در زمینه روابط رسانه‌ای، مشاوره استراتژیک، مدیریت بحران و مشاوره بازاریابی به ارایه خدمات می‌پردازد، یک شرکت کوچک اما کاملا شکل گرفته در قالب یک آژانس روابط عمومی است و با تعداد انگشت شماری از افراد علاقه‌مند فعالیت می‌کند. مشتریان این آژانس شامل شرکت‌های ارایه دهنده خدمات مالی، شرکت‌های سرمایه گذاری، ارایه دهندگان کارت‌های اعتباری، شرکت‌های خدمات حرفه‌ای، خرده فروشان و ... هستند که از جمله آنها می‌توان به ویرجین مانی(Virgin Money )، وب سایت خدمات مالی انگلیس (Gocompare.com )، شرکت Howes Percival پیشرو در قانون تجارت، گروه رسانه‌های آنلاین، بانک هالیفاکس اسکاتلند، گروه بیمه بریتانیا (Direct Line Group )، شرکت Interlink Express و غیره اشاره کرد. همه آنچه که توسط این شرکت انجام می‌شود بر اساس بازخوردهای دریافت شده از سوی روزنامه نگاران و مشتریان است و آنچه که در فعالیت حرفه‌ای کارکنان مدنظر قرار می‌گیرد صرف وقت جهت کسب نتایج مطلوب برای مشتریان موجود است به جای آنکه همواره در جستجو و نگران یافتن مشتریان جدید باشند.

این شرکت برای مصرف کنندگان و روابط عمومی کسب و کارهای B2B ، راه حل‌ ارایه می‌دهد و با طیف گسترده‌ای از سارمان‌ها کار کرده تا به آنها کمک نماید داستان‌های شگفت انگیز درباره کسب و کار خود بگویند. این آژانس روابط عمومی یک هدف دارد: «برای اینکه بهترین شرکت روابط عمومی باشید، کمک کنید تا معتبرترین برند را بسازید.» و یک قانون طلایی در این شرکت حاکم است: هرچیزی که ما انجام می‌دهیم باید به حد سودآوری و یا سود خالص شما اضافه شود ـ چه به معنی کمک به شما در کسب درآمد بیشتر باشد و چه به معنی جذب مشتریان و مصرف کنندگان بیشتر. 

امروزه کسب نتایج واقعی از روابط عمومی به معنای فراتر رفتن از بیانیه مطبوعاتی است. تجربه، اعتبار و مخاطبین قطعا به شما کمک می‌کنند اما این شرکت در یافتن روش‌های خلاق، نوآورانه و سفارشی تخصص دارد تا پیام مورد نظر روابط عمومی را به همه مخاطبان برساند. این بدان معناست که مخاطبانتان به شما گوش می‌دهند و به خوبی آنچه که باعث تفاوت کسب و کار شما با دیگر شرکت‌ها شده است را درک خواهند کرد.

مجموعه MAW Communications معتقدند که از تکنیک‌های ثابت شده و پیشگامی برخوردار هستند که به کسب نتایج مطلوب منجر می‌شود و به روابط عمومی‌ها کمک می‌کند تا پیشاپیش دیگر رقبای خود قرار بگیرند.

زمان انتشار: 1394/11/05 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک صبح روز شنبه نهم اردیبهشت ماه و با حضور دست اندرکارا...
1396/02/10

   
رستوران زنجیره ای برگرگینگ، تخفیف خود را براساس وزن کیف پول مشتریانش ارائه می دهد: در مالز...
1396/02/10

   
کتاب برند سازی در هفت گام (راهنمایی کاربردی خلق و مدیریت برند) یکی از کتاب های جدید و به ...
1396/02/10

   
یکی از ویژگی های داستان ها این است که ممکن است مصرف کننده بگوید محصولی که شما ارائه می کنی...
1396/02/10

   
اگر تیتر آگهی تان به هر دلیل مورد توجه شرکت موردنظر قرار نگرفت، ناامید نشوید. بهترین راهکا...
1396/02/10

   
نخستین نشست تخصصی کارشناسان روابط عمومی اداره های آموزش و پرورش استان البرز روز شنبه در مر...
1396/02/10

   
وزیر ورزش و جوانان گفت: حرکت خوبی در جهت توسعه روابط عمومی الکترونیک که از حدود سه سال قبل...
1396/02/10

   
تأکید بر تقویت روابط رسانه‌ای دوجانبه، افزایش مراودات علمی و همچنین استفاده از ظرفیت رسانه...
1396/02/10

   
کتاب «قاره ششم و هنرهای دیجیتال» در دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک با حضور پیشکسوتا...
1396/02/10

   
عربستان سعودی به منظور بهبود چهره ائتلاف خود، قراردادی را با یک شرکت بزرگ تبلیغاتی بین الم...
1396/02/09