English
۱۰ نکته‌ی بازاریابی از زبان دیوید آگیلوی، پدر بازاریابی دنیا        

۱۰ نکته‌ی بازاریابی از زبان دیوید آگیلوی، پدر بازاریابی دنیا

یک ایده‌ی بزرگ و جذاب می‌تواند توجهات را جلب و خریداران را به خرید محصول شما ترغیب کند. بدون یک ایده‌ی بزرگ، تبلیغات شما مانند یک کشتی در سیاهی شب خواهد بود، گم و ناپیدا.

بازاریابی چریکی چیست و چه جایگاهی در کسب‌وکارها دارد؟        

بازاریابی چریکی چیست و چه جایگاهی در کسب‌وکارها دارد؟

بازاریابی چریکی نوعی استراتژی تبلیغاتی است که بر تاکتیک‌های غیرمرسوم و کم‌هزینه برای رسیدن به بیشترین بازدهی متکی است. این اصطلاح را اولین بار جِی کانرَد لوینسون (Jay Conrad Levinson) در سال ۱۹۸۴، در کتاب «بازاریابی چریکی» عنوان کرد. عبارت بازاریابی چریکی الهام گرفته از عملیات چریکی است و به نوعی عملیات جنگی خارج از قواعد معمول اشاره دارد که سروکار آن با تاکنیک‌های استراتژیک کوچک برای استفاده‌ی غیرنظامیان مسلح است.

۱۰ توصیه خلاقانه برای بسته بندی محصولات        

۱۰ توصیه خلاقانه برای بسته بندی محصولات

از کاربرد آسان و راه‌دست بودن طراحی بسته‌بندی مطمئن شوید. یادتان باشد اغلب مصرف‌کنندگان پرمشغله هستند پس سعی کنید زندگی‌شان را کمی آسان کنید. بسته‌ای را طراحی نکنید که آن‌قدر بزرگ باشد که به سختی بتوان آن را حمل کرد. هر چه بسته‌بندی جمع‌وجورتر باشد افرادِ بیشتری آن را به محصولات حجیم ترجیح خواهند داد. بهتر است یک بسته‌بندی ساده‌شده طراحی کنید .

آینده ارتباط ­گران بازارایابی است نه روابط عمومی!        

آینده ارتباط ­گران بازارایابی است نه روابط عمومی!

مطالعه اخیر از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری آننبرگ نشان می‌دهد ۸۷ درصد از مدیران روابط عمومی بر این باور هستند که اصطلاح «روابط عمومی» نمی­ تواند آینده آنها را توصیف کند.

ارتباطات
خبر
برگزاری سمینار تبیین نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی    
فراخوان سمینار «تبیین نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی» که قرار است 13 و 14 تیرما...
1396/02/04

برگزاری هشتمین همایش روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری    
مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین همایش روابط عمومی های دستگاه ه...
1396/02/04

نقش روابط عمومی ها در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات    
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با تشریح نقش روابط عمومی ها در مشارکت حداکثری مردم در انت...
1396/02/04

دومین جشنواره  تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی‌های برتر دانشگاه های منطقه ۲ کشور    
دبیر دومین جشنواره معرفی و تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی‌های برتر دانشگاه هاو پارک های ...
1396/02/03

حمید رضا عظیمی سرپرست مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر  شد    
طی حکمی از سوی مدیرعامل بانک شهر، سرپرست مرکز ارتباطات و روابط عمومی این بانک منصوب و معرف...
1396/02/03

روابط عمومی باید از ابزار به روز جهت اطلاع رسانی استفاده کند    
احتشامی ، مشاور اجتماعی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت : روابط عمومی باید از ابزار ...
1396/02/03

مدیریت تغییر یکی از ویژگی های روابط عمومی است    
مدیر اداره اطلاع رسانی روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن اشاره به ویژگی ...
1396/02/03

مدیر روابط عمومی جشن خانه تئاترمعرفی شد    
سهراب سلیمی دبیر جشن خانه تئاتر، طی حکمی احسان حاجی‌پور نویسنده و کارگردان و مدیر پایگاه خ...
1396/02/02

ثبت نام دوره آموزشی    
دوره آموزشی "تربیت روابط عمومی در تئاتر" از سوی دفتر تخصصی تئاتر ویژه کارگردانان تئاتر و ع...
1396/02/02

تبلیغات و بازاریابی
تبلیغات انتخاباتی میان دوگانه ای به نام سنتی و مجازی    
نقش پررنگ فضای مجازی در تبلیغات این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اگرچه غیرقابل انکار است اما به نظر می رسد رسانه های سنتی و رسمی کشور در این فضا توانسته اند کارکرد و اثرگذاری های خود را حفظ کنند.

نکاتی مهم درباره داستان سرایی در بازاریابی    
تجربه‌ی محیطی می‌تواند نقش موثری در بازاریابی به کمک داستان سرایی داشته باشد. اما برای بازاریابی موفق لازم نیست حتما داستان افراد شناخته شده و معروفی را که در اخبار و تلویزیون از آن‌ها یاد می‌شود، ذکر کنید. کافی است داستان‌های مرتبطی را از زبان مشتریان واقعی خود تعریف کنید.

بازاریابی غیر مستقیم بدون تبلیغات!    
می‌توان گفت بازاریابی ایمیلی ابزار فوق‌العاده‌ای برای پیشبرد استراتژی فروش مستقیم است. اما گاهی نیز می‌تواند نوعی اتلاف وقت باشد. اگر می‌خواهید استراتژی فروش مستقیم شرکت خود را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید باید از خلاقیت خود نهایت استفاده را بکنید. بنابراین به جای استفاده از قالب‌های آماده‌ای که معمولا در بازاریابی ایمیلی مورد استفاده قرار می‌گیرند و باعث ایجاد هرزنامه (اسپم) برای مشتری می‌شوند، ی...

ویترین
یادداشت
چالش ­های روابط عمومی مدرن امروز کدامند؟    
جان تامپسون، بنیانگذار و مدیر شرکت ارتباطات انتقادی و استادیار دانشگاه سوترنوست در ایالات متحده آمریکا، با برخی از بزرگترین سازمان­ های تکنولوژی در جه...
مترجم: معصومه رشیدی تعداد نظرات :0

چهار روش سم زدایی دیجیتال برای کارگزاران روابط عمومی    
تفاوت بین «غوطه ور شدن در اطلاعات و آگاه شدن» را درک کنید. شغل ما (به عنوان کارگزار روابط عمومی) و مسئولیت ما (به عنوان شهروند) ایجاب می کند که در جری...
مترجم: معصومه رشیدی تعداد نظرات :0

چگونه از روابط عمومی و رسانه­ های اجتماعی در طول بحران بهره­ مند شویم؟    
هنگامیکه به مشکل برمی­ خورید، اولین جایی که ممکن است درباره آن بشنوید فضای آنلاین است.; وقتی پیام رسانی شما در جای خود انجام شود، ممکن است برای اینکه ...
مترجم: معصومه رشیدی تعداد نظرات :0

گفت و گو
آیا «شهروند خبرنگاران»، روزنامه نگاران را بیکار می کنند؟ (2)    
دکتر حسن نمکدوست معتقد است که شهروندخبرنگارها و شبکه های اجتماعی دو رویداد مثبت رسانه ای متاخر هستند که با روزنامه نگاری جریان اصلی در یک شرایط بسامان...

آیا «شهروند خبرنگاران»، روزنامه نگاران را بیکار می کنند؟ (1)    
دکتر فرقانی: ما در شبکه های مجازی در عین حال که تولید وسیع اطلاعات را داریم، تولید و انتشار وسیع شایعه، دروغ، تهمت، توهین، هتک حرمت و از این قبیل را ه...

روزنامه‌نگاری نوروزی در فضای مجازی    
در ایام تعطیل هر چقدر کار خبری کمتر و اطلاع‌رسانی ضعیف‌تر باشد، ارتباط بامخاطب کمتر می‌شود، البته یک اما هم دارد. در ایام تعطیلات خبر و رویداد هم کمتر...

گزارش
   
در این پژوهش، تلاش بر این است تا با استفاده از روش تحقیق موضوعی در قرآن کریم، اصول حاکم بر مدیریت تبلیغ و دعوت رسول اکرم (ص) در برابر اهل کتاب، تبیین گردد.

بـازار کـار
آشنایی با دکتر فریدون صدیقی    
فریدون صدیقی ۷ آذر سال ۱۳۲۸ در سنندج به دنیا آمد .

دکتر حسام‌الدین آشنا    
حسام‌الدین آشنا متولد سال 1343 در تهران است. وی کارشناسی‌ارشد معارف اسلامی و تبلیغ و دکتری فرهنگ و ارتباطات را در کارنامه خود دارد.

نظرکده

میزان بهره مندی روابط عمومی ها از فضای مجازی را چگونه ارزیابی می کنید؟

توضیحات :  
نظر دهيد مشاهده نتایج
پایش اخبار تبلیغات و بازاریابی
مشاهده مطالب بیشتر...