» اخبار

امروز روابط عمومی ها و رسانه ها با فضای مجازی در چالش هستند

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، تاکید کرد: اطلاع رسانی ها باید با رویکرد و نگاه به سمت مردم باشد تا از سوی آنان پذیرفته شده و موثر باشد.

برگزاری همایش مسئولان روابط عمومی‌ های بنیاد شهید و امور ایثارگران

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ظهور پدیده شهروند خبرنگار در عرصه اطلاع رسانی، گفت: راه‌اندازی نوعی تشکل «شهروند خبرنگار» با استفاده و بهره‌گیری از ایثارگران با استفاده از فضای مجازی برای بهبود نظام اطلاع رسانی حوزه ایثار و شهادت ضروری است.

انتخاب هیأت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی‌های کردستان

هیأت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی‌های کردستان با برگزاری مجمع عمومی انتخاب و معرفی شدند.

سند راهبردی روابط عمومی‌های کردستان تدوین شد

رئیس سابق شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کردستان از تدوین سند راهبردی روابط عمومی‌های استان خبر داد و گفت: این سند به زودی به عنوان نقشه راه و مرجعی برای اتحاد رویه در برخورد با روابط عمومی‌ها به دستگاه‌ها ابلاغ می‌‌شود.

» یادداشت

آنچه هر ارتباط­ گر باید در سال جدید انجام دهد

تکنولوژی­ ها و رویکردهای جدید امروزه برای تعامل موثر با مشتری در سراسر پلت­فرم ­های دیجیتالی دو سویه در دسترس هستند. آن قابلیت به صورت ناباورانه قدرتمند است و هنوز بسیاری بازاریابان به صورت کامل بر روی این فرصت سرمایه ­گذاری نمی ­کنند.

چرا روابط عمومی برای فرآیند بازاریابی امروز ضروری است؟

از طریق پیشرفت در تکنولوژی و فراوانی ابزارهای دیجیتال، روابط عمومی هم اکنون می ­تواند تقاضا را به حرکت درآورد.; روابط عمومی از نقش منحصر به فرد خود در تعامل اولیه به نقطه اوج دراهداف چندگانه رسیده است.

روابط عمومی و بی شعوری

روابط عمومی برای سازمان دهی رفتار بی شعورانه تجارت در داد و ستد با مردم به وجود آمده است . تاکید روز افزون بر روی روابط عمومی، نسبی گرایی اخلاقی را چنان پروبال داده که حتی به رسوایی واترگیت هم به چشم یک کمدی ابلهانه نگاه می شود . هرمیون هانی کات در زندگی نامه اش با عنوان دروغ ها ، چاخان ها و روابط عمومی نشان می دهد که تا پیش از آنکه یاد بگیرد چطور...

9 دلیل برای عشق ورزیدن به حرفه روابط عمومی

احساس عجیبی است وقتی مشتری به شما زنگ می ­زند تا به شما بگوید به فروش نزدیک شده یا به دلیل پوشش خبری چشم انداز جدیدی را کشف کرده است. این قدرت روابط عمومی در عمل است. در روابط عمومی، آنچه ما امروز انجام می ­دهیم می ­تواند در آنچه فردا اتفاق می افتد تغییر ایجاد کند.

» بین الملل

» مقاله

ایده ها و روابط عمومی آینده نگر

زمانی اجرای یک ایده در روابط عمومی موفق تر خواهد بود که جریان ورود داده ها از کانال صحیح و به موقع صورت بگیرد.

شناخت عوامل موثر در توسعه روابط عمومی الکترونیک

این پژوهش با هدف شناخت عوامل مؤثر بر توسعه روابط عمومی الکترونیک، انجام شده است و در آن تاثیر عواملی نظیر زیر ساخت ها، نقش نیروی انسانی، فضای الکترونیک، نقش روابط عمومی به عنوان متغیرهای مستقل تاثیر گذار بر توسعه روابط عمومی الکترونیک مد نظر قرار گرفته است.

سه باور نادرست در حوزه روابط عمومی کدامند؟

شما یک کارگزار و فرد حرفه ­ای روابط عمومی هستید، نه یک دانشمند اطلاعات.; واقعیت: در دنیای تجارت امروز، لازم است که شما هم کارگزار روابط عمومی باشید و هم دانشمند اطلاعات.

روابط عمومی تجاری، به شرکت‌ها چه کمکی می‌کند؟

برای این که در دنیای پررقیب روابط عمومی تجاری، بتوانید موفق‌تر باشید، لازم است قدری دیدگاه خلاقانه و مدرنی داشته باشید.

» گزارش

بهترین کمپین های تبلیغاتی برندها در کریسمس / تبلیغات احساساتی!

کوکاکولا یکی از فعال ترین برندها در ارائه کمپین های تبلیغاتی در کریسمس امسال است. غول نوشیدنی جهان نوع جدیدی از در بطری را تولید کرده که مشتریان می توانند صدای شان را به مدت 30 ثانیه در آن ضبط کنند و به کسانی که دوست شان دارند، هدیه دهند.

شیوه های بازاریابی آنلاین در ایران / «اعتماد» اصل اول بازاریابی آنلاین

استفاده از ایمیل به عنوان ابزار مورد اعتماد بازاریابی در ایران خیلی کاربرد پیدا نکرده است. یعنی در کشور ما ایمیل هایی که برای افراد یا سازمان ها ارسال می شود کمتر مورد توجه قرار می گیرد. این در حالی است که وب سایت ها بیشتر مورد توجه قرار می گیرند

» تبلیغات و بازاریابی

بررسی فعالیت های ارتباطی برند باشگاه پرسپولیس / برندی به پشتوانه تاریخ

به عقیده برخی کارشناسان برند و طبق تحقیقات دیگری که انجام شده، وفاداری هواداران، ستاره های این تیم فوتبال و موفقیت های باشگاه بیشترین تاثیر را می تواند در ارزش ویژه برند پرسپولیس بگذارد.

خبررسانی سریع در رسانه تبلیغاتی

برای اطلاع رسانی از طریق رسانه های سنتی و محیطی باید رسانه های محیطی زیادی را تحت پوشش قرار داد و گرنه اکران طرح آگهی با یک رسانه اثربخشی چندانی برای کسب وکار نخواهد داشت. برای پوشش زیاد هم هزینه بسیاری نیاز است. در نتیجه انتخاب رسانه متناسب با نوع کسب وکار و همچنین بودجه از موضوعات مهمی است که باید به آن دقت زیادی شود و تبلیغات براساس چنین فاکتور...

پیش‌بینی کارشناسان بازاریابی از تحولات شبکه‌های اجتماعی در سال جدید

کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید و باید انجام دهید تا در سال ۲۰۱۷ در حوزه بازاریابی شبکه‌های اجتماعی به موفقیت دست یابید. مهم‌ترین توصیه کارشناسان به شما این است که «مخاطب خود را درک کنید».تاکتیک‌ها مهم‌اند. آشنایی با محیط شبکه‌های اجتماعی مهم است.

جذابیت منابع پیام در تبلیغات

تبلیغات باید با محصول و تصویر شرکت مطابقت داشته باشد و بازار هدف و شخصیت مخاطب را به خوبی بشناسد. ستارگان می توانند جلب توجه کنند و با اعتبار و جذابیت مخاطبان را جذب سازند، اما نکته آنجاست که این افراد تا چه حد می توانند معنا و پیام یک آگهی را انتقال دهند؟

» پایش اخبار تبلیغات و بازاریابی

تيتر امشب شبكه خبر سيما:/سال آينده ايجاد 120 هزار شغل در حوزه فناوري ارتباطات و اطلاعات

معاون اشتغال وزارت كار از توسعه رشته هاي پراشتغال، كسب و كار در كشور خبر داد و گفت: ايجاد 120 هزار شغل در حوزه فناوري ارتباطات و اطلاعات در سال آينده به راحتي قابل دسترسي است.

آيت الله مكارم: شركت هاي هرمي باطل است

مرجع تقليد شيعيان گفت: شركت هاي هرمي باطل و غيرشرعي هستند، به تصديق محققان، اداره كنندگان بازاريابي شبكه اي، غالباً همان هرمي ها و گلدكوئيست ها هستند كه لباس عوض كرده اند.

ناكامي گوگل در بازار گوشي‏هاي هوشمند

خبرگزاري فارس: اگر چه گوشي پيكسل گوگل امكانات و قابليت هاي زيادي دارد، اما بر خلاف تصور اوليه استقبال از آن در حد پيش بيني شده نبوده است. گوگل تبليغات گسترده اي در مورد اين گوشي به عمل آورده، اما در برخي بازارهاي به سرعت در حال گسترش مانند هند از گوشي ياد شده چندان استقبال نشده است. اين گوشي از اكتبر سال 2016 در هند عرضه شد و تحليلگران بازار مي گوي...

چرا استارت آپ ها شكست مي خورند؟

سودابه هراتي زاده كارشناس ارشد مديريت كارآفريني دانشگاه تهران از سال 1990 سرمايه گذاري در بستر فناوري اطلاعات در ايالات متحده آمريكا 300 درصد رشد داشته است كه شامل بيش از 50 درصد سرمايه گذاري بخش خصوصي مي شود و اولين رتبه در ميان سرمايه گذاري هاي سال 2016 را به خود اختصاص داده است. امكان كسب درآمدهاي چندده و چند صد ميليون توماني از تجارت الكترونيك ...

» پنجره

تبلیغات خلاق آبمیوه‌گیری فیلیپس

فیلیپس به تازگی تبلیغات چاپی زیر را برای آبمیوه‌گیری خود منتشر کرده است.

تبلیغات خلاق مک دونالد

مک‌دونالد در کانادا تبلیغ چاپی زیر را برای فصل تابستان منتشر نموده است.

تبلیغات خلاق رادیو Matrix FM

رادیو Matrix FM که به پخش موسیقی آنلاین می پردازد، به تازگی تبلیغات چاپی زیر را منتشر نموده است. با خوشحالی از موسیقی لذت ببرید

تبلیغ خلاق یونیسف

یونیسف تبلیغات زیر را با شعار "شاید اینگونه، توجه کنید" در حمایت از کودکان جنگ‌زده‌ و فقیر سوریه، هایتی و اوگاندا منتشر نموده است.هر کودک روس، اهل هایتی یا اوگاندا، به اندازه‌ی کودکان سفیدپوست مهم است. به ما در مراقبت از آنها کمک کنید. عضوی از ما شوید.

بیلبورد خلاقانه کیت کت که بصورت نیمکت تا می شود

کیت کت در یکی از بیلبورد های خلاقانه خودش که قابلیت تا شدن و تبدیل شدن به یک نیمکت را داشت به مردم شانس برنده شدن یک دستگاه نکسوس 7 (Nexus 7) تنها با نشستن بر روی یکی از این نیمکت های خلاقانه و حضور داشتن در یک بازه زمانی خاص را می داد.

Powered by Payesh Design & Development © 2013 - 2017