|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
معرفی کتاب : روابط عمومی؛ تقویت اعتماد بین شرکت، برند تجاری و مخاطب

هویت، تصویر ذهنی، مسئولیت اجتماعی، شهرت و... مضامین مورد بحث در این کتاب که نوشته استفان بیلیه است، می باشد.

معرفی کتاب : روابط عمومی: تقویت اعتماد بین شرکت، برند تجاری و مخاطب

Les relations publiques : Refonder la confiance entre l'entreprise, les marques et leurs publics

نویسنده: استفان بیلیه (Stéphane Billiet )

به گزارش بخش بین الملل کاوشگران روابط عمومی ،هویت، تصویر ذهنی، مسئولیت اجتماعی، شهرت و... مضامین مورد بحث در این کتاب هستند.

نویسنده علائم تئوریک در مورد اصول و تکنیک های روابط عمومی را مطرح می کند، بروز روش های نوین ابراز عقیده مانند وبلاگ، NGO و... را در نظر می گیرد، توضیح می دهد که چطور روابط عمومی ها موجب تثبیت، مشروعیت و باور پذیری اخبار می شوند و اصول عملی پاسخگویی به تمایلات جامعه کنونی را پیشنهاد می دهد.
کارشناسان و دانشجویان حوزه روابط عمومی می توانند همه ابزارهای برنامه ریزی روابط پویا بین شرکت و مجموعه مخاطبان را در این اثر بیابند.


مترجم: مریم سادات کاظمی

زمان انتشار: 1394/09/02 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
سایت کاوشگران روابط عمومی فعلا به طور آزمایشی فقط در کانال کاوشگران در تلگرام به روز رسانی...
1396/04/04

   
موسس تلگرام ادعا می کند مقامات دولتی ایالات متحده آمریکا سعی کرده اند به او و کارمندانش رش...
1396/04/04

   
بسیاری از مذاکرات تلفنی تنها به این دلیل مهم به نتیجه نمی رسند که پیگیری های آتی برای مذاک...
1396/04/04

   
تولید محتوای خلاق یک مزیت رقابتی در عصر دیجیتال است. با توجه به عکس محور بودن اینستاگرام ا...
1396/04/04

   
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار از برگزاری نخستین جشنواره "بو...
1396/04/04

   
استفاده از ربات تلگرام و تکنولوژی هوش مصنوعی واقعیت غیر قابل انکار کسب و کارهای امروزی است...
1396/04/03

   
جالب است بدانید که مشتریان هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب یک برند یا محصول، درک و دید کاملی ...
1396/04/03

   
تعداد کاربران ماهانه یوتیوب به 5/ 1 میلیارد کاربر رسید.
1396/04/03

   
شماره 30 و31 مدیریت رسانه با موضوع انتخابات به مدیر مسئولی مهدی قمصریان وسردبیری قاسم صفا...
1396/04/03

   
مرکز آموزش مدیریت دولتی، سمینار آینده نگری روابط عمومی در مدیریت نوین سازمان ها را 17 مردا...
1396/04/03