» اخبار

سمینار آینده نگری روابط عمومی در مدیریت نوین سازمان ها

مرکز آموزش مدیریت دولتی، سمینار آینده نگری روابط عمومی در مدیریت نوین سازمان ها را 17 مرداد ماه 96 در محل مرکز آموزش مدیریت دولتی برگزار می کند.

فرم فراخوان پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی منتشر شد

فرم فراخوان پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با موضوع اصلی «اثرگذاری و اثرپذیری در رسانه‌های اجتماعی (تعاملی)»، منتشر و در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

متاسفانه برخی از روابط عمومی ها هنوز به رسالت خود واقف نیستند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برخی از روابط عمومی ها هنوز به رسالت خود واقف نیستند که انتظار می رود اکنون که انتخابات تمام شده و بهانه ای برای خودداری از تبلیغ فعالیت های دولت وجود ندارد این وظیفه خود را به خوبی ایفا کنند.

روابط عمومی های برتر چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

روابط عمومی های برتر دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در هشتمین همایش تجلیل از روابط عمومی های برتر این استان روز دوشنبه (29 خرداد) معرفی و تجلیل شدند.

» یادداشت

نقش یادگیری ماشینی در روابط عمومی

یادگیری ماشینی، به‌خصوص ابزار یادگیری نظارت‌شده‌ای که می‌توانند مشتری‌مان را تشخیص دهند، می‌تواند کمک کند تا ارتباطات مهم فردی کمتری را از دست دهیم و به‌صورت کلی برای فهم عرصه‌ی ارتباطات کمک‌کننده باشد.

شناسایی سه «شکاف» قابل توجه و معناد ار در روابط عمومی

بر اساس این مطالعه، زنان شاغل در روابط عمومی در مقایسه با مردان از «تعامل کمتر، رضایت شغلی کمتر، اعتماد به نفس کمتر در فرهنگ کاری خود، اطمینان کمتر به سازمان­های خود و انتقاد بیشتر نسبت به رهبران ارشد برخوردار بودند.» 39 درصد پاسخگویان زن در مقایسه با 33.6 درصد سال 2015، اظهار کردند در محل کار تعاملی نیستند.

گام ­هایی برای برنامه ­ریزی بهتر در روابط عمومی

هنگامی که در حال ایجاد طرح­های روابط عمومی برای یک مشتری موجود هستید، بسیار مهم است که درباره عناصر بی ­اثر کمپین بحث و بررسی کنید. تشخیص موارد ناموفق و بیهوده به شما کمک می کند از آنچه سودمند و اثرگذار نیست دوری کرده و به سمت عناصری بروید که شانس بهتری برای افزایش بار ترافیکی ایجاد کرده و میزان آگاهی و فروش را بالا می ­برند.

چگونه پیشرفت در هوش مصنوعی بر روابط عمومی تاثیر خواهد گذاشت؟

با استفاده از داده‌های فوری که به عنوان یک دارایی استفاده می ­شود، متخصصان صنایع روابط عمومی و رسانه‌ها قادر هستند تا مخاطبان شان را با محتوایی که دوست دارند تغذیه کنند نه محتوایی که برای آنها آزار دهنده است. این وضعیت به آنها کمک می­ کند تا زمان سپری شده بر روی محتوایی که از سوی مخاطبانشان مورد استفاده قرار نمی­ گیرد را ذخیره نمایند.

» بین الملل

» مقاله

روابط عمومی و مدیریت بحران

جهان بیشتر عملکرد مدیران روابط عمومی را مورد سنجش قرار می‌دهد و نه آنچه را که این افراد آرزو دارند باشند. این عملکرد به عنوان یک حرفه، نسبتاً جدید است. فاصله‌ی بین وظایف، مفاهیم برجسته و آرزوهای شغلی همچنان وجود دارد، لیکن تدریجاً کاهش خواهد یافت. در عین حال ممکن است افرادی که وارد این حرفه می‌شوند نیاز به ایجاد تعدیل در پیش انگاره‌های خود داشته با...

روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها، همکاری‌های متقابل

فلسفه‌ی پیدایش روابط عمومی در مدیریت جدید در حقیقت برچنین برداشتی از مدیریت استوار است. مدیری که وسعت دید داشته و مجموعه نگر است و سازمان را به عنوان یک واحد مستقل کلی و یکپارچه نگاه می‌کند که متأثر از عوامل خارجی و داخلی است سعی می‌کند با ارتباط با این عوامل متغیر سازمان را به پیش ببرد. سازمان هر قدر مستقل به نظر برسد، در حقیقت در یک رشته ارتباطات...

روابط عمومی‌ها و روزنامه‌نگاران

متقابلاً روزنامه‌ها، در کارهای روابط عمومی دارای نقش اساسی و بنیادی هستنأ، زیرا ابزار رساندن پیام‌های آنان به مردمند. مطبوعات به هرگونه اخبار و اطلاعات و گزارش‌ها که روابط عمومی برای آن‌ها ارسال می‌دارد، نیازمندند و در حقیقت از آن‌ها استقابل هم می‌کنند و متقابلاً روابط عمومی‌ها به روزنامه‌ها برای درج و نشر پیام خود محتاجند.

روابط عمومی‌ها، رسانه‌ها و حقیقت

یکی از مهم‌ترین وظایف این روابط عمومی‌ها، حفظ منافع حاکمیت‌ها، چه در بخش دولتی و چه خصوصی، در برابر رسانه‌ها تشکیل می‌داد و چون تأکید اصلی در بحث ما روابط رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها است، از وظایف دیگر روابط عمومی‌ها گذشته و تنها بر این جنبه تأکید می‌گذاریم.

» گزارش

بیلبوردهای متحرک شهر؛چالش مدرن پایتخت نشینان

تبلیغات بر روی بدنه و شیشه اتوبوس‌ها و و سایل نقلیه عمومی مزایا و معایبی دارد که باید درست مورد بررسی قرار بگیرد. تبلیغات و آگهی بر روی اتوبوس یکی از موثرترین و جذابترین نوع تبلیغات است، این نوع تبلیغات را می‌توان بیلبوردهای متحرک نامید

گزارش برگزاری دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک

دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک صبح روز شنبه نهم اردیبهشت ماه و با حضور دست اندرکاران حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات، صاحب‌نظران و اندیشمندان، مدیران و کارشناسان این حوزه و علاقه‌مندان به فعالیت‌های ارتباطی و روابط‌عمومی در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

نقاط عطف یا کانون­ های روابط عمومی: چهار روش برای هدایت اندازه ­گیری در روابط عمومی

درعصر جدید، روابط عمومی نیازمند آن خواهد بود تا درباره حمایت از شهرت و یا برند شفاف ­تر باشد و روابط سازمان ­های داخلی مهمتر از توانایی ارائه متکی بر قابلیت عملکرد متقابل خواهد بود. در حالیکه تخصص­ های کاربردی ادامه خواهد یافت، عنوان­ ها در مدت پنج ساله از اهمیت کمتری برخوردار خواهند شد.

» تبلیغات و بازاریابی

ربات تلگرام؛ ابزاری برای ارائه خدمات به مشتریان

استفاده از ربات تلگرام و تکنولوژی هوش مصنوعی واقعیت غیر قابل انکار کسب و کارهای امروزی است. زیرا استفاده از این ابزار‌ها در کنار بهینه‌سازی زمان کارکنان امکان رشد و توسعه کسب و کار‌ها را فراهم کرده و کمک زیادی به بهبود ارائه خدمات به مشتریان می‌کنند. دنیای تبلیغات و ارتباط با مشتری دنیایی است که مطمئنا اگر ساختار شکن باشید و مسیرهای جدیدی را در آن‌...

عوامل موثر در موفقیت برند «مک دونالد»

جالب است بدانید که مشتریان هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب یک برند یا محصول، درک و دید کاملی از انتظارات خود دارند. بنابراین برندی موفق خواهد بود که بتواند وارد انتخاب‌های اول مشتریان شود. با توجه به این نکته می‌توان گفت که بهره‌وری و فرآیند ارائه خدمات یکسان، پایه و اساس موفقیت برند مک دونالد است. زیرا با توجه کامل به نیازها و انتظارات مشتریان موفق ش...

استراتژی بازاریابی در مؤسسات قرض الحسنه

. باید پذیرفت اصول مشتری مداری در بانک ها تابع ابزارهایی است که قرض الحسنه ها به عمده آنها دسترسی ندارند، ولی بازاریابی و مشتری مداری در هر سیستمی می تواند تعریف شود و این تعریف به چگونگی جاری سازی اطلاعات در بخش های مختلف ساختار قرض الحسنه بستگی دارد، مثلا فرض کنید یک مؤسسه قرض الحسنه کوچک بعد از چند سال فعالیت تصمیم می گیرد به ساختمان بزرگ تری من...

بازاریابی به سبک ضرابخانه سلطنتی

ضرابخانه سلطنتی روی هر دسته از سکه هایی که تولید می کند، مهر مخصوصی را حک می کند. در زمینه کسب وکار نیز استفاده از یک مهر مخصوص می تواند گزینه مناسبی برای جایگاه شرکت به همراه داشته باشد.

» گفتگو

روابط عمومی در ایران یک امر وارداتی است

روابط عمومی ‌در ایران نیازمند یک "طرح جامع اصلاحاتی" است که باید این طرح بتواند همه ابعاد را پوشش دهد وگرنه هر طرح یک بعدی ناقص است و به صورت مقطعی و جزئی موثر است و قطعاً به ناکامی‌می‌انجامد.

روابط عمومی؛ مکمل و نیروی هم افزای بازاریابی

روابط عمومی ‌باید از هر گونه حرکت منفی شایعه و عواملی که ممکن است باعث تخریب سازمان شود جلوگیری کند و برعکس باید با ایجاد فضایی مناسب باعث آرامش، خوشنامی، شهرت، اعتبار و محبوبیت سازمان شود و در زمینه انجام مسئولیت‌های اجتماعی آن برنامه‌ریزی کند.

رسالت رسانه در شرایط بحران چیست؟

رسانه های سنتی از جمله رادیو، تلویزیون و خبرگزاری ها به عنوان تامین کنندگان نیازهای خبری مخاطبان در شرایط بحران با رعایت مسائلی چون امنیت ملی، باید بتوانند به طور شفاف و دقیق پاسخگوی افکار عمومی باشند.

رسانه های مستقل نقد منصفانه را رواج می دهند

افزایش هجمه ها و انتشار مطالب خلاف واقع در فضای رسانه ای و مجازی کشور، علاوه بر آنکه شکاف این فضا با اخلاق حرفه ای را نشان می دهد، ضرورت توجه به نقد سازنده و منصفانه را برجسته می سازد.

» پایش اخبار تبلیغات و بازاریابی

در 3 ماهه سال جاري صورت گرفت؛/جابه جايي 205 هزار تن بار ترانزيتي از مرز ريلي سرخس

مديركل راه آهن خراسان از جابه جايي 205 هزار تن بار ترانزيتي از مرز ريلي سرخس در 3 ماهه نخست سال جاري خبر داد.

كشف 20 كارگاه توليد مشروبات الكلي خانگي در اردبيل

استاندار اردبيل از كشف 20 كارگاه توليد مشروبات الكلي خانگي در استان خبر داد و گفت: اقدامات كنترلي و پيشگيرانه در ارتباط با ثبت تاريخ مصرف به زمان قبل از توليد بر روي كالا نيز تشديد شد.

افشار خبر داد/وجود دو ميليون و 808 هزار معتاد در كشور/ ماري جوانا دومين مخدر پر مصرف ايران

خبرگزاري ميزان- معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: براساس آخرين آمايش انجام شده، دو ميليو ن و808 هزار معتاد در كشور شناسايي شدند.

» پنجره

تبلیغات خلاق آبمیوه‌گیری فیلیپس

فیلیپس به تازگی تبلیغات چاپی زیر را برای آبمیوه‌گیری خود منتشر کرده است.

تبلیغات خلاق مک دونالد

مک‌دونالد در کانادا تبلیغ چاپی زیر را برای فصل تابستان منتشر نموده است.

بیلبورد خلاقانه کیت کت که بصورت نیمکت تا می شود

کیت کت در یکی از بیلبورد های خلاقانه خودش که قابلیت تا شدن و تبدیل شدن به یک نیمکت را داشت به مردم شانس برنده شدن یک دستگاه نکسوس 7 (Nexus 7) تنها با نشستن بر روی یکی از این نیمکت های خلاقانه و حضور داشتن در یک بازه زمانی خاص را می داد.

Powered by Payesh Design & Development © 2013 - 2017