English
روزنامه؛ ابزار بدون تاریخ انقضای تبلیغات        

روزنامه؛ ابزار بدون تاریخ انقضای تبلیغات

هزینه بالای تبلیغ در قطع بزرگ، می‌تواند مانعی مهم بر سر راه بسیاری از برندهای نوپا باشد، اما به خاطر داشته باشید که همانگونه که تبلیغ در قطع بزرگ می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد، برای بسیاری از کسب‌وکارهای تازه و نوپا نیز تبلیغات روزنامه‌ای در قطع کوچک، می‌تواند به همان اندازه تأثیرگذار باشد.

تبلیغات در تلگرام؛ بی قانون، بی مالیات و بی فایده        

تبلیغات در تلگرام؛ بی قانون، بی مالیات و بی فایده

برای اثبات بی فایده بودن این تبلیغات همین بس که اکثر کاربران به علت حجم بالای ارسال این پیام ها قبل از دیدن محتوای آنها، پیام های مذکور را پاک کرده یا ریپورت اسپم می کنند و این فضا برای تبلیغات دهندگان هم شکلی آزاردهنده و بی فایده داشته و در واقع پول خود را هدر می دهند .

انواع محتوا در بازاریابی محتوا چیست؟        

انواع محتوا در بازاریابی محتوا چیست؟

معمولاً ویدیوها و پادکست‌ها اشکال بکری از بازاریابی محتوا می‌باشند چرا که افراد فکر می‌کنند این روش‌ها پرهزینه و دشوارند. اما با کاهش قیمت تجهیزات حرفه‌ای، ایجاد محتوای صوتی و تصویری باکیفیت بالا بسیار آسان‌تر از گذشته است

6 اصل روابط عمومی که کارگزاران روابط عمومی نمی توانند فراموش کنند        

6 اصل روابط عمومی که کارگزاران روابط عمومی نمی توانند فراموش کنند

روابط عمومی یک فرآیند طولانی مدت است، نه یک راه حل کوتاه مدت. برخلاف آنچه در برخی فیلم ها و یا نمایش ­های تلویزیونی القا م ی­کنند، هیچ راهی برای بیرون ماندن روابط عمومی از بحران وجود ندارد. شما می توانید آسیب­ها را به حداقل برسانید اما نمی ­توانید درباره اینکه روشی که شما در ایجاد آن دست داشتید خارج از دایره بحران است صحبت کنید. توسعه، پرورش و افزایش شهرت و اعتبار به زمان زیادی نیاز دارد اما فوایدی که به همراه دارد ارزش صرف این زمان را دارد.

ارتباطات
خبر
مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمانشاه منصوب شد    
مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمانشاه طی ابلاغ حکمی منصوب شد.
1395/12/07

نشست علمی تخصصی انجمن روابط عمومی ایران برگزار شد    
یکصدو نود و هشتمین نشست علمی تخصصی انجمن روابط عمومی ایران با موضوع « نقش روابط عمومی ها د...
1395/12/07

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان قدس برگزار شد    
شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان قدس به ریاست سید مهدی محمدی فرماندار و رئیس شورای رو...
1395/12/04

کار کمیته روابط عمومی اسلامی (MPAC )؛ حمایت از مسلمانان تا ساخت فیلم مالکوم ایکس    
کار کمیته روابط عمومی اسلامی به نوعی مانند کار کمیته روابط عمومی اسراییل (Impac) در آمریکا...
1395/12/04

کارکردهای اخلاقی تبلیغات    
دکتر فرهنگی با تشریح کارکردهای اخلاقی تبلیغات و ترویج فروش، گفت: بازاریاب‌ها و مبلغان، عوا...
1395/12/04

برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی    
دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی،مردادماه ۱۳۹۶ توسط انجمن...
1395/12/04

جلسه هماهنگی مدیران روابط عمومی ورزش و جوانان کشور برگزار شد    
پیام نظر مشاور مدیرکل ورزش و جوانان و مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران گفت: رواب...
1395/12/04

موفق‌ترین چهره تبلیغاتی ایران کیست؟    
«دنیای تبلیغات، رسانه تبلیغات و برند» با برگزاری یک نظرسنجی مردمی موفق ترین چهره تبلیغاتی ...
1395/12/03

روابط عمومی ها با تشخیص اولویت ها و اطلاع صحیح، مدیران را در امر تصمیم گیری یاری کنند    
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، دومین جلسه ی شورای اطلاع رسان...
1395/12/03

تبلیغات و بازاریابی
نقش تبلیغات در بازاریابی    
تبلیغات و اطلاع رسانی وسیله سریع حرکت کالا و خدمات از نقطه تولید به نقطه مصرف بوده که در معرفی کالا و خدمات و نیز بالا بردن سطح فروش نقش مهمی را ایفا می کند، که البته سازمانها بر اساس نوع دیدگاه به ترویج تبلیغات، سرسام آور بودن هزینه اطلاع رسانی و سایر عوامل درون سازمانی، نسبت به این امر تصمیم سازی می کنند .

معرفی مهمترین انواع برندینگ    
ساخت برند یکی از مهمترین جنبه های گسترش یک کسب و کار است. از این کار برای آگاه سازی از نام تجاری و افزایش صدای مصرف کننده استفاده می شود. برند سازی همچنین به کسب و کارتان هویت می بخشد.

برند سیاسی، مرواریدِ صدفِ ناشناخته بازاریابی سیاسی    
بازاریابی سیاسی نیاز به تحول ساختاری دارد و باید دانش جهانی را در بطن فرآیند های خود جاری سازد یا به اصطلاح خون جدیدی باید در رگ های این ناشناخته جریان یابد

ویترین
یادداشت
آیا ترامپ بهترین کمپین روابط عمومی سال 2016 را اجرا کرد؟    
به طور کلی جای تعجب نیست که ترامپ در نتیجه عملکرد روابط عمومی ­اش پیروز شد، قطعا و یقینا او یک رهبر اولیه داشت. در ماه مارس نیویورک تایمز تخمین زد که ...
تعداد نظرات :0

چگونه روابط عمومی و بازاریابی محتوا می­  توانند با یکدیگر همکاری کنند؟    
روابط عمومی و بازاریابی محتوا زمانی قدرتمند می ­شوند که با یکدیگر کار می ­کنند، به ویژه برای برنامه ­های روابط عمومی B2B که برای آموزش مشتریان احتم...
مترجم: معصومه رشیدی تعداد نظرات :0

نکاتی در مورد روابط عمومی فدراسیون‌های ورزشی    
در فدراسیون های ورزشی ایران بدون شک ارتباط با رسانه یکی از ارکان اصلی است که مدیر روابط عمومی باید به بهترین شکل از آن بهره ببرد. برای همین هم هست که ...
نویسنده: محمد پناهی فرد تعداد نظرات :0

گفت و گو
مصاحبه ابزار شفافیت یا اهرم تهدید!    
مصاحبه ابزاری برای کشف حقیقت و یافتن پاسخ سوالاتی است که در افکار عمومی مطرح است. از این رو پرسشگری ماهیت حرفه خبرنگاری و پاسخگویی بدون هرگونه برخورد ...

برندسازی ضرورت شکل گیری اقتصاد مقاومتی    
ایرانیان از گذشته تا به حال در کارآفرینی و تجارت بسیار عملکرد خوبی داشته اند. اگر به اقتصاد مقاومتی با رویکرد توانمند سازی نگاه کنیم، می تواند منجر به...

روزنامه‌نگار باید همیشه به‌روز و باسواد باشد    
مختاریان کار روزنامه‌نگاری را با عشق و علاقه‌ انتخاب کرده و همچنان این حرفه را دوست دارد. او که تجربه‌ی کارآموزی در روزنامه‌های غیرایرانی را در دوران ...

گزارش
   
یکی از عوامل موفقیت نایک مهارت کمپانی نایک و مدیران بازاریابی اش است. این شرکت استراتژی پیچیده ای در طراحی، تولید و فروش محصولات خود برای ورزشکاران از سراسر دنیا دارد، به طوری که تبدیل به یکی از نام های تجاری نوآور در بازاریابی ورزشی شده است

بـازار کـار
آشنایی با دکتر فریدون صدیقی    
فریدون صدیقی ۷ آذر سال ۱۳۲۸ در سنندج به دنیا آمد .

دکتر حسام‌الدین آشنا    
حسام‌الدین آشنا متولد سال 1343 در تهران است. وی کارشناسی‌ارشد معارف اسلامی و تبلیغ و دکتری فرهنگ و ارتباطات را در کارنامه خود دارد.

نظرکده

میزان بهره مندی روابط عمومی ها از فضای مجازی را چگونه ارزیابی می کنید؟

توضیحات :  
نظر دهيد مشاهده نتایج
پایش اخبار تبلیغات و بازاریابی
مشاهده مطالب بیشتر...