|
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0 0 بازدید 0 نظر
دکتر سید رضا نقیب السادات

درباره دکتر سید رضا نقیب السادات

سوابق علمی ،پژوهشی واجرایی
الف)مشخصات فردی
نام : سیدرضا  :
نام خانوادگی : نقیب السادات
شغل کنونی : عضو هیات علمی گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی،دانشکده علوم اجتماعی از 1374 تاکنون

ب ) تحصیلات
– لیسانس : علوم اجتماعی ( ارتباطات اجتماعی ) ، تهران ، دانشکده علوم اجتماعی ، دانشگاه علامه طباطبایی
– 
لیسانس : مترجمی زبان انگلیسی ، تهران ، دانشگاه آزاد اسلامی ، واحد جنوب تهران
– 
فوق لیسانس : جامعه شناسی ، تهران ، دانشگاه آزاد اسلامی ، واحد تهران
– 
فوق لیسانس : تحقیق در ارتباطات اجتماعی ، تهران دانشگاه علامه طباطبایی ، دانشکده علوم اجتماعی
– 
دکتری : جامعه شناسی ، تهران ، واحد علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی
– 
دکتری: ارتباطات ، دانشگاه علامه طباطبایی ، دانشکده علوم اجتماعی ، گروه ارتباطات
– 
دکتری : زبانشناسی ، دانشگاه پونا ، هندوستان

ج) تالیف کتاب  :
1- مجموعه 10 سال آزمون علوم ارتباطات ، انتشارات کارآفرینان ، تهران 1379  .
2- 
واژه نامه علوم ارتباطات ، انتشارات کارآفرینان ، تهران 1379  .
3- 
واژه نامه جامعه شناسی ، در دست حروفچینی  .
4- 
ارتباطات و تغییر اجتماعی در کشورهای در حال توسعه ، گوران هدابرو ، کانون ترجمه و نشر آفتاب  .
5- 
جهانی سازی ، انتشارات کتاب صبح ، تهران 1380  .
6- 
ماخذ شناسی تبلیغ ، موسسه فنون انتشار جمعی ،در دست حروف چینی .
7- 
مفاهیم اساسی ارتباطات ،(2 جلد)،دردست نمونه خوانی ،موسسه فنون انتشار جمعی
8- 
راهنمای آماده سازی طرحهای تحلیل محتوی ، انتشارات پژوهشگاه فرهنگ ومعارف ،1384
9- 
استعمار فرا نو ، انتشارات پژوهشگاه فرهنگ ومعارف ،در دست آماده سازی وچاپ
11- 
تحلیل محتوی :روش تحلیل پیامهای ارتباطی ،انتشارات حفاظت اطلاعات ناجا؛1388 .
12- 
راهنمای عملی آماده سازی طرحهای پیمایشی، نشر علم1391 .
13- 
مقدمه ای بر روش تحلیل گفتمان ،انتشارات دانشگاه فارابی ،تهران 1389
14- 
روش شناسی علوم ارتباطات ،نشرعلم ،1391
15- 
معنی شناسی خبر،خبرگزاری فارس ،تهران ،1390
16- 
اصول هنجاری خبر ،اداره کل پژوهش معاونت سیاسی صداوسیمای ج.ا.ا،تهران 1391 .
17-
راهنمای عملی طرحنامه نویسی درروش تحلیل محتوی ،انتشارات علم 1391 .
18-
روشهای تحقیق درارتباطات ،انتشارات علم ، 1391
19- 
واژه نامه علوم ارتباطات وپژوهشهای رسانه ای ،موسسه فنون ،1391 .

د)مقالات:( مندرج در نشریات علمی ، پژوهشی ، ترویجی ، ( تالیف و ترجمه  ))
1- 
اینترنت و تهاجم فرهنگی ، فصلنامه سنجش و پژوهش ، 1379
2- 
جهانی سازی و ابزار آن ، فصلنامه فرهنگی اجتماعی شورای عالی زنان ، ریاست جمهوری ، 1380
3- 
وضعیت زنان در عرصه جهانی شدن ، کتاب زنان ، .1380
4- 
وضعیت پژوهشهای رسانه ای در عصر جهانی سازی ارتباطات ، فصلنامه سنجش و پژوهش ، 1380
5- 
مخاطب پژوهشی و روشهای آن ، فصلنامه سنجش و پژوهش ، 1380
6- 
بررسی نظرات مسئولان دانشگاهها در خصوص روش پذیرش دانشجو به شیوه متمرکز :فصلنامه سیاست علمی وپژوهشی 1367
7- 
فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران ، فصلنامه سیاست علمی و پژوهشی ، شماره 2 پاییز و زمستان 1371
8- 
انگیزه در ارتکاب جنایت ، هفته نامه حوادث ، شماره 4  .
9- 
سایه خشونت در امریکا ، هفته حوادث ، شماره 5  .
10- 
لحظه ای غفلت عمری پشیمانی ، هفته حوادث ، شماره 14 و شماره 15
11- 
بررسی عوامل موثر بر رضامندی مردم از مطبوعات ، فصلنامه رسانه ، 1377 ، شماره  – .
12- 
تکنولوژیهای جدید ارتباطی ، جهانی سازی و جوامع چند فرهنگی ، گزارشی از چهلمین نشست محققان انجمن بین المللی تحقیق در ارتباطات ، فصلنامه رسانه ، سال 1376 ، شماره  – .
13- 
بررسی مسایل و مشکلات ازدواج ، هفته نامه حوادث  .
14- 
ویدئو و نقش آن در آموزش صیادی ( مقاله ارائه شده در چهارمین کنفرانس شیلات ایران ) تهران ، 1371
15- 
روزنامه نگاری عینی موافقان و مخالفان ، فصلنامه رسانه ، شماره ، پاییز 1375  .
16- 
بررسی محتوای فیلمهای پر مصرف ویدئویی ، فصلنامه نمونه پژوهش ،1379
17-
ساختار وبلاگهای فارسی زبان؛فصلنامه علوم اجتماعی(علمی – پژوهشی)،1386
18- 
شیوه های علمی انجام طرحهای تحلیل محتوی ، فصلنامه پیام مدیران صدا و سیما
19- 
رسانه ها وجهانی سازی ،نشریه زمانه ،1383
20- 
جهانی سازی و ابزار آن 2، فصلنامه فرهنگی اجتماعی شورای عالی زنان ، ریاست جمهوری ، 1380
21- 
رسانه ومدیریت بحران ،فصلنامه پژوهشهاس ارتباطی ،تهران 1388 .
22- 
مخاطب وروشهای مخاطب پژوهی،کتاب ماه علوم اجتماعی ،تهران 1388 .
23- 
نظام مطلوب تبلیغات بازرگانی در ایران،اطلاعات سیاسی – اقتصادی(علمی – پژوهشی)،شماره های 225-226؛مردادوتیر 1385
24- 
بررسی دیدگاههای اساتید نسبت به نهضت تولید علم وجنبش نرم افزاری ؛قصلنامه دانشگاه اسلامی(علمی –پ‍‍ژوهشی) ،تهران
25- 
بررسی دیدگاههای دانشجویان نسبت به نهضت تولید علم وجنبش نرم افزاری ؛قصلنامه دانشگاه اسلامی(علمی – پ‍‍ژوهشی) ،تهران
29- 
تعامل دانشگاهیان با نظام ومدیریت کلان کشور ؛قصلنامه دانشگاه اسلامی(علمی – پ‍‍ژوهشی) ،تهران
30- 
نظام مطلوب مهندسی فرهنگی ،مقاله ارائه شده به کنفرانس مهندسی فرهنگی ،شورایعالی انقلاب فرهنگی ،دیماه 1385 .
31- 
مهندسی فرهنگی رادیو:رویکردی فرهنگی به توسعه از طریق ارتباطات رادیویی؛دومین اجلاس جهانی رادیو (abu) ،تهران 1388 .
32- 
تهدیدات رسانه ای غرب ومدیریت بحران؛مقاله به سمینار رسانه وبحران؛صداوسیمای ج.ا.ا ،پاییز 1386 .
33- 
سکولاریسم ومخاطب پژوهی ؛مرکز تحقیقات اسلامی صدا وسیما قم ؛همایش تلویزیون وسکولاریسم .
34- 
دیدگاههای مقام معظم رهبری در خصوص نقشه حامع علمی کل کشور ؛همایش نقشه جامع علمی کشور؛دانشگاه علامه طباطبایی ؛بهمن 1385
35- 
پیش شرطهای دسترسی به جامعه دانایی محور با تاکید بررسانه های بومی در استان بوشهر؛سمینار گردشگری بوشهر؛دیماه 1385
36- 
نقش زبان در خبر،مجموعه بایسته های خبر ؛معاونت سیاسی صداوسیما،1383
37- 
آسیبهای فرهنگی فقدان نظامنامه تبلیغات بازرگانی ،فصلنامه پژوهش وسنجش ،شماره 29،یهار 1381
38- 
جهانی شدن ؛زمینه ها وبازتاب آن در پژوهشهای رسانه ای ،فصلنامه پژوهش وسنجش ،شماره 25 ،بهار 1380 .
39- 
کلیات راهکارهای اسلامی شدن دانشگاهها (1)،فصلنامه دانشگاه اسلامی(علمی –پژوهشی) ؛شماره 25و26
40- 
کلیات راهکارهای اسلامی شدن دانشگاهها (2)،فصلنامه دانشگاه اسلامی(علمی –پژوهشی) ؛شماره 27
41- 
مردم سالاری دینی ؛فصلنامه دانشگاه اسلامی(علمی –پژوهشی) ،شماره 21و22
42- 
ضرورت طراحی وتدوین نظام جامع تبلیغات بازرگانی،ماهنامه دانش تبلیغات ،تهران 1384 .
43- 
نقش بسیج دانشجویی در دانشگاهها،فصلنامه مطالعات بسیج ،تهران 1383
44- 
نقش شبکه های اطلاع رسانی در همسر یابی،فصلنامه سازمان ملی جوانان ،تهران1388
45- 
رسانه های خبری وبیداری اسلامی ،فصلنامه مشرق موعود(علمی –پژوهشی) شماره 18،تهران ،1390
46- 
تهدیدات رسانه ای غرب ونقش بسیج در رفع تهدیدات،فصلنامه مطالعات بسیج(علمی –پژوهشی) ،تهران 1390 .
47- 
ساختار وبلاگهای فارسی زبان ،فصلنامه علوم اجتماعی(علمی –پژوهشی) ،تهران ،1389 .
48- 
الزامات ومانع استقرار شهر الکترونیک در ایران، فصلنامه راهبرد فرهنگ(علمی –پژوهشی) ،تهران 1389 .
49- 
روش شناسی تحلیل واستنباط مضامین موعودگرا ،فصلنامه مشرق موعود (علمی –پژوهشی )
50 – 
رسانه ومدیریت بحران ؛فصلنامه پژوهشهای ارتباطی ،ویژه نامه شماره 1 رسانه ومدیریت بحران
51- 
رو ش شناسی پیوست نگاری فرهنگی ،کنگره بین المللی پیوست نگاری فرهنگی ،بوشهر ،1391

ه)مقالات در سمینارهای خارجی  :

– ICA Pre conference 2006  ، The Preconditions Of Access To Knowledge Society In Developing countries (with the emphases on Iran)
The Factors influencing gate keeping of news for presenting at international and regional arenas , peaceful criteria
Of Gate Keeping ,IAMCR ,Singapore
– The content Analysis of Persian Web logs, IAMCR Conference, 2007,Portugal,losophonia university
-The structure of Gaza News in western & Islamic Media ,IAMCR conference 2010;Turky
– The creative advertising on social networks sites, IAMCR Conference,2011

و)میزگردها :

1- پس فرست وبازخورددر مطبوعات کودک ونوجوان،سالنامه تحلیلی – آموزشی .اطلاع رسانی ویژه مطبوعات کودک ونوجوان،شماره اول ،تهران 1375 .
2- 
میزگرد مشکلات وموانع انجام فعالیتهای پژوهشی در کشور ؛سازمان مطالعات وتحقیقات نمسا؛1383
3- 
عرفی شدن ،نشست اساتید معارف ،مشهد 1384 .
4- 
اقتصاد فرهنگ ،تابستان 1387 ،مرکز مطالعات شهر تهران
5- 
مسئله یابی در روش پیمایشی ؛دانشگاه عالی دفاع ملی ؛تهران تابستان 1388
6- 
میزگرد چالشهای توسعه منطقه ای با استفاده از فناوریهای نوین ارتباطی ،بوشهر ،1384
7- 
میزگرد کنفرانس بین المللی نهضت تولید علم وجنبش نرم افزاری /سالن اجلاس سران 1383
8- 
میزگرد چالشهای فضای مجازی ومدیریت آسیبهای اجتماعی ،وزارت کشور ،تهران 1390
9- 
میزگرد صفحات قرآنی درمطبوعات ،نمایشگاه بین المللی کتاب ،تهران 1390
10- 
میزگرد ،جنگ نرم وشیوه های مقابله با تهدیدات رسانه ای دشمن،تهران ،صداوسیما ج.ا.ا،شبکه 3 ،1390 .
11- 
میزگرد شیوه های پاسخ به انتظارات مخاطبان رسانه ملی ،صداوسیمای ج.ا.ا ،شبکه 4 ،برنامه یک شب فیروزه ای ،زمستان 1390
ز)کارگاهها  :
1- شیوه ها وتکنیکهای برگزاری مراسم پیروزی انقلاب اسلامی ،همایش سراسری شورای هماهنگی تبلیغات ،مشهد 1377 .
2- 
برگزاری مراسم بر اساس چالشهای محلی ومنطقه ای ،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی 1380؛تهران .
3- 
تکنیکهای اجرایی برگزاری مناسبتها ،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران 1381 .
4- 
صنایع فرهنگی ؛سازمان فرهنگی –هنری شهرداری تهران ،1387 .
5- 
آموزش خبرنویسی ،وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی :خبرگزاری شبستان ،رامسر ،تابستان 1385 .
6- 
روش تحلیل محتوای شبکه های تلویزیونی ،مونیتورینگ معاونت سیاسی سازمان صداوسیما،تهران1379 .
7- 
روش تحلیل پیشرفته رسانه های دیداری وشنیداری ،مونیتورینگ معاونت سیاسی صداوسیما؛1380تهران
8- 
روش تحلیل محتوی؛مرکز مطالعات ،تحقیقات وسنجش برنامه ای صداوسیما،تهران 1374 .
9- 
روشهای سنجش افکار ،بنیاد مستضعفان ،رامسر 1383
10-
روشهای سنجش افکار پیشرفته ؛بنیاد مستضعفان؛شیراز ؛1384
11- 
روشهای سنجش افکار ،مرکز مطالعات وتحقیقات بسیج ،مشهد مرداد 1385
12- 
روشهای پرسشگری ؛پژوهشکده مطالعات بسیج ؛دانشگاه شهید بهشتی ،1386
13- 
روشهای سنجش افکار پیشرفته ؛سازمان تحقیقات خودکفایی بسیج ،شهریور 1385 .
14- 
کارگاه برنامه ریزی فرهنگی ؛وزارت علوم ؛تحقیقات وفناوری ،معاونت فرهنگی ،آبان 1384 .
15- 
مخاطب شناسی وشیوه های تبلیغ ،دانشگاه شهید بهشتی ؛ویژه ائمه جماعات ورابطین فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها،1384 .
16- 
کارگاه تحلیل محتوای برنامه های سیما ،اداره کل آموزش معاونت سیما ،صداوسیما،1383-1384
17- 
کارگاه روش تحلیل محتوی ؛ویژه کارگردانان وعوامل تولید ،اداره کل آموزش سیما،تهران 1385
18- 
روش تحلیل پیامهای ارتباطی ؛مرکزارزیابی برنامه ها ،صداوسیما ،1380
19- 
شیوه های نارت وارزیابی برنامه های صبحگاهی صداوسیما ،مرکز ارزیابی صداوسیما،1384
20- 
سنجش افکار ،سازمان تحقیقات خودکفایی ،مشهد 1383
21- 
روش پیمایشی وکاربردآن در سنجش افکار ،وِزه روابط عمومی های دانشگاههای سراسر کشور ،وزارت علوم ،تحقیقات وفناوری ،تهران 1384 .
22- 
روش تحلیل محتوای مقدماتی ؛مرکز نظارت وارزشیابی صداوسما ،تهران ،مرداد1388 .
23- 
روش تحلیل گفتمان وکاربردهای آن ،سازمان حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح ،تهران 1389
24- 
روش تحلیل گفتمان ،وزارت امورخارجه ،دوره سفرا ،معاونین حوزه وزارتی ،تهران 1390
24- 
روشهای تحقیق ،وزارت امورخارجه ،دوره مدیران وزارت امورخارجه ،تهران 1390،
25- 
تکنیکهای جنگ نرم ،دوره بسیج ،تهران 1390 .
26- 
ارتباطات موثر در انتخابات ،موسسه رسانه گستر ،دوره اعضای اتحادیه میهنی کردستان عراق ،تهران بهمن 1390
27- 
انتخابات وتبلیغات ، موسسه رسانه گستر ،دوره اعضای اتحادیه میهنی کردستان عراق ،تهران بهمن 1390
28-
مدیریت آسیبهای اجتماعی در فضای مجازی ،معاونت فرهنگی واجتماعی وزارت کشور ،کارگاه مدیران کل اجتماعی وزارت کشور،تهران ،تابستان 1390 .
29- 
رسانه ها ومهارتهای زندگی ،آستان قدس رضوی ،دوره مربیان پرورشی مناطق آموزش وپرورش مشهد مقدس ،تهران 1390 .
30-
مهارتهای پژوهش ومطالعه ،دبیران منطقه 6 آموزش وپرورش شهر تهران،تهران 1390 .
31- 
اصول هنجاری خبر تلویزیونی ،اداره کل پژوهش سیاسی ،صداوسیمای ج.ا.ا ،تهران تابستان 1390 .
32- 
کارگاه روشهای پیشرفته تحقیق :روش کیو ،دانشگاه عالی دفاع ملی ،تهران 1390 .
33- 
کارگاه طراحی پروپوزال ،دانشگاه جنگ ،تهران ،1390 .
44- 
کارگاه روشهای تحقیق در آینده پژوهی ،دانشگاه امام حسین (ع) ،تهران 1391
45-
کارگاه روش تحقیق تحلیل روایت ،دانشکده صداوسیما ،تهران ،تابستان1391
46- 
کارگاه روشهای تحقیق ورویکردهای آن ؛دانشگاه امام حسین (ع)،تهران تیرماه 1392 .
47- 
کارگاه روش تحلیل محتوی ، دانشگاه امام حسین (ع)،تهران تیرماه 1392 .

ح)سخنرانیها :

1- استعمار فرانو،دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی،تهران 1385
2- 
استعمار فرانو ونقش رسانه ها درآن ؛تشکلهای سیاسی دانشگاهها ،اتحادیه تشکلهای مستقل ؛1384
3- 
ویژگیهای مخاطبان رسانه ها در جامعه دانایی محور ،همایش اقتصاد دانایی محور،بوشهر 1384،
4- 
تکنیکهای نفوذ رسانه ای غرب ؛همایش قلم استاد؛مشهد 1383
5- 
فناوریهای نوین ارتباطی وشیوه های نفوذ؛نهاد نمایندگی مقام مغظم رهبری در دانشگاهها منطقه 3 کشور ،1385
6- 
فناوریهای نوین ارتباطی وآسیبهای آن ؛دانشگاه علوم پزشکی ایلام ،1383
7- 
آسیب شناسی فر هنگی ،دانشگاه هنر ؛تهران 1384
8- 
شیوه های نفود رسانه های غربی ؛نشست اساتید دروس معارف ،مشهد،1384
9- 
چشم انداز تبلیغات در جامعه دانایی محور ،دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی 1385
10- 
همسریابی اینتر نتی ،سازمان ملی جوانان ،1387
11- 
فناوریهای نوین ارتباطی وعرصه های تبلیغ ؛دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم ،برگزار شده درسالن اجتماعات فیضیه ؛قم 1378
12- 
نقش توسعه بخشی ارتباطات ،شرکت مخابرات ایران ،1376
13- 
جنگ نرم وتکنیکهای آن ،همایش ملی جنگ نرم.تهران 1389
14- 
رسانه های فراگیر خبری وبیداری اسلامی ،هشتمین همایش بین المللی مهدویت /رسانه های زمینه ساز.تهران 1390
15- 
فلسفه دینی ارتباطات ورسانه ،همایش ارتباطات دینی ،مشهد ،تیرماه 1391 .
16- 
روش شناسی تحلیل مضامین موعودگرا،همایش بین المللی مهدویت ،مرکز همایشهای بین المللی صداوسیما ،تیرماه 1391

ط ) ترجمه  :

1- سقوط سوسیالیزم ، ماهنامه فرهنگ توسعه ، شماره – تاریخ 1371
2- 
عوامل موثر بر جریان بین المللی اخبار ، در دست چاپ  .
3- 
روابط بین الملل و ارتباطات ، دکتر مجید تهرانیان ، در دست ویرایش ( ترجمه  ) .
4- 
اقناع و ترغیب وارسی شده ، ( مقاله ) فصلی از کتاب تبلیغات سیاسی ، در دست ویرایش  .
5- 
چارلز ، اثر شرلی جکسون ( داستان تربیتی در خصوص رفتار با کودک  )  ، تهران سال 1372 ، برای ماهنامه نهضت (ارگان سازمان نهضت سواد آموزی  ) . ( ترجمه  ) .
6- 
تاریخچه مطالعات انتقادی در ارتباطات ، اثر هائو هارت ، دردست ویرایش ، ( ترجمه  ) .
7- 
آثار فرهنگی تبلیغات بازرگانی ، اثر گیلیان دیر ، هفته نامه صبح شماره مرداد ، 1374  .
8- 
اینترنت : بیم ها و امیدها اثر دکتر حمید مولانا ، 19 تیر 1374 ، هفته نامه صبح  .
9- 
روشهای تحلیل : محتوا ، اصول و شیوه ها ،
10- 
تاریخچه پژوهشهای ارتباطی در جهان در دست ویرایش ، اثر پل لازارسفلد ،‌ ( ترجمه  ) .
11- 
ترافیک یکسویه برنامه های تلویزیونی – تاپیو واریس ، ( ترجمه  ) .
12- 
ارتباطات و روابط بین الملل ، اثر دکتر حمید مولانا ، ترجمه شده – در دست ویرایش ( مقاله  ) .
13- 
وسایل ارتباط جمعی امروز ، تحلیلهای حاکم یا متناوب ، اثر وان دیک ، کتاب ماه علوم اجتماعی شماره 17  .
14- 
تحلیل گفتمان ، توسعه و کاربردها ، اثر وان دیک کتاب ماه علوم اجتماعی ، شماره 18  ) .
15- 
تحلیل اخبار به عنوان گفتمان ، اثر وان دیک ،کتاب ماه علوم اجتماعی شماره 19 .
16- 
وسایل ارتباطی مسلمانان : وضعیت موجود و جهت گیری های آینده ، اثر محمد ، ا ، صدیقی ، دانشگاه الینویز ، مک کامبز، 61455/11/ ( ایالات متحده آمریکا ) ،کتاب ماه علوم اجتماعی شماره 8 ،آبان 1387 .
17- 
مفهوم اسلامی خبر ، سعید السینی
18- 
شیوه های علمی انجام طرحهای تحلیل محتوا ، فصلنامه پیام مدیران صدا و سیما
19- 
ارتباطات و توسعه : نقد الگوی حاکم ، اورت راجرز ( ترجمه  )
20- 
اطلاعات ،اثر ال .دیوید ریچی ،انتشارات سیج  .
21- 
روش شناسی علوم اجتماعی ماکس وبر ،اثر توبی ای.هوف ،انتشارات
transaction books


منبع: مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها 

زمان انتشار: 1394/05/10 به نقل از نسخه چاپی
ارسال خبر

پی نوشت :

ثبت ديدگاه


آدرس ايميل شما منتشر نمی شود.

اعداد بالا را وارد نمایید*

ديدگاه‌ها 0 ديدگاه


آخرین مطالب
   
به عقیده برخی کارشناسان برند و طبق تحقیقات دیگری که انجام شده، وفاداری هواداران، ستاره های...
1395/11/05

   
برای اطلاع رسانی از طریق رسانه های سنتی و محیطی باید رسانه های محیطی زیادی را تحت پوشش قرا...
1395/11/05

   
سمینار آموزشی شهرداری پیشگام مردمداری توسط روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری برگزا...
1395/11/05

   
دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از صدور مجوز انتشار ۴۹ رسانه و تغییر وضعیت ۱۰۱ رسانه مکتوب و ال...
1395/11/05

   
مدیر عامل خانه مطبوعات استان یزد با بیان این که وضیت رسانه‌ها در این استان اصلاً خوب نیست،...
1395/11/05

   
درگذشت آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی، شنیدن صدای تیراندازی در تهران و بعد هم حادثه «پلاسکو» و ب...
1395/11/05

   
نشست مشترک روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شاهرود با محوریت دهه فجر به میزبانی فرمانداری ویژ...
1395/11/05

   
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر لرستان برنامه ای این ستاد را همزمان با اایم...
1395/11/04

   
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ظهور پدیده شهروند خبرنگار در عرصه اطلاع ...
1395/11/04

   
هیأت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی‌های کردستان با برگزاری مجمع عمومی انتخاب و معرفی...
1395/11/04