English
عوامل موثر در موفقیت برند «مک دونالد»        

عوامل موثر در موفقیت برند «مک دونالد»

جالب است بدانید که مشتریان هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب یک برند یا محصول، درک و دید کاملی از انتظارات خود دارند. بنابراین برندی موفق خواهد بود که بتواند وارد انتخاب‌های اول مشتریان شود. با توجه به این نکته می‌توان گفت که بهره‌وری و فرآیند ارائه خدمات یکسان، پایه و اساس موفقیت برند مک دونالد است. زیرا با توجه کامل به نیازها و انتظارات مشتریان موفق شده است که تبدیل به انتخاب اول مشتریانی شود که قصد رفتن به رستوران‌های فست فود را دارند .

روابط عمومی و مدیریت بحران        

روابط عمومی و مدیریت بحران

جهان بیشتر عملکرد مدیران روابط عمومی را مورد سنجش قرار می‌دهد و نه آنچه را که این افراد آرزو دارند باشند. این عملکرد به عنوان یک حرفه، نسبتاً جدید است. فاصله‌ی بین وظایف، مفاهیم برجسته و آرزوهای شغلی همچنان وجود دارد، لیکن تدریجاً کاهش خواهد یافت. در عین حال ممکن است افرادی که وارد این حرفه می‌شوند نیاز به ایجاد تعدیل در پیش انگاره‌های خود داشته باشند و احتمالاً ناملایماتی را نیز تجربه نمایند.

مدیریت روابط عمومی        

مدیریت روابط عمومی

باید دید که روابط عمومی با آن وظایف گسترده‌ای که برعهده دارد به چه «سازمانی» احتیاج دارد؟ آیا باید هسته‌ی کوچکی باشد چسبیده به سازمان و به این نحو کارها را انجام دهد؟ یا روابط عمومی در بالا قرار بگیرد و فقط از مقام عالی سازمان خودش دستور دریافت کند؟ آیا روابط عمومی باید سلسله مراتبی باشد و یا مسطح باشد؟ بوروکراسی را تقلیل دهیم یا حفظ کنیم؟ به نظر من باید سلسله مراتب را مسطح کرد یعنی روابط را نزدیک کرد و در ضمن فریب کلمات را نباید خورد.

سیمای روابط عمومی در ایران        

سیمای روابط عمومی در ایران

روند پیدایش دفترها روابط عمومی در کشورهای صنعتی پیش از آن طی شده بود. چنانچه در بررسی تشکیلات اداری این دسته از کشورها به اصطلاح‌هایی همچون دفتر مطبوعات Press Bureau/ و دفتر تبلیغات Publicity Bureau/ که اجداد و اسلاف دفترها روابط عمومی کنونی هستند، برخورد می‌کنیم.

ارتباطات
خبر
سمینار آینده نگری روابط عمومی در مدیریت نوین سازمان ها    
مرکز آموزش مدیریت دولتی، سمینار آینده نگری روابط عمومی در مدیریت نوین سازمان ها را 17 مردا...
1396/04/03

فرم فراخوان پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی منتشر شد    
فرم فراخوان پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با موضوع اصلی «اثرگذاری و اثرپذیری...
1396/03/31

متاسفانه برخی از روابط عمومی ها هنوز به رسالت خود واقف نیستند    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برخی از روابط عمومی ها هنوز به رسالت خود واقف نیستند که ا...
1396/03/29

روابط عمومی های برتر چهارمحال و بختیاری معرفی شدند    
روابط عمومی های برتر دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در هشتمین همایش تجلیل از روابط ع...
1396/03/29

رییس جدید روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد    
طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی رییس جدید روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی منص...
1396/03/28

تصویری از روابط عمومی یک شرکت    
نتایج یک پیمایش: کارشناسان موجود در بخش ستادی یک شرکت 8 نفر است ، اگرچه شرکت ها با درآمد ب...
1396/03/22

شناسایی سه «شکاف» قابل توجه و معناد ار در روابط عمومی    
بر اساس این مطالعه، زنان شاغل در روابط عمومی در مقایسه با مردان از «تعامل کمتر، رضایت شغلی...
1396/03/22

«رقابت» عامل اصلی توسعه روابط عمومی    
روابط عمومی در محیط‌هایی می‌تواند توسعه یابد که «رقابت» در آن جریان داشته، در کشور ما هم ه...
1396/03/03

روابط عمومی و ارتباطات از دید مقام معظم رهبری    
این فرمایش مقام معظم رهبری است که"فکر اینکه برادران یک بخش مشابه در ارگان‌های کشور را مثل ...
1396/02/27

تبلیغات و بازاریابی
ربات تلگرام؛ ابزاری برای ارائه خدمات به مشتریان    
استفاده از ربات تلگرام و تکنولوژی هوش مصنوعی واقعیت غیر قابل انکار کسب و کارهای امروزی است. زیرا استفاده از این ابزار‌ها در کنار بهینه‌سازی زمان کارکنان امکان رشد و توسعه کسب و کار‌ها را فراهم کرده و کمک زیادی به بهبود ارائه خدمات به مشتریان می‌کنند. دنیای تبلیغات و ارتباط با مشتری دنیایی است که مطمئنا اگر ساختار شکن باشید و مسیرهای جدیدی را در آن‌ها بیازمایید به نتایج بزرگ‌تر و بهتری دست پیدا خوا...

عوامل موثر در موفقیت برند «مک دونالد»    
جالب است بدانید که مشتریان هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب یک برند یا محصول، درک و دید کاملی از انتظارات خود دارند. بنابراین برندی موفق خواهد بود که بتواند وارد انتخاب‌های اول مشتریان شود. با توجه به این نکته می‌توان گفت که بهره‌وری و فرآیند ارائه خدمات یکسان، پایه و اساس موفقیت برند مک دونالد است. زیرا با توجه کامل به نیازها و انتظارات مشتریان موفق شده است که تبدیل به انتخاب اول مشتریانی شود که قصد ...

استراتژی بازاریابی در مؤسسات قرض الحسنه    
. باید پذیرفت اصول مشتری مداری در بانک ها تابع ابزارهایی است که قرض الحسنه ها به عمده آنها دسترسی ندارند، ولی بازاریابی و مشتری مداری در هر سیستمی می تواند تعریف شود و این تعریف به چگونگی جاری سازی اطلاعات در بخش های مختلف ساختار قرض الحسنه بستگی دارد، مثلا فرض کنید یک مؤسسه قرض الحسنه کوچک بعد از چند سال فعالیت تصمیم می گیرد به ساختمان بزرگ تری منتقل شود تا هم سازمان بهتر مدیریت شود و هم اعتبار و...

ویترین
یادداشت
نقش یادگیری ماشینی در روابط عمومی    
یادگیری ماشینی، به‌خصوص ابزار یادگیری نظارت‌شده‌ای که می‌توانند مشتری‌مان را تشخیص دهند، می‌تواند کمک کند تا ارتباطات مهم فردی کمتری را از دست دهیم و ...
تعداد نظرات :0

شناسایی سه «شکاف» قابل توجه و معناد ار در روابط عمومی    
بر اساس این مطالعه، زنان شاغل در روابط عمومی در مقایسه با مردان از «تعامل کمتر، رضایت شغلی کمتر، اعتماد به نفس کمتر در فرهنگ کاری خود، اطمینان کمتر به...
تعداد نظرات :0

گام ­هایی برای برنامه ­ریزی بهتر در روابط عمومی    
هنگامی که در حال ایجاد طرح­های روابط عمومی برای یک مشتری موجود هستید، بسیار مهم است که درباره عناصر بی ­اثر کمپین بحث و بررسی کنید. تشخیص موارد ناموفق...
مترجم: معصومه رشیدی تعداد نظرات :0

گفت و گو
روابط عمومی در ایران یک امر وارداتی است    
روابط عمومی ‌در ایران نیازمند یک "طرح جامع اصلاحاتی" است که باید این طرح بتواند همه ابعاد را پوشش دهد وگرنه هر طرح یک بعدی ناقص است و به صورت مقطعی و ...

روابط عمومی؛ مکمل و نیروی هم افزای  بازاریابی    
روابط عمومی ‌باید از هر گونه حرکت منفی شایعه و عواملی که ممکن است باعث تخریب سازمان شود جلوگیری کند و برعکس باید با ایجاد فضایی مناسب باعث آرامش، خوشن...

رسالت رسانه در شرایط بحران چیست؟    
رسانه های سنتی از جمله رادیو، تلویزیون و خبرگزاری ها به عنوان تامین کنندگان نیازهای خبری مخاطبان در شرایط بحران با رعایت مسائلی چون امنیت ملی، باید بت...

گزارش
   
تبلیغات بر روی بدنه و شیشه اتوبوس‌ها و و سایل نقلیه عمومی مزایا و معایبی دارد که باید درست مورد بررسی قرار بگیرد. تبلیغات و آگهی بر روی اتوبوس یکی از موثرترین و جذابترین نوع تبلیغات است، این نوع تبلیغات را می‌توان بیلبوردهای متحرک نامید

بـازار کـار
دکتر حسام‌الدین آشنا    
حسام‌الدین آشنا متولد سال 1343 در تهران است. وی کارشناسی‌ارشد معارف اسلامی و تبلیغ و دکتری فرهنگ و ارتباطات را در کارنامه خود دارد.

نظرکده

با توجه به شروع به کار دولت جدید آیا نظام اطلاع رسانی و تبلیغات در دولت نیازمند تحول و تغییر است؟

توضیحات :  
نظر دهيد مشاهده نتایج
پایش اخبار تبلیغات و بازاریابی
مشاهده مطالب بیشتر...