» اخبار

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری منصوب شد

در حکمی از سوی استاندار چهارمحال و بختیاری سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری منصوب شد.

انتخاب مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی در حکمی علی اصغر ایزدی را به سمت مدیر کل روابط عمومی استانداری منصوب کرد.

تقویت و توسعه برند، رویکرد سال ۹۶ روابط عمومی شرکت مخابرات ایران

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با اشاره به اقدامات انجام شده در تقویت برند این شرکت گفت: «رویکرد اصلی روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در سال آینده، توسعه برند و تبلیغات حرفه ای به همراه ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی در شرکت مخابرات ایران است.»

معرفی کتاب‌های منتشر شده روابط عمومی در سال ۱۳۹۵

سیزده عنوان کتاب جدید در حوزه روابط عمومی در سال ۱۳۹۵ منتشر شد.

» یادداشت

چگونگی تاثیرگذاری واقعیت مجازی بر روابط عمومی

آینده واقعیت مجازی روشن به نظر می­ رسد و متخصصان روابط عمومی با این تکنولوژی جدید، فرصتی برای نشان دادن قدرت نفوذ خود دارند.همچنان که واقعیت مجازی به دسترس پذیری خود برای بیشتر افراد ادامه می­ دهد، متخصصان روابط عمومی تمایل دارند روش ­های جدیدی پیدا کنند تا واقعیت مجازی را در کمپین ­های مشتریان خود پیاده سازی نمایند.

نقش کارگزاران روابط عمومی در سرایت و همه گیری اخبار جعلی

بحث و مجادله از طریق رسانه‌های اجتماعی و محکوم کردن دیگران شما را به یک فرد متخصص تبدیل نمی ­کند؛ بلکه به معنی آن است که دارای جرات سایبری هستید. با مردمی که متفاوت فکر می ­کنند و پیشینه­ های مختلف دارند صحبت کنید. بخوانید و به روزنامه­ نگاران قابل اطمینان، نمایندگان و سازمان­ های خبری گوش کنید که روش تفکر و نقطه نظرهای متفاوت موجود شما را به چالش ...

تبلور سرمایه اجتماعی در بخش « ارتباط با رسانه ها» در روابط عمومی

بدیهی است درک مشترک انتظارات و محدودیتهای رسانه ها و روابط عمومی و پذیرش این مهم که رکن اصلی اطلاع رسانی و پذیرش آن از سوی مخاطبان در گرو اعتمادسازی است،می تواند، در جهت تعمیق مناسبات سالم، سازنده و بدور از مسایل حاشیه ای همکاری دامنه داری را فراهم سازد که ایجاد این بستر و تحقق این امر از وظایف و رسالت های خطیر واحد ارتباط با رسانه ها است.و اینجاست...

گرایش های نو در روابط عمومی از سال 2016 کدامند؟

با پیشرفت وسایل ارتباطی و تنوع رسانه ها و تعدد کارکنان و گرایش های متفاوت آنها، روابط عمومی از سال 2016به بعد شاهد تحولات تازه ای بوده است که ضروری است مدیران شرکت ها این تحولات را در روابط عمومی های سازمان خود در نظر بگیرند.

» بین الملل

» مقاله

سه نکته برای نوشتن پیام روابط عمومی فراموش ‌نشدنی

اکثراستادان روابط عمومی به سخنگوها یاد می‌دهند تا در سخنرانی‌ها، ارائه‌ها و مصاحبه‌های رسانه‌ای خود، موضوع بحث را به شعار اساسی خود ربط بدهند. با این ‌وجود بسیاری از این شعارها منظور خود را نمی‌رسانند، چون نمی‌توانند سؤال ذهنی مخاطب را که «چه استفاده‌ای برای من دارد؟» پاسخ دهند.

چهار معیار برای ارزیابی موفقیت کمپین های روابط عمومی

آیا کمپین شما میزان فروش را بالا برده است؟ این مورد یک روشی است که از طریق آن کارآفرینان و استارتاپ‌ها می‌توانند با هزینه‌ی پایین موفقیت کمپین روابط عمومی خود را به روشی دقیق‌تر و ثمربخش‌تر اندازه‌گیری و پیگیری کنند.

6 اصل روابط عمومی که کارگزاران روابط عمومی نمی توانند فراموش کنند

روابط عمومی یک فرآیند طولانی مدت است، نه یک راه حل کوتاه مدت. برخلاف آنچه در برخی فیلم ها و یا نمایش ­های تلویزیونی القا م ی­کنند، هیچ راهی برای بیرون ماندن روابط عمومی از بحران وجود ندارد. شما می توانید آسیب­ها را به حداقل برسانید اما نمی ­توانید درباره اینکه روشی که شما در ایجاد آن دست داشتید خارج از دایره بحران است صحبت کنید. توسعه، پرورش و افزا...

7 روند روابط عمومی که باید از آنها مطلع باشید

رهبری فکری روند بازاریابی جدیدی است که در قالب آن، رهبران کسب‌وکار و شرکت‌ها خودشان را به عنوان رهبران فضای خود جانمایی می‌کنند. این کار چارچوبی عالی برای تاکتیک‌ها و کمپین ‌های روابط عمومی فراهم می‌کند.بنابراین قبل از اینکه رهبران، ترویج و توسعه تصویر خود و پیام سازمان خود را آغاز کنند، باید محتوای اصیل پیرامون برند خود را کنترل کنند. با تمرکز بر ...

» گزارش

دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی / نبود استراتژی، حلقه مفقوده تبلیغات ایران

در دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی با محوریت تبلیغات، برخی فعالان صنعت تبلیغات حضور فعالی داشتند؛ حضوری که باعث شد ارتباط بهتری میان اعضای آکادمیک دانشگاهی با فعالان صنعت تبلیغات برقرار شود. این ارتباط باعث شد تبادل اطلاعاتی خوبی ایجاد شده و هر دوطرف از دانش همدیگر استفاده بهینه کنند.برخی فعالان عرصه تبلیغات علاوه بر بررسی وضعیت صنعت به تحلیل چالش ه...

بررسی شیوه کسب و کار برند "کوکا کولا "/ در خوشبختی را باز کن

بازاریابی شامل تولید محصول مناسب، در موقعیت، زمان و با قیمتی مناسب است. کوکا کولا همیشه مناسب ترین آمیخته بازاریابی را ارائه داده است.

نگاهی به استراتژی برند نایک / فقط انجام بده

یکی از عوامل موفقیت نایک مهارت کمپانی نایک و مدیران بازاریابی اش است. این شرکت استراتژی پیچیده ای در طراحی، تولید و فروش محصولات خود برای ورزشکاران از سراسر دنیا دارد، به طوری که تبدیل به یکی از نام های تجاری نوآور در بازاریابی ورزشی شده است

بررسی شیوه کسب و کار برند آمازون / سخت کار کنید و تاریخ ساز شوید

آمازون معمولا رویکرد بازاریابی خود را در گزارشی که سالانه ارائه می دهد به طور واضح آشکار نمی کند، اما به نظر می رسد که تمرکز این کمپانی بیشتر روی کانال های بازاریابی آنلاین قرار گرفته است. کمپانی های تجارت الکترونیکی مثل آمازون از تقسیم بندی های جمعیتی و روانشناختی برای تقسیم بازار ها استفاده می کنند.

» تبلیغات و بازاریابی

باارزش ترین برندهای ورزشی جهان از نگاه Forbes

نشریه معتبر «فوربس» سه سال است که برندهای ورزشی در جهان را بر این اساس ارزیابی می کند. کارشناسان این نشریه هر سال برندها را براساس توانایی شان در درآمدزایی ارزیابی می کنند که نتیجه اش می شود انتخاب «چهل شگفت انگیز فوربس». این چهل برند در چهار دسته ورزشکاران، تیم ها، رویدادها و کسب و کارها انتخاب شده و در هر دسته ده برند برتر رده بندی می شوند.

۵ مهارت مهم بازاریابی دیجیتال

با ظهور راه حل های پیشرفته اتوماسیون بازاریابی، کسب و کارها به متخصصانی نیاز دارند که در کار کردن با این پلتفورم های متنوع مهارت داشته باشند . تیم های بازاریابی دیجیتال به منظور استفاده از مزایای این تکنولوژی ها، باید در استفاده از ابزارهای متنوع اتوماسیون بازاریابی – از جمله نمونه های خارجی آنها می توان به HubSpot ، Marketo و Pardot اشاره کرد- که ...

شاخص بین المللی بیگ مک قدرت اقتصادی یک برند

شاخص بیگ مک امروزه یک استاندارد جهانی شده و در کتب درسی و دانشگاهی مربوط به رشته اقتصاد آمده و حداقل در 20مطالعه و تحقیق دانشگاهی و آکادمیک به عنوان موضوع اصلی، مورد تحلیل و بررسی قرارگرفته است.

۱۵ تکنیک پیشرفته برای تبلیغات در فیسبوک

درست است که استفاده از هشتگ‌ها در شرایط خاصی می‌تواند مفید باشد؛ اما در واقع استفاده از آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر کاربردی‌تر از فیسبوک است. نتیجه یک مطالعه نشان می‌دهد در فیسبوک، پست‌هایی که هشتگ ندارند مخاطبان بیشتری نسبت به پست‌هایی که هشتگ دارند، درگیر می‌کنند.

» گفتگو

چالش‌های روزنامه‌نگاری‌ نوین؛ شبکه‌های اجتماعی، جایگزین روزنامه‌نگاری حرفه‎ای نیستند

بی‌گمان هنوز روزنامه‌نگاری حرفه‌ای، برتری‌های بسیاری بر شبکه‌های اجتماعی دارد و اگر روزی، بازپسین برگ روزنامه کاغذی برای همیشه بایگانی شود و روزنامه‌نگاران حرفه‌ای ناچار شوند دفترشان را در شهر ببندند و برای ادامه کار در روزنامه الکترونیک، یکسره به جهان وب بکوچند، به سبب کارآزمودگی سالیان و حرفه‌ای‌بودن، در آن‌جا نیز سخن نخست را از آنِ خود خواهند کر...

مصاحبه ابزار شفافیت یا اهرم تهدید!

مصاحبه ابزاری برای کشف حقیقت و یافتن پاسخ سوالاتی است که در افکار عمومی مطرح است. از این رو پرسشگری ماهیت حرفه خبرنگاری و پاسخگویی بدون هرگونه برخورد ناشایست، پرخاشگری یا ارعاب و تهدیدِ خبرنگار، رسالت مسوولان است.

روزنامه‌نگار باید همیشه به‌روز و باسواد باشد

مختاریان کار روزنامه‌نگاری را با عشق و علاقه‌ انتخاب کرده و همچنان این حرفه را دوست دارد. او که تجربه‌ی کارآموزی در روزنامه‌های غیرایرانی را در دوران جوانی‌اش دارد، می‌گوید: حدود یک سالی در روزنامه «الاهرام» مصر کارکردم و در همان یک سال خیلی یاد گرفتم. هرچند به‌عنوان کارآموز در آنجا بودم ولی برخلاف ما نسبت به روزنامه‌نگار بسیار سخت‌گیر بودند .

مسدودکردن مسیر اخبار از سوی روابط عمومی ها در ایران

دکتر افخمی معتقد است: اگر رسانه ها شفافیت را آغاز نکنند، رفتن به دنبال روابط عمومی ها مشکلی را حل نمی کند. بسیاری از روزنامه ها آگهی های سازمان های خصوصی یا دولتی را به صورت اطلاعیه و خبر چاپ می کنند. این با هر عرف و مقرراتی خلاف محسوب می شود. اگر رسانه ها شفافیت داشته باشند می توانند نقش دیده بانی را داشته باشند و سراغ روابط عمومی هایی بروند که دس...

» پایش اخبار تبلیغات و بازاریابی

خدادادي در گفت وگو با خبرگزاري دانشجو:/فقر و فشار اقتصادي محبوبيت روحاني را نزد مردم كاهش داده است/ دولت در برآورده كردن انتظارات مردم توفيق چنداني نداشته

نماينده مردم ملكان گفت: مردم دچار فقر و فشار اقتصادي هستند، ركود اقتصادي حاكم بر كشور و عدم پيشرفت توليد از چالش هاي جدي مملكت است.

كرباسچي: افراد احساسي را براي شوراها انتخاب نكنيم/مجموعه نزديك به احمدي نژاد مشكوك است/حل معضل شهرها براي اصلاحات اولويت است نه تركيب شورا

دبيركل كارگزاران با اشاره به فوت مرحوم آيت الله هاشمي رفسنجاني در اواخر سال95 گفت: خدا رحمت كند آقاي هاشمي را در بدترين شرايطي كه بعد از 37 سال زحمت كشيدن براي اين نظام و انقلاب قرار گرفت و در نظامي كه از بنيانگذارانش بود ردصلاحيت شد به لجبازي و پشت كردن به نظام روي نياورد، و تاكيد كرد مصالح نظام حكم مي كند به ورطه افراط نيفتيم.

داود فيض، مهدي دهقاني سلطاني، حسين فارسي زاده، الهام فرجي/تأثير كار هيجاني و فرسودگي هيجاني بر تعهد سازماني عاطفي

فهم و كنترل هيجان هاي فروشندگان براي سازما ن ها لازم است. مديريت با كنترل تأثير هيجان ها بر شغل مي تواند نيروي فروش خود را ترفيع و افزايش دهد.

» پنجره

تبلیغات خلاق آبمیوه‌گیری فیلیپس

فیلیپس به تازگی تبلیغات چاپی زیر را برای آبمیوه‌گیری خود منتشر کرده است.

تبلیغات خلاق مک دونالد

مک‌دونالد در کانادا تبلیغ چاپی زیر را برای فصل تابستان منتشر نموده است.

تبلیغات خلاق رادیو Matrix FM

رادیو Matrix FM که به پخش موسیقی آنلاین می پردازد، به تازگی تبلیغات چاپی زیر را منتشر نموده است. با خوشحالی از موسیقی لذت ببرید

بیلبورد خلاقانه کیت کت که بصورت نیمکت تا می شود

کیت کت در یکی از بیلبورد های خلاقانه خودش که قابلیت تا شدن و تبدیل شدن به یک نیمکت را داشت به مردم شانس برنده شدن یک دستگاه نکسوس 7 (Nexus 7) تنها با نشستن بر روی یکی از این نیمکت های خلاقانه و حضور داشتن در یک بازه زمانی خاص را می داد.

Powered by Payesh Design & Development © 2013 - 2017